ok a błędy w AFLS pokasowałeś? światła na manualnym włączone czy auto (nie pamietam czy auto działa, procedurę tylko kilka razy w życiu robiłem w autach gdzie retrofitowałem autopoziomowanie, no i u siebie. Używałem MES Multiplexed na laptopie.
Jakie odczyty napięć z czujnik przód i jakie tył?
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
kiepski tylny czujnik lub okablowanie. podlacz go do przodu, sprawdz napiecie. musi byc ~2.5V
Moze cos zle założone? Czujnik ma dawac ok 2.5V oczywiscie jest jakis zakres tolerancji, w 159 bylo bodajze +/-1V dla pozycji kalibracyjnej
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Dzięki Panowie za podpowiedzi. Kupiłem czujnik firmy AL, niby miał być jak oryginał, ale najwidoczniej nie jest. Na dniach ogarnę część OEM i mam nadzieję, że tu leży przyczyna, a nie w uszkodzonej wiązce.
Al spoko to ori. numer dobry? Uzywka czy nowy? Dobrze zamontowales?Odkrec i poruszaj jak zmieniaja sie odczyty?
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Nowy, niby wszystkie oznaczenia takie same. Ale być może ten też jest uszkodzony, niezależnie od pozycji ramienia napięcia pozostają bez zmian. Ten będę reklamował, a kupię kolejny.
Moze nie jest uszkodzony tylko masz cos uszkodzobe w wiazce/wtyczce itp. te czujniki daja od 0.5V do 4.5V w zaleznosci od kąta dwa razy osiagajac minima i 2 razy maxima na pełny obrot. Mozna go sprawdzić, odepnij ramie i pokrec, w ramach 90stopni masz pelne przejscie miec w ktoras strone. Mozesz tez na stole go sprawdzić masa, +5V na dwa z pinow i mierzyc na jeszcze innym. Z glowy nie pamietam pinoutu chyba 1, 5 i 4 odpowiednio, ale musialbym sprawdzic na schemacie.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Heh, na takie zabawy brak mi niestety sprzętu. Jedyne co sprawdziłem to kręciłem ramieniem czujnika i odczyt był sztywny w granicach 4,5V.
Bardzo dziękuję wszystkim za podpowiedzi, dla potomności napiszę, że po podłączeniu kolejnego czujnika, tym razem już w pudełku OEM (chociaż wygląda identycznie jak zamiennik bez logo producenta) wszystko zadziałało jak należy, również kalibracja przeszła pomyślnie. Więc albo zamiennik był uszkodzony, albo nie pasował do końca do Giulii.