
Napisał
alfawm
No nie, bez obrazy. Nie twierdzę że jest do kitu, bo jak by tak było to bym go nie kupował.
Tylko wkurzają mnie te usterki, teraz muszę rozgryźć jak wyjąć tą przepustnicę i wyczyścić, również silniczek krokowy. A że autko jest mi nie znane więc mam problemy, jak również obawy żeby czegoś nie uszkodzić. A kasy nie mam na tyle żeby siedzieć u mechanika. Dlatego pytam na forum tych co już to przerabiali. Czeka mnie jeszcze wymiana rozrządu, ale najpierw muszę się uporać z tą przepustnicą. Lubię mieć wszystko czyste i sprawdzone.
A te wszystkie kłopoty zaczęły się od tego jak byłem u elektryka bo nie działał mi obrotomierz i świeciła kontrolka poduszki. Wyeliminował mi te usterki, ale zaczęły mi falować obroty. Choć po pewnym czasie dalej świeci mi kontrolka poduszki.
A jeszcze bardziej pogorszyło się jak zmieniłem filtr powietrza. Obroty momentami sięgają 2000 zwłaszcza jak wyrzucę na luz, po przegazowaniu spadają do 1100, 1000. A jakie prawidłowe powinny obroty.
Pozdrawiam