Strona 38 z 56 PierwszyPierwszy ... 282930313233343536373839404142434445464748 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 552

Temat: Alfa Romeo Milano

  1. #371
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Ale ty pierdzielisz. 3 gary w bmw są bee ale w juniorze są cacy. Porownanie 4.7 m kloca z entry levelem i najmniejszym bmw (bo chyba mniejszegi już nie ma) to są auta z innej parafii. co.ma.napęd do tego. W CHR czy corolli porównywalnych wymiarami to BMW znika w tylnym lusterku. żresztą to już to moje tipo jest szybsze.
    Nie pisałem o realnych osiągach tylko o wrażeniu dynamiki i przyjemności z jazdy. Realnie BMW nie jest szybsze ale wrażenia są zupełnie inne. Sama moc to nie wszystko i to mi się zawsze podobało w Alfie, że nawet niezbyt mocne wersje dają wrażenie dynamiki.

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Yaris prowadzi się lepiej niż mito to po trzecie - jest bardziej neutralnyma lepsze rozłożenie masy, nie podskakuje dupa na wybojach i nią nie zarzuca na łukach.
    O którym Yarisie piszesz, chyba nie najnowszym modelu, konstrukcji młodszej o kilkanaście lat. Porównaj go sobie do Juniora.

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    O zabezpieczeniu antykorozyjnym decyduje przyjęta technologia a nie narodowość fabryki i jak widzisz na filmie technologia w stellantisie nie przewiduje mastykowania np.podłużnic a w yarisie każde łączenie podwoziw jest zrobione, wygumawana jest tylna czesc bagaznika, w stllantisie nie. itd.
    Zobaczymy jak jest zabezpieczony Junior jak będzie na rynku, na pewno będzie miał grubszy lakier pod spodem co jest bardzo ważne a resztę zabezpieczeń pozwól że ocenimy na konkretnym modelu.

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    90 procent moich jazd to jazda po miescie i pod miastem max w 2 osoby, korpo podziemne ciasne parkingi i wsiowe uliczki na których ciężko się minąć ze skuterem. Ku.wa tonale sobie do tego kupie żeby cały rok sie z drugim klocem męczyć i 4 rqzy w roku pojechać w trasę do czego ten wysoki grzmot się średnio nadaje(prawie dwa lata latałem po Polsce XC60 i dziękuję za suva na trasę a i na co dzień też -i mówię to bez uprzedzeń gdyż jeden stoi w garażu). Do tego phev ktore jest ciezkie i sie w zyciu nie zwroci (innego sensu pheva niż tania jazda wgl nie ma). Nie bez powodu na codzien wybralem auto male, wygodne i nieaangazujace w uzywaniu dające odrobine relaksu
    Potrzebujesz małego samochodu to trzeba było kupić elektryka - masz gdzie ładować i masz rezerwowy samochód na trasy w gazie. Jedyny minus, że jest nieco droższe ale nie ma żadnego innego logicznego powodu, żeby w takim przypadku jak u Ciebie kupić hybrydę zamiast elektryka. Byle Fiat 500 elektryczny jeździłby o niebo lepiej i wygodniej w mieście niż Toyota. Boisz się PureTecha - wybierasz elektrycznego Juniora który zjada Yarisa Cross pod każdym względem.
    A tłumaczenie że "będzie rozładowany i co zrobię" jest bez sensu, tym bardziej że ciągle masz Tipo, którego zawsze możesz użyć w sytuacji awaryjnej.

  2. #372
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2021
    Auto
    Były 159-ki
    Postów
    1,411

    Domyślnie

    Żuczku, jak trzeba wyprzedzić TIRa na krajówce to liczą się rzeczywiste konie i moment a nie wrażenia. Tymczasem cyferki są bezwzględne dla tonale czy juniora względem np. Lexusa z cvt, a wg testów dziennikarzy i tak do katalogu trzeba dołożyć+ sekundę.
    Ostatnio edytowane przez Machaju ; 06-08-2024 o 16:03

  3. #373
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Machaju Zobacz post
    Żuczku, jak trzeba wyprzedzić TIRa na krajówce to liczą się rzeczywiste konie i moment a nie wrażenia. Tymczasem cyferki są bezwzględne dla tonale czy juniora względem np. Lexusa z cvt, a wg testów dziennikarzy i tak do katalogu trzeba dołożyć+ sekundę.
    Piszesz o Juniorze czy Tonale, bo tego pierwszego nikt jeszcze z dziennikarzy nie sprawdzał. Elektryczne wersje magą mieć najwyżej zaniżone dane przyśpieszenia, przynajmniej tak jest w Fiacie 600 elektrycznym.
    Hybryda z CVT ma udawać przyśpieszenie jak w elektryku ale wyje przy tym niemiłosiernie. Jak ktoś lubi płynność przyspieszania bez uczucia zmiany przełożeń to najlepiej od razu kupić elektryka, po co bawić się w wolniejsze półśrodki i do tego dorabiać arabów na stacji.

  4. #374
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    jest filmik z przyspieszenia fiata 600 i dupy nie urywa jak na elektryka (8.9s). po raz kolejny zaznaczam że auta elektryczne dziś mają ograniczenia których ja nie toleruję a każda kolejna generacja akumulatorów czyni z obecnych generacji niesprzedawalny złom (lub sprzedawalny z dużą utrata wartości). Dorabianie arabów na stacji (tak jakby prąd był za darmo a raptem to mniej niż 10 pln na 100 km różnicy, a jak przyjdzie to ładować poza domem to wychodzi drożej niż hybryda) to pikuś przy tych potencjalnych stratach. Ludzie tak chętnie kupują fiata 500e ( który za ca.120 kpln zapewnia zabójcze 117 km zasięgu przy 90 kmh w zimie) że stellantis musiał przystosować platformę elektryka do silnika spalinowego żeby w fabryce w mirafiori mieli pracę.
    Nie wiesz jak się prowadzi yaris a go krytykujesz, nie wiesz jak mito a go gloryfikujesz, nie jechałeś nigdy hybrydą a ci przeszkadza ze wyje (btw ona nie ma udawać elektryka tylko niwelować słabe strony silnika spalinowego i straty energii przy hamowaniu), nie jechałeś juniorem a wiesz ze się świetnie prowadzi mimo że jest na belce skrętnej i zwykłych mc personach (nie ma tam żadnych istotnych innowacji) a sportowe oprócz ćwierć obrotu mniej na przekładni kierowniczej (jak w mito) to tam będzie jedynie trzęsienie na dziurach na twardym zawiasie (tez jak w mito tylko bardziej bo jeszcze trzeba zniwelować wysoki środek ciężkości). porównujesz wersje elektryczne za pierdyliard pln do aut spalinowych niemal najtańszych na rynku, masz przekonanie ze akurat ten model będzie miał super zabezpieczenie choć inne z tej stajni nie mają. no nie jest to dla mnie normalne i obiektywne podejście. Alfa junior nie jest nadzwyczajnym autem i tyle, nie jest nim tez Tonale przykładowy VAG z Cuprą 10 razy lepiej odrobił lekcje i w tym segmencie ludzie wolą ją kupować.Ja mowie ze chce kupic jablka a ty mi wciskasz kapustę.Patrzysz życzeniowo na tę obecnie niczym nie wyróżniającą się markę niewiele znaczącą na rynku która w całym zeszłym roku na świecie sprzedała o 25 procent mniej niż toyota w samej Polsce. I nie ze jestem fanem toyoty ale antyfanem przeciętnego auta w którym w opisach marketingowych powielane są bzdety jak w 2008 r w mito (te rzekomo wspaniałe parametry techniczne podawane z niewiele mówiącymi wartościami (tutaj np. tłumienie zawieszenia podawane w hercach a tam sztywność skrętna w daN) i ogólnie podobny pseudoinżynierski bełkot.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 07-08-2024 o 13:35

  5. #375
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,460

    Domyślnie

    @metan, nieważne że _wiesz jakiego auta potrzebujesz_ , znajdzie się ktoś kto wie (ekhm...od yutuberów wiedza że hej , a co do AR wciąż się łąpie na tą skróconą maglownicę ) lepiej , mimo że sam swych rad nie słucha i zasila tych arabów, czy ruskich, czy wujka sama, czy japońców, czy szkopów czy ... kurde, gdzie się nie obejrzeć, kogoś się zasila, jak żyć... a u nas elektryka węglem ładując , teź źle.

  6. #376
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    trochę jak na forum biegaczy - tylko te a nie inne buty, oczywiście minimum za 2 koła. I w rozmiarze 43 - ja taki nosze i uważam że inny jest do niczego.

  7. #377
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    jest filmik z przyspieszenia fiata 600 i dupy nie urywa jak na elektryka (8.9s). po raz kolejny zaznaczam że auta elektryczne dziś mają ograniczenia których ja nie toleruję a każda kolejna generacja akumulatorów czyni z obecnych generacji niesprzedawalny złom (lub sprzedawalny z dużą utrata wartości).
    Kolejny który boi się elektryka...Pamiętam jak 10 lat temu znajomy taksówkarz śmiał się z hybryd, że bateria będzie się psuła... A teraz za Toyotę w hybrydzie dałby się pokroić. Elektryków teraz też się boi, bo mały zasięg chociaż dziennie robi w mieście nieco ponad 100 kilometrów.
    Po prostu do nowej technologii ludzie muszą się przyzwyczaić.

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Nie wiesz jak się prowadzi yaris a go krytykujesz, nie wiesz jak mito a go gloryfikujesz, nie jechałeś nigdy hybrydą a ci przeszkadza ze wyje (btw ona nie ma udawać elektryka tylko niwelować słabe strony silnika spalinowego i straty energii przy hamowaniu)
    yarisa poprzedniej generacji prowadziłem kiedyś z wypożyczalni. Oprócz wycia układu napędowego nic specjalnego nie przykuło mojej uwagi. Mito za to jeździłem sporo więcej - ujeżdżałem 1.4 MA 105KM, 14. Tjet 120KM, 1,4 Tjet 155KM oraz 0.9 TWinair 105KM. Z wyjątkiem pierwszej wersji silnikowej samochód miło wspominam.


    Cytat Napisał metan Zobacz post
    , nie jechałeś juniorem a wiesz ze się świetnie prowadzi mimo że jest na belce skrętnej i zwykłych mc personach (nie ma tam żadnych istotnych innowacji) a sportowe oprócz ćwierć obrotu mniej na przekładni kierowniczej (jak w mito) to tam będzie jedynie trzęsienie na dziurach na twardym zawiasie (tez jak w mito tylko bardziej bo jeszcze trzeba zniwelować wysoki środek ciężkości).
    Oczywiście, że będzie twardziej zawieszony do Toyoty, przy prostym zawieszeniu coś za coś. Nie można jednak tego określać jednoznacznie jako wady, jedynie cechy którą się akceptuje lub nie.


    Cytat Napisał metan Zobacz post
    porównujesz wersje elektryczne za pierdyliard pln do aut spalinowych niemal najtańszych na rynku, masz przekonanie ze akurat ten model będzie miał super zabezpieczenie choć inne z tej stajni nie mają. no nie jest to dla mnie normalne i obiektywne podejście.
    Jakoś nikt się nie czepia zabezpieczenia antykorozyjnego we francuskich samochodach, w Japończykach za to regularnie. Tak jak pisałem wcześniej - ostateczną ocenę zabezpieczenia będzie można wydać jak Junior będzie na rynku.

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Alfa junior nie jest nadzwyczajnym autem i tyle, nie jest nim tez Tonale przykładowy VAG z Cuprą 10 razy lepiej odrobił lekcje i w tym segmencie ludzie wolą ją kupować.Ja mowie ze chce kupic jablka a ty mi wciskasz kapustę.Patrzysz życzeniowo na tę obecnie niczym nie wyróżniającą się markę niewiele znaczącą na rynku która w całym zeszłym roku na świecie sprzedała o 25 procent mniej niż toyota w samej Polsce..
    Junior będzie wyróżniającym się autem jak dotąd każda Alfa. Jak tego nie rozumiesz to znaczy, że Mito kupiłeś przypadkiem. I pewnie tak było skoro Twoim kolejnym samochodem był Fiat.
    Toyota nie jest złym samochodem. Pod względem wydajności napędu hybrydowego wiodącym na rynku. Jest udanym samochodem dla użytkownika, który poszukuje ekonomicznego wozu do przejazdu z punktu A do punktu B. Idealnym wozem dla np. mojej teściowej która motoryzacją się nie interesuje. A ja i tak jej wcisnąłem Fiata 500x w automacie żeby miała chociaż atrakcyjny wizualnie wóz, bo Yaris Cross to paskudztwo jakich mało.

    Junior będzie samochodem z jajem, tego jestem pewien. Będzie się nieźle prowadził chociaż pewnie kosztem komfortu, w wersji elektrycznej powinien być też mało awaryjny. Można się czepiać, że będzie dość drogi - to normalne, że musi być droższy od masówki.

    Wolisz popularny, bezawaryjny samochód - Twój wybór, tylko dlaczego zniechęcasz innych do Alfy której nawet jeszcze nie prowadziłeś ? Powtórzę się - wolałbym Juniora z 1.2 PT bo będzie dawał więcej przyjemności z jazdy niż Toyota Cross czy nawet Lexus w tej klasie. Znajomemu, który szukał by samochodu do kręcenia się po mieście z oszczędnym silnikiem i miał w nosie prowadzenie, to Toyotę bym szczerze polecił.

  8. #378
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2023
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Inny (na razie)
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Jakoś nikt się nie czepia zabezpieczenia antykorozyjnego we francuskich samochodach...
    Bo nie ma się czego czepiać.

  9. #379
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    owszem jest - wkleilem Wam film ale nie chceci tego widzieć.
    Junior już jest i wiadomo jak wygląda można w nim siąść i popatrzeć co w nim jest.I naprawdę nic nadzwyczajnego, efekt nowości ot co, ale ok kwestia gustu. Ja mam wrażenie ze tu zaraz lzy sie poleją że się tym wszyscy nie zachwycają i są tacy nieswiadomi jaki to skarb. Dlaczego kupilem miciaka tez pisalem mimo wszystko podobienstwo do punto bylo mniej uderzajace niz tu do puga. Ile um ma kataforeza na podwoziu też zapewne wiadomo ale założę się że na gumowaną podłogę nie ma co liczyć (tak wgl nie ja zaczalem temat konserwacji tylko obalam argument że tu będzie jakoś nadzwyczajnie a gdzie indziej jest dramat). Przejechałem miciakiem ponad 150 kkm i to auto po prostu nie było komfortowe i męczące a w długą trasę już wgl. I nie inaczej na dziury po mieście. Owszem było stabilne przy większej prędkości ale na łukach zwłaszcza z nierówną nawierznią już niezbyt. Inaczej jak fiacior ten to wgl tylko mistrz prostej i typowy tapczan ale płyniesz nie jedziesz co bywa wygodne przy kapeluszniczej jezdzie (gdyby nie ten manual). Od kilkunastu lat pokonuję podobną trasę gdzie jest kilka "testowych"łuków przez które przejechałem kilka tys razy. Wprawdzie miciakiem zaczalem tam jezdzic pod koniec jego żywota u mnie więc może jakieś tam zuzycie zawieszenia wchodzi w grę ale yarisem jestem w stanie pokonać go szybciej i bez ściśniętych półdupków, po prostu z poczuciem kontroli i większym komfortem na codzień. I masz racje to tylko hipoteza ze junior bedzie twardy jak mito i na codzien uciazliwy - sie zobaczy. A pisze o tym dlatego ze to ty twierdzisz ze inny samochod nie moze dawac przyjemnosci z.prowadzenia tylko alfa i alfa. A elektrykow sie nie boje tylko nie mam zamiaru pogarszać sobie jakości życia planując codzienne ładowania za 10 tys. zl zaoszczędzone na paliwie po czym odsprzedam go ze stratą kilka razy większą (to że utrata wartości auta elektrycznego jest większa też już wiadomo. Nie zniechęcam nikogo nie mój problem że.ktoś się wpierdzieli w zakup auta z tym silnikiem. Tylko slucham o wspaniale prowadzącym się supersamochodzie bez wad bijącym na głowe inne co jest nieprawdą.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 08-08-2024 o 18:45

  10. #380
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Kolejny który boi się elektryka...Pamiętam jak 10 lat temu znajomy taksówkarz śmiał się z hybryd, że bateria będzie się psuła... A teraz za Toyotę w hybrydzie dałby się pokroić. Elektryków teraz też się boi, bo mały zasięg chociaż dziennie robi w mieście nieco ponad 100 kilometrów.
    Po prostu do nowej technologii ludzie muszą się przyzwyczaić.
    Kurczę, Ty się nie boisz, a dalej wspierasz arabów jeżdżąc ICE, mimo, że AR ma w ofercie już EV.
    Why?

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. alfa romeo milano
    Utworzone przez emac156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-07-2009, 17:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory