Strona 14 z 16 PierwszyPierwszy ... 45678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 160

Temat: Aplikacja - My Giulia

  1. #131
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Giulia 2.0 200hp, Giulietta 1.8 tbi
    Postów
    420

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin@romeo Zobacz post
    Dziekuje za pomoc
    Mniej wiecej te wykresy powinny tak wyglądać:
    * https://github.com/tzebrowski/ObdGra...104_193504.png
    * https://github.com/tzebrowski/ObdGra...104_153054.png
    * https://github.com/tzebrowski/ObdGra...104_193618.png

    Możesz dodatkowo zalogować wartość "Boost (measured + target)", to jest wartość doładowania przed przespustnicą.
    Ta metryka pokazuje również jak wstaje turbospężarka i ile rpm potrzeba, żeby dojść do oczekiwanego doładowania.
    Na obrazku Screenshot_20250104_193618.png widać, że potrzeba ~250 obrotów (~2455-2709), żeby przejść z poziomu 0.6bar do 1.75bar i zrobić ~410NM
    PID "Intake Pressure" pokazuje ciśnienie za przespustnicą, jego wartość jest zależna w duzej mierze od tego jak szybko Boost narasta.
    Ostatnio edytowane przez tzebrowski ; 05-01-2025 o 17:34

  2. #132
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    passat
    Postów
    2

    Domyślnie

    u mnie auto update nie działał, musiłem w sklepie wejść w aplikacje, potem wybrać my giulia AA (tam gdzie można tez odinstalować apki) i wtedy była opcja updatu

  3. #133
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    385

    Domyślnie

    Bardzo fajna aplikacja. Testuję na telefonie.
    Szkoda tylko, że już nie można się załapać na testy, czyli uruchomić aplikacji na AA.

    [EDIT] Chciałem jeszcze o coś do pytać.
    Czy w aplikacji można odczytać poziom naładowania akumulatora?
    Z opcji dotyczącej IBS/akumulatora znalazłem tylko wskaźnik IBS oraz poziomu napięcia akumulatora. Jak z nich korzystać? Nie do końca wiem, jak interpretować te dane.
    Ostatnio edytowane przez So What! ; 14-02-2025 o 11:42

  4. #134
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,750

    Domyślnie

    Nie potrzebujesz za specjalnie nic więcej niż napięcie akumulatora i IBS. Oczywiście są jeszcze inne parametry akumulatora ale te na ogół wystarczą.
    Poszukaj na forum poziomów IBS (czy SoC) jakie minimalne są potrzebne żeby działał IBS, jaki żeby ogrzewanie tylnej szyby itd. Z pamięci IBS dla Start/Stop chyba min 65%. Ładując w samochodzie alternatorem więcej niż 80% nie osiagniesz (systemowy eko-limit). Umiejętnie bawiąc się ładowarką zewnętrzną możesz dojść do 99% - po czym jak wsadzisz do samochodu to alternator nie będzie ładował przy tak wysokim IBS i szybko spadnie on do 75-80%. Jeżeli akumulator w dobrej kondycji, nie korzystasz ze Start/Stop i nie robisz częstych odpaleń (jak w trybie "taksówkowym") to taki poziom przez jakiś czas będzie się utrzymywał. Raz na kwartał czy pół roku - zależy właśnie od stylu jazd - raczej ładowanie "zewnętrzne" niezbędne.
    Napięcie aku podczas jazdy też jest opisane jakiego możesz się spodziewać przy jakim poziomie IBS, skrótowo im wyższy IBS tym gorsze ładowanie.

    Czemu nie można się załapać na testy? Autor skończył z tym?

    [Edit]
    Postudiuj ten wątek
    https://www.forum.alfaholicy.org/giu...metrow-19.html
    Ostatnio edytowane przez netzmark ; 14-02-2025 o 12:54

  5. #135
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Nie potrzebujesz za specjalnie nic więcej niż napięcie akumulatora i IBS. Oczywiście są jeszcze inne parametry akumulatora ale te na ogół wystarczą.
    Poszukaj na forum poziomów IBS (czy SoC) jakie minimalne są potrzebne żeby działał IBS, jaki żeby ogrzewanie tylnej szyby itd. Z pamięci IBS dla Start/Stop chyba min 65%. Ładując w samochodzie alternatorem więcej niż 80% nie osiagniesz (systemowy eko-limit). Umiejętnie bawiąc się ładowarką zewnętrzną możesz dojść do 99% - po czym jak wsadzisz do samochodu to alternator nie będzie ładował przy tak wysokim IBS i szybko spadnie on do 75-80%. Jeżeli akumulator w dobrej kondycji, nie korzystasz ze Start/Stop i nie robisz częstych odpaleń (jak w trybie "taksówkowym") to taki poziom przez jakiś czas będzie się utrzymywał. Raz na kwartał czy pół roku - zależy właśnie od stylu jazd - raczej ładowanie "zewnętrzne" niezbędne.
    Napięcie aku podczas jazdy też jest opisane jakiego możesz się spodziewać przy jakim poziomie IBS, skrótowo im wyższy IBS tym gorsze ładowanie.
    Dziękuję za pomoc! Część tych informacji już miałem, tyle że nie do końca wiedziałem, jak je wykorzystać.
    Czy procentowa wartość IBS to to samo, co poziom (procent) naładowania akumulatora?

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Czemu nie można się załapać na testy? Autor skończył z tym?
    Są podobno jakieś limity w zakresie liczby osób testujących, które to limity się wyczerpały

    @tzebrowski, dziękuję za miłe wsparcie i wyjaśnienie!
    Ostatnio edytowane przez So What! ; 14-02-2025 o 13:45

  6. #136
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,750

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Część tych informacji już miałem, tyle że nie do końca wiedziałem, jak je wykorzystać.
    Postudiuj linka co Ci wrzuciłem, więcej się dowiesz jaki to syf z tym ładowaniem:-)

    Cytat Napisał So What!
    Są podobno jakieś limity w zakresie liczby osób testujących, które to limity się wyczerpały
    A to szkoda :-(.

  7. #137
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    385

    Domyślnie

    Dzięki wsparciu @tzebrowski, mam okazję korzystać z aplikacji na AA - bardzo dziękuję
    Aplikacja jest rewelacyjna. Wskaźniki są mega czytelne. Wszystko można ustawić pod siebie, a całość jest bardzo intuicyjna

  8. #138
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    ALFA 159SW 1.9JTD 2010R
    Postów
    25

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Dzięki wsparciu @tzebrowski, mam okazję korzystać z aplikacji na AA - bardzo dziękuję
    Aplikacja jest rewelacyjna. Wskaźniki są mega czytelne. Wszystko można ustawić pod siebie, a całość jest bardzo intuicyjna
    a ja czekam napisałem wiadomość może uda mi się jeszcze załapać.

  9. #139
    Użytkownik Świeżak Avatar marco_radik
    Dołączył
    06 2019
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    Giulia my21
    Postów
    50

    Domyślnie

    Jaka jest zasada tego, tzn połączenie. Tel łącze z AA przez carlinka, dongla vgate wpinam z lewej pod schowkiem - ma blu, on się łączy z AA i dlatego apka już dostanie info? Czy vgate łączy się z tel po blu?
    Trzeba coś konfigurować przed 1szym połączeniem czy apka już sama wykryje?

  10. #140
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,750

    Domyślnie

    Interface obd łączy się z apką w telefonie po bt (po kablu chyba też może) a następnie apka pokazuje to na AA samochodu łącząc się z nim po kablu lub wifi.
    W apce trzeba wskazać jakiego interface'u ma używać a także skonfigurować co ma pokazywać na którym podekranie (chyba że domyślne Ci podpasują).

Podobne wątki

  1. [Giulia] Aplikacja do odczytu napięcia akumulatora
    Utworzone przez Nolek w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-06-2022, 10:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory