Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Wiem o tym, a zacząłeś od bredzenia o składowaniu zużytych ogniw na hałdach, byle nie pod Twoimi oknami, gdzie sądziłem, że już nic głupszego, nawet Ty nie wymyślisz, ale widać, jak bardzo Cię, w tym zakresie nie doceniłem - jednocześnie bredziłeś coś o spalinach prosto w twarz, jeżdżąc spalinowcem z niemałym zużyciem paliwa, no ale, jak widzę, to, że kopcisz Ty, opowiadając bajki i elektrykach, jest ok
Kolejny wyznawca, jeździ kolejnym samochodem z dużym spalinowcem, ale chwali się tym, że jego brat jeździ elektrykiem
W Norwegii, baranku boży, i nie jako przymus ale alternatywa, z dostępem do taniej i ekologicznej energii elektrycznej - rozumiesz różnicę?
To, mniej więcej tak, jakbyś na podstawie Laponii, przekonywał, że powinniśmy poruszać się saniami zaprzęgniętymi w renifery - kolejny przejaw whataboutyzmu![]()
Ostatnio edytowane przez yaniq ; 24-07-2023 o 12:12
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
O - tutaj jest bardziej konkretnie na temat tego "gdzie jesteśmy" z elektrykami - moim skromnym zdaniem - całkiem rzeczowy, podparty faktami i liczbami, artykuł:
wysokienapiecie.pl/89604-pozar-samochodu-elektrycznego-dlaczego-wybucha-i-jak-go-ugasic/
Nie trzeba już wysłuchiwać tego pustego bredzenia/apoteozy elektryków głoszonej przez tomtrza.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
... a ktoś mówi, że nie można?![]()
Nie mam odpowiedzi na pytanie skąd tam to sobie uroiłeś, że ktoś tak twierdzi.
Jesteś futurystą (kiepskim) - zawsze mówisz, że KIEDYŚ i JAKOŚ - a to nie jest ŻADNE planowanie, ani stawianie celów, o których tam marzysz.![]()
Wizję, plan, postawione cele oraz plan trzeba mieć - ale twoja "WIZJA" to jakieś niesprecyzowane halucynacje- zawsze jest tylko KIEDYŚ, JAKOŚ "wzmocnione" krótkospodenkowo przez "wygrałem" - taka sytuacja
Myślenie życzeniowe u ciebie to postęp.![]()
p.s.
Jaki masz plan i cel w kontekście zmiany samochodu ze śmierdzącego spalinowca na elektryka?![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była