Niczego nie wykluczam. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ?
Czy kolo dwumasowe nie wchodzi w skład sprzęgła? Było wymieniane kompletnie w czerwcu
Niczego nie wykluczam. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ?
Czy kolo dwumasowe nie wchodzi w skład sprzęgła? Było wymieniane kompletnie w czerwcu
Jeśli zapłaciłeś za to ponad 2000 zł to napewno była to dwumasa.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Nie, to było poniżej tysiąca. Juz sprawdziłem i dwumasu tam nie było. Tylko jeżeli byłby to faktycznie silnik to chyba całe auto by sie trzęsło a jest wyczuwalne drganie prawgo koła najbardziej.
Pocieszam sie że to jednak jakas poduszka albo słabe amortyzatory, ale czuje sie jakbym nie jeździł limuzyną tylko traktorem...
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Nie no prosze cie... jestem laikiem ale nie aż takim. Mam niedawno założony komplet zimówek i zawsze jak zminiam to z wyważeniem. Wiem że ciężko coś poradzić komuś na to że mu "buczy" koło, sam sobie zdaje sprawe jak śmiesznie to brzmi ale to jest coraz głośniejsze i mam wrażenie jakby to koło żyło troche oddzielnie od reszty auta. Co tak naprawde trzyma to koło? Wachacze (górne wymienione) i amortyzator?
Cięzka sprawa :/
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
mi jak buczało koło to miałem łozysko do wymianymoze Ci sie posypało jak Ci buczy
alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v
Witam, mimo iż jestem nowy to wtrące swoje trzy grosze w temaciemam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi za złe
W samochodzie, aby zmieniż charakterystykę układu jezdnego należy wymienić zarówno sprężyny jak i amortyzatory. Seryjne amortyzatory nie współpracują zbyt dobrze z "tuningowymi" sprężynami. Proponuję użyć zestawu renomowanego producenta: Eibach, koni, billstein. Niektóre z nich np. billstein można regenerować w firmie Zerkopol w Wawie. Jest to dość duży koszt (chodzi o zestaw, a nie regenerację), ale tylko wtedy osiągnięte rezultaty są optymalne.
Alfa 166 posiada dość komfortowo zestrojony zawias w serii, ale ma układy wielowachaczowe z tyłu i z przodu dzięki czemu prowadzi się pewnie także w zakrętach. Ja osobiście w takiej limuzynie nie pokusiłbym się o takie działania, które zazwyczaj pasują raczej do właścicieli golfów starszych generacji niż do aut z klasą, czyli Alfa Romeo.
Pamiętajcie, że poprawić inżynierów, którzy mają olbrzymie zaplecze techniczne nie jest łatwo, a zepsuć coś jak najbardziej.
w alfie 166 wystarczy zmienic amory na bilstein b6 i auto zmiania sie nie do poznania a komfort nadal pozostaje
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Przewiozłem mechanika swoją Alfą i według jego opinii to któraś z poduszek pod silnikiem :/ czyli szykuje się mała naprawa.
A co do zawieszenia to narazie decyduje się na wymiane samych sprężyn, zobaczymy czy to będzie miało ręce i nogi..