Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 55 z 55

Temat: TPMS problem po zmianie kół

  1. #51
    Użytkownik Świeżak Avatar kml89
    Dołączył
    08 2024
    Mieszka w
    Poznań Zwiedzam
    Auto
    Giulia 200@294KM (2017) | Audi S3 (2022)
    Postów
    113

    Domyślnie

    Miałem latem małą przygodę z czujnikami. Jedno koło zgłosiło alert, obserwowałem i jak po jakimś czasie znowu spadło 0.1-0.2 w tym jednym kole, że zaczęło odbiegać od reszty o 0.3 wjechałem do wulkanizatora. Zmierzyli wszystkie koła i mówią, że jest ok. Uparłem się by zdjęli to koło i sprawdzili pod wodą i... nadal nic.
    Dobili trochę ciśnienia we wszystkich kołach i do dzisiaj żadnego alarmu, więc coś zwariowało

    opowiadali, że to jest jeszcze nic, największe przeboje z czujnikami spotykali w hyundaiach

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    Informacyjnie dla potomnych, jestem po zmianie kół na zimowe w mojej poliftowej Giulii Veloce, MY24. Szukałem info jakie czujniki zamontować, żeby mieć pewność że będą działać, nic nie znalazłem, więc zaryzykowałem i kupiłem czujniki CUB UNI Sensor 4.0 EVO. Zaczytały się od razu tzn, w trakcie odpalania silnika, zero komunikatów i kontrolek TPMS. A praktycznie wszyscy producenci opisują na stronach czujniki jako pasujące do ostatniego liftu (wpisują do 2022) i miałem dylemat.

  3. #53
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Co prawda niedawno rozstałem się ze swoją Giulią ale ciągle tu zaglądam i mogę tylko dodać, że w naszym serwisie wszystkim klientom zakładamy czujniki Bosch (do różnych aut - uruchomienie i pierwsze programowanie do każdej marki i modelu). Nigdy nie było problemów z programowaniem czy też późniejszym działaniem, również po zmianie kół.

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    W Gilulii nie musiałem nic programować

  5. #55
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,749

    Domyślnie

    Do bani że ten układ nie ma resetu. Ustawiamy ciśnienie na manometr idealnie powiedzmy 2.4 i mówimy systemowi że to na być jego wzorzec. No niestety. System jest durny. Jakiś czas temu darł mi się alarmem przy 2.4 na lewym tyle ale jednocześnie 2.3 na prawym tyle nie stanowiło dla niego problemu.

    Ogólnie proponuję kupować od kolegi Rafała @kolpak . Nie pamiętam co on tam sprzedaje ale to co mi wsadził jak od niego brałem koła na zimę to problemów nie widzę.

Podobne wątki

  1. [159] Dołożenie oryginalnego TPMS do auta
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-12-2015, 17:41
  2. [159] Problem po zmianie oleju ...
    Utworzone przez masters85 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 19-11-2015, 19:45
  3. 156 JTD - problem po zmianie sprzęgła
    Utworzone przez Adamantino w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-10-2014, 16:16
  4. Problem z Abs-em, po zmianie zwrotnicy
    Utworzone przez damian7110 w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2014, 09:20
  5. hamulce- po zmianie klocków problem...
    Utworzone przez gawor06 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-07-2012, 07:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory