Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 60

Temat: stelvio proxy gdzie jest moduł SGW

  1. #41
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2023
    Auto
    stelvio
    Postów
    235

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    jeśli mogę przy okazji, polecam swoje bypassy - produkt nastawiony na bezproblemowość - gniazda Molexa, PCB zamawiam w Belgii, montowane przez moją firmę, każda sztuka przechodzi 800 testów przejścia/zwarcia/transmisji na automatycznym testerze (https://photos.app.goo.gl/XBxWxAtsde5F8sxf7) - nie to co w produktach chińskich czy garażowych (albo tych co mój dawny polski dystrybutor oferuje - jeszcze potrafili swego czasu dołączać bezczelnie moje instrukcje z moim logo a ludzie którzy od nich kupili i im nie działało uderzali do mnie po czym wychodziło że mają podróbkę...). Jest pudełko, instrukcja, zawsze jakieś wsparcie symboliczne jeśli potrzeba przy instalacji. Stąd cena musi być wyższa, no ale dla forumowiczów jest rabat 5% z kodem/kuponem Alfaholicy. Na priv/po kolożeńsku możnaby się też dogadać, jakąś lepszą cenę zrobić jakby co.

    W Giulii montaż jest banalny, w Stelvio problematyczny - tu jeśli ktoś chce zapinać tylko na diagnostykę a na codzień mieć bypass, mamy w ofercie przedłużacze wiązek SGW do Stelvio wystarczają 2 komplety 25cm, albo 1 komplet jeśli przeniesie się SGW przed radio i do niego zamontuje (za schowkiem na okulary). Cenowo może nie mega deal sie może wydawać, ale proszę mi uwierzyć, przedłużacze to bardzo pracochłonny produkt (2h pracy technika na parę). Na zestaw jakiś dodatkowy rabat też by mogę zrobić jakby co.

    Zapraszam do sklepu, gdzie też jest reszta moich produktów (wkrótce 3 nowe dla Giulii/Stelvio), no i parę części na retrofity też mam wystawione (coś jeszcze dojdzie z czasem)
    shop.stuff4car.com/pl/
    Przedłużacze, w tym kontekście dostępu do gniazda serwisowego pytałem, czy nie lepiej takie z kabelkiem zamiast kostki.

  2. #42
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,662

    Domyślnie

    Kostke wpinasz i zapominasz kabelki masz wpięte i tylko po dnie sie podlaczasz drugie obd gdzie musisz je gdzies zamontowac itp.

  3. #43
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,588

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawelbr Zobacz post
    Przedłużacze, w tym kontekście dostępu do gniazda serwisowego pytałem, czy nie lepiej takie z kabelkiem zamiast kostki.
    wiem o co było pytanie, ja tu o rozwiązaniu moim wspomniałem. Ja najbardziej polecam kostkę, ale jak ktoś nie żałuje i nie chce tracić pewnego dodatkowego bezpieczeństwa z posiadania SGW (np włam do auta i dorobienie kluczyka po OBD), to mam właśnie w ofercie przedłużacze - bypass SGW w takim Stelvio sobie montujesz za schwkiem, jak potrzebujesz diagnostykę aktywna to 1 torx i wyciągasz schowek, masz przedłużacze, wpinasz kostkę i działasz, ale na codzień jeździsz jednak z SGW.

    Co kto lubi.

    Kabelków ze złączem OBD ja bym nie wybrał szczególnie do Stelvio gdzie dostęp jest bardzo delikatnie mówiąc "uciązliwy" a czas potrzebny na założenie bypassu czy kabelka długi - tak wiec raz robisz na przedłużaczach a potem juz masz prosto.

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2023
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Stelvio
    Postów
    65

    Domyślnie

    U mnie okazało się, że są przedłużacze. Wyjąłem schowek pod pokrętłem na światła i moim oczom ukazała się metka stuff4cars. Nie wiem czy to poprzedni czy jeszcze poprzedni poprzedni właściciel ale chwała mu za to. Mogę sobie tylko wyobrazić, jak beznadziejny jest tam dostęp. A tak to sobie wypinam z SGW i podłączam swoją przedłużkę.

  5. #45
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,588

    Domyślnie

    fuksiarz

  6. #46
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa Stelvio 2.0 280 wcześniej159SW
    Postów
    18

    Domyślnie

    W moim przypadku okazało się że łatwiej wykręcę moduł niż wypnę wtyczki.

  7. #47
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2024
    Auto
    Stelvio MY24
    Postów
    9

    Domyślnie

    Przerzucam swój post z działu Tunning. Może tu znajdzie się ktoś, kto zna odpowiedź.

    Cześć,

    Zanim zadam pytania muszę zrobić krótki wstęp. Stelvio 2.2JTD z 24 roku. Założyłem dziś bypass do SGW i odpaliłem MES w najnowszej wersji 5.3R1 (oczywiście oryginał), adapter to vGate 1.4. Bez problemów połączyłem się z większością sterowników, poza tymi które wymagają niebieskiego adaptera -to pierwsza zagadka. Druga to, że co trzeci sterownik, z którym się łącze pokazuje nieprawidłowy kod ISO. Kolejna zagadka to, ze nie byłem w stanie uruchomić praktycznie żadnego testu, a te które udało się odpalić wykonywały inne czynności. Np. test tylnych świateł przeciwmgielnych włączał długie światło w jednej z lamp! Dodam jeszcze, że parametry widzę wszystkie poprawnie..

    Ponieważ nie działało nic na niebieskim adapterze, ponownie podłączyłem SGW. Teraz o dziwo mogłem się już połączyć z wszystkim sterownikami, włącznie z tymi wymagającymi niebieskiego adaptera.
    I teraz największe zaskoczenie. Po podłączeniu się do CAN Setup/Proxi system pokazuje, że moje SGW jest REMOVED. Dlaczego?
    Załącznik 290321

    Jedyne co mi do głowy przychodzi, to ze zrobił to sam Dealer przy wydawaniu samochodu. Na moja prośbę wgrali mi RACE mode. Ale czy do tego musieli by dezaktywować SGW? I czy może to mieć coś wspólnego z tym, ze MES pokazuje niezgodne kody ISO?

    Jestem początkujący i z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,588

    Domyślnie

    Pierwszy raz nie kliknąłeś dobrze wtyczki do SGW może? Adaptery kolorowe dostępne na rynku są niskiej jakości, może tez coś nie docisnąłeś?

    Nieznane ISO code, normalne, zawsze tak było w MES, nie przejmować się.

    SGW nawet jak nikt nic z fabrycznego konfigu nie dotykał, pokazuje Removed - pytaj gościa z MESa czemu tak jest, ale tak jest chyba w każdym aucie jakie podłączałem pod kompa. Tym bardziej jak założysz bypass to tu akurat możnaby się spodziewac removed.

    Co do testów aktywnych ,może różnice w kodach ISO i stąd złe działanie, może błędy MES. Pamiętaj że to soft za EUR50 pisany przez jednego może ciągle jeszcze gościa (i tak bardzo przydatny i dobry pod wieloma względami), a Giulia/Stelvio to niszowe auta. Dla MESa priorytet to auta i sprzedaż licencji pod ilość, liczą się auta typu Ducato a nie jakieś niszowe Giulie/Stelvio.

    Aha, co byś nie kupił, TEXA, Witech2, Autel i płacił rocznie za licencję ileś tysięcy zł lub dziesiąt, zawsze są jakieś braki, błędy itp stąd Ci co grzebią dużo z tymi autami mają zwykle ileś róznych kompów do pracy i wiedzą co w którym działa/nie działa/brakuje/jest itp.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  9. #49
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2024
    Auto
    Stelvio MY24
    Postów
    9

    Domyślnie

    epsonix, dzięki za odpowiedź. W takim razie się nie martwię Idąc dalej, miałem nadzieję przeprogramować sobie trochę tryb Dynamic wyłączając w nim kontrolę trakcji. Czytałem tu, że można to MESem zrobić ale przeszukałem wszystkie opcje i nie znalazłem. Czy ktoś z Was może mnie naprowadzić i coś podpowiedzieć? Ewentualnie rozwiać moje nadzieje
    Z góry dziekuje

  10. #50
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    188

    Domyślnie

    A to nie chodzi o zmianę Race mode między Type 2 a Type 3 ? Czyli albo żółty race albo podrasowany dynamic?
    Czyli by się ustawiało w tym samym miejscu co sam Race.

Podobne wątki

  1. [MiTo] Oświetlenie kabiny - uszkodzenie - gdzie jest moduł?
    Utworzone przez pascalpoznan w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-05-2019, 22:08
  2. gdzie w poznaniu proxy zrobic?
    Utworzone przez kuba093 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-08-2014, 17:51
  3. [159] gdzie jest moduł czujników parkiwania
    Utworzone przez deathringer w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-02-2014, 21:05
  4. [159] Moduł Blue&Me gdzie jest?
    Utworzone przez ulkrzyjafry w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 14:48
  5. Moduł komfortu. Gdzie jest?
    Utworzone przez Parzi w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 21:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory