Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 58

Temat: Ile mogę wyciągnąć.

  1. #11
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dududs Zobacz post
    i ja sie podepnę pod temat
    tak jak napisał Tfaruk masz niesprawne auto i nie wypada oceniac tego auta w twojej sytuacji, podpiecie pod kompa i wyeliminować poszczególnych błędów da Ci na pewno satysfakcje z Alfy co do V-max ja na 4tym biegu moge bez problemu dociągnąc ponad 180 km\h tak wiec na 100% bedziesz musiał wyda troszkę kasy jeżeli będziesz chciał tak szybko jeździc

    pozdrawiam
    No nie, bez obrazy. Nie twierdzę że jest do kitu, bo jak by tak było to bym go nie kupował.
    Tylko wkurzają mnie te usterki, teraz muszę rozgryźć jak wyjąć tą przepustnicę i wyczyścić, również silniczek krokowy. A że autko jest mi nie znane więc mam problemy, jak również obawy żeby czegoś nie uszkodzić. A kasy nie mam na tyle żeby siedzieć u mechanika. Dlatego pytam na forum tych co już to przerabiali. Czeka mnie jeszcze wymiana rozrządu, ale najpierw muszę się uporać z tą przepustnicą. Lubię mieć wszystko czyste i sprawdzone.
    A te wszystkie kłopoty zaczęły się od tego jak byłem u elektryka bo nie działał mi obrotomierz i świeciła kontrolka poduszki. Wyeliminował mi te usterki, ale zaczęły mi falować obroty. Choć po pewnym czasie dalej świeci mi kontrolka poduszki.
    A jeszcze bardziej pogorszyło się jak zmieniłem filtr powietrza. Obroty momentami sięgają 2000 zwłaszcza jak wyrzucę na luz, po przegazowaniu spadają do 1100, 1000. A jakie prawidłowe powinny obroty.
    Pozdrawiam

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfawm Zobacz post
    No nie, bez obrazy. Nie twierdzę że jest do kitu, bo jak by tak było to bym go nie kupował.
    Tylko wkurzają mnie te usterki, teraz muszę rozgryźć jak wyjąć tą przepustnicę i wyczyścić, również silniczek krokowy. A że autko jest mi nie znane więc mam problemy, jak również obawy żeby czegoś nie uszkodzić. A kasy nie mam na tyle żeby siedzieć u mechanika. Dlatego pytam na forum tych co już to przerabiali. Czeka mnie jeszcze wymiana rozrządu, ale najpierw muszę się uporać z tą przepustnicą. Lubię mieć wszystko czyste i sprawdzone.
    A te wszystkie kłopoty zaczęły się od tego jak byłem u elektryka bo nie działał mi obrotomierz i świeciła kontrolka poduszki. Wyeliminował mi te usterki, ale zaczęły mi falować obroty. Choć po pewnym czasie dalej świeci mi kontrolka poduszki.
    A jeszcze bardziej pogorszyło się jak zmieniłem filtr powietrza. Obroty momentami sięgają 2000 zwłaszcza jak wyrzucę na luz, po przegazowaniu spadają do 1100, 1000. A jakie prawidłowe powinny obroty.
    Pozdrawiam
    Pewne naprawy nie obędą się bez inwestycji finansowych. Na forum można Ci coś poradzić, ale nie zawsze trafimy w Twój problem i dlatego dobry mechanik z pojęciem byłby tutaj wskazany. Spróbuj odpiąć przepływomierz. Wtedy silnik przejdzie w tryb uśrednionych danych i może coś będzie lepiej. Jak się polepszy to masz przepływkę do wymiany.

  3. #13
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Pewne naprawy nie obędą się bez inwestycji finansowych. Na forum można Ci coś poradzić, ale nie zawsze trafimy w Twój problem i dlatego dobry mechanik z pojęciem byłby tutaj wskazany. Spróbuj odpiąć przepływomierz. Wtedy silnik przejdzie w tryb uśrednionych danych i może coś będzie lepiej. Jak się polepszy to masz przepływkę do wymiany.
    To znaczy co, odpiąć rurę od przepustnicy czy wypiąć wtyczkę od przepływki.
    Dzisiaj trochę kombinowałem. Odłączyłem rurę od przepustnicy nie wyjmując wtyczki od przepływomierza i uruchomiłem silnik. Zapalił ale musiałem trzymać na gazie żeby nie zgasł, zdjęcie nogi z gazu silnik zgasł.
    Odłączenie tej cienkiej rurki (chyba odpowietrzenie silnika) co idzie od przepływki do silnika obroty zmalały do 500-800 dokładając ją tam gdzie ma być wyczuwało się wzrost obrotów nawet do 2000 i falowały (wolno).

