Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: Różnice pomiędzy Giulią Ti a zwykłą wersją

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    PO/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Cytat Napisał nowitek Zobacz post
    Giulia Ti może mieć napęd tylko na tył ale 4x4 też jest w Giulii Ti.
    Ty mówisz o USA, method pisał o europejskich Ti i Veloce Ti.

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar Kubster
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Obecnie MY19 Giulia Super 200 KM, wcześniej GT 1.9 JTD
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzysiuz Zobacz post
    Dla porównania - zdjęcia mojej Veloce Ti z pakietem Carbon w trójwarstwowym czerwonym (chociaż zdjęcia i tak w pełni tego nie oddają). Z minusów - przy wyborze pakietu Veloce Carbon nie da się jej skonfigurować ze szyberdachem (pakiety się wykluczają).

    Środek - fotele z alcantarą na środku z szarą nicią, wydaje mi się jak w podstawie w wersji Q (jedynie nicią może się różnić). W środku dodatkowo wstawki z cabronu, niestety kierownica zwykła (bez alcantary i carbonu) - tego już nie da się dobrać.

    Zdjęcia z zewnątrz:
    Załącznik 275190
    Załącznik 275191
    Załącznik 275192
    Załącznik 275193
    Załącznik 275194
    Załącznik 275195
    Załącznik 275196
    Załącznik 275197
    Załącznik 275198
    Cześć, na jakim rozmiarze opon stoi jeśli mogę spytać?
    Pozdrawiam

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar krzysiuz
    Dołączył
    09 2019
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce Ti 280KM Q4
    Postów
    59

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kubster Zobacz post
    Cześć, na jakim rozmiarze opon stoi jeśli mogę spytać?
    Pozdrawiam
    Cześć, na tych zdjęciach stoi na letnich 225/40 R19 przód, 255/35 R19 tył, runflat (standardowe, na jakich wyjechało z fabryki).

    Zimowy konfig mam na 225/45 R18 przód, 255/40 R18 tył.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    176

    Domyślnie

    A czy Veloce od Veloce Ti różni się zawieszeniem?
    Czy różnice są tylko wizualno- komfortowe?

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    o ile pamietam (sprawdź sobie w cennikach), w Veloce Ti były amorki DSV a w Veloce tylko jako opcja z pakietem Performance. Piszę przynajmniej o 2018r bo potem to się mogło wiele rzeczy zmienić (ot choćby LSD weszło w standardzie do Veloce)
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  6. #36
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    176

    Domyślnie

    A te amory są drogie, chyba koło 4 tys za sztukę?

  7. #37
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    176

    Domyślnie

    Dzwoniłem do ASO, nie wiedzą jakie jest zawieszenie, ale sprawdzili mi ceny amortyzatorów po vinie z Veloce Ti i przód jest po 970 zł a tył 860 zl
    Więc to raczej standardowe zawieszenie, a to droższe w utrzymaniu jest chyba w wersji Estrema

  8. #38
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    amory DSV są w różnych wersjach, wszystkich Q, chyba wszystkich Veloce Ti, może w jakiś własnie innych seriach typu Competizione/Estrema/Blackc costam i wszystkich innych wynalazkach marketingowych, do tego przecież do większości wersji niższych można było brać pakiet Performance którego cześcią były własnie amorki (i szpera i łopatki). Z rynku USA to jeszcze pewnie inaczej wygladało, były inne nazwy trimów, inne konfigi itp. Jeszcze roczniki się różnić mogą co było standardem co opcją - auto sprawdza się po VINie w ePerze i to daje 99% pewności do opcji (czasem błędy są drobne), w USA można windows sticker też, a najlepiej i najpewniej organoleptycznie.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  9. #39
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    176

    Domyślnie

    No ale podałem im vic i sprawdzili mi ceny amorów ta tak chyba będzie.
    Czyli ta akurat wersja jest bez tych marketingowych - drogich wynalazków?

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    tak u Ciebie na to wychodzi, ja odnoszę się do Twoich dywagacji w drugim zdaniu że to droższe jest w wersji Estrema - jest w wielu nawet niskich jeśli ktoś dokładał opcje lub w niektórych trimach stockowo i to w zależności od rynku i rocznika i modelu/serii specjalnej.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

Podobne wątki

  1. [159] Różnice pomiędzy zwrotnicami 1.9 a 2.4
    Utworzone przez kjiunk213 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-12-2020, 01:37
  2. [159] 2.4JTDm 210KM pytanie o różnice pomiędzy wersją montowaną w Alfach i w Cromie
    Utworzone przez warewolf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-07-2012, 23:34
  3. Różnice pomiędzy 2,5 a 3.0 V6
    Utworzone przez Dchedogi w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-2011, 18:08
  4. Różnice pomiędzy 2.0 TS i 2.0 JTS
    Utworzone przez farciarz w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 10:05
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2009, 11:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory