Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
A czy Veloce od Veloce Ti różni się zawieszeniem?
Czy różnice są tylko wizualno- komfortowe?
o ile pamietam (sprawdź sobie w cennikach), w Veloce Ti były amorki DSV a w Veloce tylko jako opcja z pakietem Performance. Piszę przynajmniej o 2018r bo potem to się mogło wiele rzeczy zmienić (ot choćby LSD weszło w standardzie do Veloce)
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
A te amory są drogie, chyba koło 4 tys za sztukę?
Dzwoniłem do ASO, nie wiedzą jakie jest zawieszenie, ale sprawdzili mi ceny amortyzatorów po vinie z Veloce Ti i przód jest po 970 zł a tył 860 zl
Więc to raczej standardowe zawieszenie, a to droższe w utrzymaniu jest chyba w wersji Estrema
amory DSV są w różnych wersjach, wszystkich Q, chyba wszystkich Veloce Ti, może w jakiś własnie innych seriach typu Competizione/Estrema/Blackc costam i wszystkich innych wynalazkach marketingowych, do tego przecież do większości wersji niższych można było brać pakiet Performance którego cześcią były własnie amorki (i szpera i łopatki). Z rynku USA to jeszcze pewnie inaczej wygladało, były inne nazwy trimów, inne konfigi itp. Jeszcze roczniki się różnić mogą co było standardem co opcją - auto sprawdza się po VINie w ePerze i to daje 99% pewności do opcji (czasem błędy są drobne), w USA można windows sticker też, a najlepiej i najpewniej organoleptycznie.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
No ale podałem im vic i sprawdzili mi ceny amorów ta tak chyba będzie.
Czyli ta akurat wersja jest bez tych marketingowych - drogich wynalazków?
tak u Ciebie na to wychodzi, ja odnoszę się do Twoich dywagacji w drugim zdaniu że to droższe jest w wersji Estrema - jest w wielu nawet niskich jeśli ktoś dokładał opcje lub w niektórych trimach stockowo i to w zależności od rynku i rocznika i modelu/serii specjalnej.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.