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfawm Zobacz post
    To znaczy co, odpiąć rurę od przepustnicy czy wypiąć wtyczkę od przepływki.
    Dzisiaj trochę kombinowałem. Odłączyłem rurę od przepustnicy nie wyjmując wtyczki od przepływomierza i uruchomiłem silnik. Zapalił ale musiałem trzymać na gazie żeby nie zgasł, zdjęcie nogi z gazu silnik zgasł.
    Odłączenie tej cienkiej rurki (chyba odpowietrzenie silnika) co idzie od przepływki do silnika obroty zmalały do 500-800 dokładając ją tam gdzie ma być wyczuwało się wzrost obrotów nawet do 2000 i falowały (wolno).
    Odepnij tylko wtyczkę i spróbuj co się dzieje.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125

    Domyślnie

    moja 1.6 w niemczech 3 osoby + pelny bagaznik spokojnie leciala 180km/h
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    A co myślicie o czyszczeniu przepustnicy bez jej demontażu przy pomocy specjalnych specyfików, które za pomocą spray rozpyla się do przepustnicy?
    Czy to skuteczna, a przede wszystkim bezpieczna metoda?
    Czy można czyścić w ten sposób wszystkie typy przepustnic, nawet w tych nowszych silnikach T.S., gdzie silniczek krokowy stanowi bodajże całość z przepustnicą?
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Wg mnie takie czyszczenie to półśrodek, podobnie jak tzw. koło zapasowe w dezodorancie, albo szampon do włosów w proszku.
    A czyścić pewnie można, bo to ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi.

  8. #18
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Odepnij tylko wtyczkę i spróbuj co się dzieje.
    Witam
    Odpiąłem wtyczkę od przepływomierza i efekt jest taki że, zapali ale brak jest w ogóle wolnych obrotów. Bez dodawania gazu gaśnie.
    I jaka jest na to rada?

  9. #19
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    A jak np jedziesz na 2 biegu to jak auto wkręca się na obroty? Czy czujesz przyspieszenie? U mnie na dwójce to jest ok 100 km/h i przyspiesza naprawdę szybko. Jeżeli auto nie wkręca się na maksymalne obroty tylko muli np. od 3000 to możemy mówić o uszkodzonej przepływce. U ciebie podejrzewałbym coś z przepustnicą. Może nie otwiera się do końca i stąd ten problem. Może być też uszkodzony czujnik położenia przepustnicy. Musisz podłączyć pod kompa, który pokaże np. % otwarcia przepustnicy.

  10. #20
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kojut Zobacz post
    A jak np jedziesz na 2 biegu to jak auto wkręca się na obroty? Czy czujesz przyspieszenie? U mnie na dwójce to jest ok 100 km/h i przyspiesza naprawdę szybko. Jeżeli auto nie wkręca się na maksymalne obroty tylko muli np. od 3000 to możemy mówić o uszkodzonej przepływce. U ciebie podejrzewałbym coś z przepustnicą. Może nie otwiera się do końca i stąd ten problem. Może być też uszkodzony czujnik położenia przepustnicy. Musisz podłączyć pod kompa, który pokaże np. % otwarcia przepustnicy.
    Witam
    Właśnie w tej chwili wróciłem od elektryka. Posprawdzał na komputerze i powiedział że od elektryki trzeba się odczepić, bo jest wszystko w porządku.
    U mnie przepustnica jest na linkę i otwiera się na pewno do końca.
    Sugestia z jego strony, to gdzieś przedostaje się "lewe powietrze". Mówi że od kolektora do ostatniego tłumika trzeba sprawdzić szczelność.
    A może to przez filtr powietrza jak zmieniłem, przedtem było trochę lepiej tz. mniejsze obroty ale i tak nie były 900.
    Filtr przed wymianą był z jednej strony zaślepiony a teraz założyłem przelotowy może to mieć jakieś znaczenie?
    A obroty jak były 2000 tak są, czasami spadną do 1200.
    U mnie na drugim biegu właśnie ciężko się wkręca w obroty, słabe przyspieszenie. Dopiero powyżej 3000 zaczyna się czuć przyspieszenie.
    Ale elektryk powiedział że przepływomierz reaguje prawidłowo.
    Nie mogę ci opisać dokładnie bo to auto mam od niedawna i nie mam porównania jakie mają przyspieszenie.
    Ma ktoś jakąś radę co do następnych kroków?

Podobne wątki

  1. Jak wyciągnąć głośniki.
    Utworzone przez lysy76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 31-01-2020, 17:02
  2. Kluczyk - mogę go wyciągnąć w dowolnym momencie !
    Utworzone przez Torin w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-04-2015, 17:56
  3. Wyciągnąć czy zostawić aku?
    Utworzone przez Cycu w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 13:49
  4. [159] Mogę odbierać, ale nie mogę dzwonić z telefonu wbudowanego w Navi
    Utworzone przez Condelone w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-12-2010, 22:35
  5. Nie mogę otworzyć auta z pilota + nie mogę odpalić.
    Utworzone przez pawelmynia w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-12-2010, 22:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory