Da się to jakoś chociaż chwilowo uruchomić? Mes coś podaruje?
Wyświetla błąd U2062-87 error in communication with instrument cluster.
Wysłane z mojego M2012K11G przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Jfuel ; 13-09-2023 o 21:10
Podobno nie, jezdzisz i w końcu zwykle ożywa
Minęło kilka dni i niestety dalej ekran martwy. Epsonix, czy masz jakieś informacje odnośnie tego update? Facet się odezwał?
Wysłane z mojego M2012K11G przy użyciu Tapatalka
Facetowi wysłałem linka do tego wątku że jak chce to się niech odezwie. Ja w tym nie uczestniczę, zapomniał albo mu nie zależy? wyślę mu jeszze raz żebyście się zgadali - ja w tym pośredniczyć nie chce
Dzień dobry,
miałam taką sytuację w Q4. 5-styczeń 2020 i 5 styczeń 2024 , wersje USA mają wgrany soft aby wymusić wizytę w serwisie. ;(
Podaje schemat naprawy uzyskany od warsztatu specjalizującego się w takich zagadnieniach .
Odpiąć akumulator i naładować.
Włączyć sprawdzić - w przypadku braku ekranu /wyłączyć na 15 min klemę akumulatora.
Wyjąc zegary,(dwie śruby za zaślepkami ) odpiąć na 10 min, zamontować uruchomić i zgasić pojazd 3 razy do momentu wyświetlenia
W razie pytań proszę pisać postaram się pomóc.![]()
ach te mądrości serwisów - po co odpinać licznik, skoro odpinasz aku? na wyswietlacz zdechły zwykle nie pomaga i tak odpinanie, tylko jeździsz kilkla dni i ożywa (zwykle), a jak nie to jest brick. winny stary soft - trzeba aktualizację, a do USA w naszych aso nie wgrasz - to trzeba robić u ludzi którzy mają sprzęt/softy których w USA używali i firmwary. Parę osób ma to w PL, podawałem choćby ShopEFI, pewnie tez works.pl w Będzinie, albo kupić odpowiedni nowszy licznik z firmwarem lepszym (typu 203C, lub chociaż coś wyższego od 183E - firmware z fabryki jest na naklejce z tyłu licznika, do tego po datach z naklejki można się kapnąć - powiedzmy od 2 połowy 2018 będzie 203C czyli najnowszy dla przedliftów)