Temat ogarnięty silnik zrobiony działa.... Po kilku godzinach zabawy tylko błąd się pojawia nadal ale mam to w dupie mechanicznie działa tak jak powinno.
Temat ogarnięty silnik zrobiony działa.... Po kilku godzinach zabawy tylko błąd się pojawia nadal ale mam to w dupie mechanicznie działa tak jak powinno.
Dzień dobry.
Napisz proszę wiecej co zrobiłeś. Być może pomoże to nam rozwiązać również nasze problemy.
Pozdrawiam
Zaktualizuję post. Dobrałem się do prawgo silniczka. Nr T1016265D. Rozebrałem go i w srodku połamane blaszki.
Udało mi się sie kupić taki sam używany aktywator - niestety po montazu również musiałem go rozebrać- pogięte blaszki- wyprostowałem
Zamontowałem.
Demontaż 15 minut. Montaż godzina.
U mnie osłona metalowa dzięki poprzedniemu właścicielowi została skrócona i jest owor pod klucz sztorcowy do jednej ze srub. Klucz 6 mm.
U mnie aktywator wpięty w takie plastikowe sprzegiełko w kształcie stożka. Diabli wiedzą czy jest to dobrzez spasowane. Sprzegiełko w moim przypadku miało ułamany element zatrzaskowy ( 1 nożkę) W tym przypadku trzeba uważać jak się je wkłada w gniazdo nagrzewnicy. Bo są możliwe wtedy dwa ustawienia.
Co do wykręcania i wkręcania śrubek. Przy wykręcaniu trzeba uważać by nie spadły do kanału środkowego , bo wtedy Kaplica.
Przy wkręcaniu do śrubek radzę przywiązać nitki![]()
Teraz wyleję żal. Widać koncern alfa nie dba o użytkowników swoich samochodów. Nie dość że aktywator to kawał szmelcu zła konstrukcja i tak naprawdę konia z rzędem temu kto wykona blaszki do aktywatora. Głównie w tym problem.Brak dostępności elementów w całej Europie + Turcja świadczy o niezłym Burdello, lub tworzeniu ładnych samochodów jednorazowych. Do tej pory nie spotkałe się z czymś takim. A tu szukanie elementów samochodu jest jak poszukiwanie świetego gralla. Auto ma sprawiać przyjemność w jeździe i byc łatwonaprawialne. A tu wiecznie pod górę.
Konstruktor tej blachy wzmacniającej okalającej aktywatory ma moje SPECJALNE PODZIĘKOWANIA ** *** ******. Propozycja zakupu Tonale z salonu wzbudza mój szyderczy uśmiech- brak części zamiennych= dyskwalifikacja.![]()
Ostatnio edytowane przez Bartosz1979 ; 05-12-2023 o 08:32
[MENTION=18606]andy[/MENTION] - raczej tylko wymiana. na dodatek jak już się do niego dodłubasz, to średnio go jakoś "ratować" na nie wiadomo jak długo żeby za pół roku musieć robić to samo![]()
Toyota Corolla TS 1.8 2023
Ex: Rover Mini 1991 1275, Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic VIII 1.8, Seat Leon ST FR 1.4TSI 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Trzeba jescze mieć na co wymienić, a to już GIGA Problem.
Aktualizacja. W końcu się udało. Do aktywatora Nr T1016265D(zakupiłem używany, biały kruk na rynku wtórnym. ) dokupiłem zestaw sprzegielek OE 77368252. Montaż całości 30 min doszedłem do wprawy. U mnie blacha osłona jest podcięta oraz zrobiony przez poprzedników otwór żeby włożyć kluczyk 6 do śruby z tyłu. Sprzegielko vg Vin nie powinno pasować tak mi mówił każdy sprzedawca. Zaryzykowałem zważając na to iż 2013 to rocznik przejściowy.
Ostatnio edytowane przez gilbert_ ; 15-01-2024 o 16:11
Witam. Posiada ktoś na sprzedaż sprzęgło nastawnika ciepłego/zimnego powietrza nr OEM 77368252?