Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Temat: Czy przerobienie świateł ala GTA jest legalne

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Nie tak do końca zeszliśmy z tematu, bo na stronie tej firmy jest informacja, że po takiej przeróbce lampy tracą swoją homologację
    Żeby było jasne, nie podejrzewam użytkownika z allegro, że mógłby być oszustem. Tylko po prostu takie niepotrzebne schodki się robią. Skoro podawany jest kontakt, ja wysyłam do osoby odpowiedzialnej za zamówienia z internetu zapytanie, a otrzymuję informację, żebym sobie dzwonił do szefa.

    Cały czas kusi mnie soczewka. Ale jak się zdecyduję to pewnie będę chciał włożyć HID'y 5000K no i jakieś spryskiwacze.
    Np:
    http://allegro.pl/item799411328_xeno...torow_kpl.html

    Brakowałoby tylko mechanizmy samopoziomuącego, ale myślę, że nikt by się nie czepiał, a może nawet nie rozpoznał, że to dłubany xenon.

    Robi się trochę kosztów, bo 500zł przeróbka, ~150zł spryskiwacze...
    Co o tym myślicie?

    PS. Superjahu007 - wysyłałeś reflektory, czy zawoziłeś? Ile to trwało?

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    Nie tak do końca zeszliśmy z tematu, bo na stronie tej firmy jest informacja, że po takiej przeróbce lampy tracą swoją homologację
    Żeby było jasne, nie podejrzewam użytkownika z allegro, że mógłby być oszustem. Tylko po prostu takie niepotrzebne schodki się robią. Skoro podawany jest kontakt, ja wysyłam do osoby odpowiedzialnej za zamówienia z internetu zapytanie, a otrzymuję informację, żebym sobie dzwonił do szefa.

    Cały czas kusi mnie soczewka. Ale jak się zdecyduję to pewnie będę chciał włożyć HID'y 5000K no i jakieś spryskiwacze.
    Np:
    http://allegro.pl/item799411328_xeno...torow_kpl.html

    Brakowałoby tylko mechanizmy samopoziomuącego, ale myślę, że nikt by się nie czepiał, a może nawet nie rozpoznał, że to dłubany xenon.

    Robi się trochę kosztów, bo 500zł przeróbka, ~150zł spryskiwacze...
    Co o tym myślicie?

    PS. Superjahu007 - wysyłałeś reflektory, czy zawoziłeś? Ile to trwało?
    oni pisali ze regulacja swiatel nadal dziala i ze mozna wybrac czy sie chce zeby lampa byla regulowa czy nie
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


  3. #33
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    wysyłałeś reflektory, czy zawoziłeś? Ile to trwało?
    Wysyłane - 1 tydzień .

  4. #34
    Rajek
    Gość

    Domyślnie

    Witam Panowie mam dwa pytanka odnośnie przednich lamp Czy ktoś mnie może naprowadzić jak je się demontuje żebym jutro przy demontażu nie miał jakieś niespodzianki i Czy po demontażu i zamontowaniu już ich z powrotem wymagana jest regulacji świateł? Dodaje że chcę jutro zabrać się za przeróbkę ala GTA pzdr

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lesio80
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Narazie Fiat Panda 1.2 i 60 szalonych chabet , AR będzie za jakiś czas
    Postów
    417

    Domyślnie

    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...light=gta+look
    tu jest wszystko oprucz dalej rozklejania, a jak zamontujesz to musisz ustawić, ja też tylko wymieniałem, i jak założyłem to jedna lampa paatrzyła w ziemie a druga oświetlła księżyc także myśle że bez ustawienia się nie obejdzie.
    Przed założeniem lamp radze dobrze sobie osadzić żarówki, zawsze jeden problem mniej.

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar regis
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    156 2,5 v6 '99
    Postów
    72

    Domyślnie

    a ja mam jeszcze jedno pytanie co do lamp.
    Jak długo wytrzymuje taki wypolerowany powtórnie poliwęglan?
    Czy lampy nowe nie mają wierzchniej utwardzanej warstwy dzięki której utrzymują się dłużej.
    Wydaje mi się ze np. w telefonach na wyświetlaczu jest warstewka która jest twardsza i jak ją zeszlifować to pomimo że da się wypolerować taką powierzchnię to jest ona miękka i szybko się porysuje z powrotem.

    Pytam bo zastanawiam się nad przerabianiem i polerowaniem starych vs. zakup nowych Depo.
    Ma ktoś jakieś dłuższe doświadczenie z takimi eksperymentami?

  7. #37
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Podepnę się do prośby kolegi wyżej. Są tu użytkownicy którzy polerowali klosze i prośba jak długo już jeżdżą i jak się sprawują. Rysy,myjnie czy nie matowieją? Lampy są pokryte jakimś lakierem który trzeba usunąć i zostaje goły poliwęglan.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #38
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Podepnę się do prośby kolegi wyżej. Są tu użytkownicy którzy polerowali klosze i prośba jak długo już jeżdżą i jak się sprawują. Rysy,myjnie czy nie matowieją? Lampy są pokryte jakimś lakierem który trzeba usunąć i zostaje goły poliwęglan.
    Wystarczy poczytać ten temat , kilka postów wyżej napisałem :
    Cytat Napisał Superjahu007 Zobacz post
    JA już napisałem - półtora roku temu jako jeden z pierwszych wysłałem mu lampy do 156 SW do dzisiaj wyglądają jak nowe .
    Tylko że ja nie odwiedzam myjni automatycznych

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125

    Domyślnie

    pewnie sa jakies preparaty ktorymi po polerce mozna spryskac zeby utworzyly warstwe ochronna
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    p
    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Są tu użytkownicy którzy polerowali klosze i prośba jak długo już jeżdżą i jak się sprawują. Rysy,myjnie czy nie matowieją? Lampy są pokryte jakimś lakierem który trzeba usunąć i zostaje goły poliwęglan.
    polerowałem klosze lamp z powodzeniem,ale warunek jest tai że nie wolno usuwać tej powłoki ochronnej mimo że jest miejscami naruszona.to tak jakby usunąć skórkę z pomidora...

    do tej operacji potrzebna jest specjalna pasta polerska i maszynka oraz bardzo drobny papier ścierny i szlifierka oscylacyjna.wszystko było robione mechanicznie.
    poniżej efekt:
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00307 [].jpg
Wyświetleń:	248
Rozmiar:	87.0 KB
ID:	7994  


    moja druga ulubienica...

Podobne wątki

  1. [159] Nie działa regulacja wysokości świateł. Gdzie jest bezpiecznik? Uszkodzony silniczek?
    Utworzone przez Mariusz AutoDS w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-11-2016, 08:05
  2. [159] Nie działa regulacja świateł co jest ?
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-09-2015, 15:51
  3. black light czy legalne ?
    Utworzone przez juro8191 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 23:37
  4. Który z tych przekaźników jest od świateł mijania?
    Utworzone przez lazlo w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 20:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory