Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 58

Temat: Ile mogę wyciągnąć.

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    a sonda lambda? a świece? kable WN? jakość filtra powietrza? paliwo? zapychająca się pompa paliwa? sprzęgło?
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  2. #22
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    właśnie a być może sprzęgło się ślizga? zaciągnij ręczny wbij 3 lub 4 dodaj gazu i puść powoli sprzęgło starając utrzymać obroty. jak silnik będzie pracować to sprzęgło do wymiany

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  3. #23
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    a sonda lambda? a świece? kable WN? jakość filtra powietrza? paliwo? zapychająca się pompa paliwa? sprzęgło?
    Komputer nie wykazał żadnych błędów. Facet powiedział że przy elektronice nie ma co grzebać, jest wszystko OK.

    ---------- Post dodany o godzinie 20:50 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:47 ----------

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    właśnie a być może sprzęgło się ślizga? zaciągnij ręczny wbij 3 lub 4 dodaj gazu i puść powoli sprzęgło starając utrzymać obroty. jak silnik będzie pracować to sprzęgło do wymiany
    Nie, sprzęgło dobre. Najbardziej to mnie wkurzają te wysokie obroty.
    Może połączenie przepustnicy gdzieś tam przy silniku jest nie szczelne. Już sam nie wiem co robić.

  4. #24
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfawm Zobacz post
    Komputer nie wykazał żadnych błędów. Facet powiedział że przy elektronice nie ma co grzebać, jest wszystko OK.

    ---------- Post dodany o godzinie 20:50 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:47 ----------


    Nie, sprzęgło dobre. Najbardziej to mnie wkurzają te wysokie obroty.
    Może połączenie przepustnicy gdzieś tam przy silniku jest nie szczelne. Już sam nie wiem co robić.
    Obroty powinny się unormować po przejechaniu ok 200km. Ja bym szedł za tropem aniol_jojo czyli wymiana świec, filtra pow., sprawdzenia kabli WN bo tego ci komputer na pewno nie powie a może być prawdopodobną przyczyną twoich problemów. Jeszcze bym dorzucił zapchanego kata ale sprawdzenie tego jest kosztowne.

  5. #25
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kojut Zobacz post
    Obroty powinny się unormować po przejechaniu ok 200km. Ja bym szedł za tropem aniol_jojo czyli wymiana świec, filtra pow., sprawdzenia kabli WN bo tego ci komputer na pewno nie powie a może być prawdopodobną przyczyną twoich problemów. Jeszcze bym dorzucił zapchanego kata ale sprawdzenie tego jest kosztowne.
    No dobra, ale co świece mają wspólnego z obrotami. Filtr powietrza nowy.
    Świece, nie zaglądałem do nich. Autko zapala na "dotyk".
    Kable WN, by przerywał. Układ wydechowy z tym się zgodzę, gdyby nie był 100% drożny byłby słaby a obroty?.
    Muszę sobie z tym poradzić przecież nie jest to moje pierwsze auto.
    Noszę się z zamiarem wymontowania przepustnicy, ale...
    Kurde nie mam garażu a pod chmurką, widzicie jaka jest pogoda.

  6. #26
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    Praktycznie każda ingerencja w przepustnicę kończy się falowaniem obrotów. Ten typ chyba tak ma. Przejedź te 200km i zobaczysz czy się ustabilizuje. Jak nie to pozostaje tylko reset silnika krokowego, ale zrób to po czyszczeniu przepustnicy.
    Jeżeli chodzi o wymontowanie to też robię to pod chmurką a cała operacja zajmuje ok 15 min. Zaopatrz się w środek do czyszczenia gaźników w sprayu, który jest lepszy od benzyny.

  7. #27
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kojut;237466ł
    Praktycznie każda ingerencja w przepustnicę kończy się falowaniem obrotów. Ten typ chyba tak ma. Przejedź te 200km i zobaczysz czy się ustabilizuje. Jak nie to pozostaje tylko reset silnika krokowego, ale zrób to po czyszczeniu przepustnicy.
    Jeżeli chodzi o wymontowanie to też robię to pod chmurką a cała operacja zajmuje ok 15 min. Zaopatrz się w środek do czyszczenia gaźników w sprayu, który jest lepszy od benzyny.
    A jest za przepustnicą jakaś uszczelka? Bo nie wiem czy tak od ręki ją kupię. A silikon by nie załatwił sprawy ewentualnie.
    Widzę że przepustnica jest zamontowana na czterech śrubach. Co jeszcze trzeba wymontować żeby ją wyjąć.

  8. #28
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    Przynajmniej u mnie nie ma żadnej uszczelki. Odpinasz tylko wtyczki od ECU, jedna śrubka jest od góry od masy i te cztery o których pisałeś to wszystko.

  9. #29
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    miedzy przepustnicą a kolektorem ssącym jest oring i faktycznie przejedź tych około 200km bo z tego co widzę nie zrobiłeś jeszcze adaptacji silnika po przeczyszczeniu przepustnicy

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #30
    alfawm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    miedzy przepustnicą a kolektorem ssącym jest oring i faktycznie przejedź tych około 200km bo z tego co widzę nie zrobiłeś jeszcze adaptacji silnika po przeczyszczeniu przepustnicy
    A co to jest ta adaptacja silnika. Żebym wiedział co elektryk ma zrobić. Możesz mi tak łopatologicznie wytłumaczyć?

Podobne wątki

  1. Jak wyciągnąć głośniki.
    Utworzone przez lysy76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 31-01-2020, 17:02
  2. Kluczyk - mogę go wyciągnąć w dowolnym momencie !
    Utworzone przez Torin w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-04-2015, 17:56
  3. Wyciągnąć czy zostawić aku?
    Utworzone przez Cycu w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 13:49
  4. [159] Mogę odbierać, ale nie mogę dzwonić z telefonu wbudowanego w Navi
    Utworzone przez Condelone w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-12-2010, 22:35
  5. Nie mogę otworzyć auta z pilota + nie mogę odpalić.
    Utworzone przez pawelmynia w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-12-2010, 22:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory