Strona 9 z 29 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 284

Temat: Motor: porównanie TBi i JTDm

  1. #81
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    widzialem kiedys rocznik 2007 do kupienia na mobile de i autoscout24
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #82
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    widzialem kiedys rocznik 2007 do kupienia na mobile de i autoscout24
    W Niemczech w papierach wpisuje się rok pierwszej rejestracji, a nie produkcji.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  3. #83
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Mnie najbardziej ciekawi spalanie tego auta. 200 koni, 1,5 tony wagi i 11 litrów przy nieprzepisowej jeździe to dużo? 2.5 V6 w 156 nie spalało podobnie? Rzeczywiście nie da się zejść do poziomu 8 l/100 km? Miał ktoś okazję to sprawdzić?

    I pytanie chyba główne do raftera: jak wygląda spalanie w TFSI?

    Co do TS to dajcie spokój Każdy silnik kręcony do takich obrotów jak TS byłby na to narażony. Tym silnikiem ciężko jeździć na niskich obrotach, niektórzy zapominają o rozgrzaniu oleju. Diesla ciężko wkręcać na wysokie obroty, więc takich problemów nie ma

  4. #84
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    Diesla ciężko wkręcać na wysokie obroty, więc takich problemów nie ma
    Nie ciężko, ale po co? Ma max moment na dole max moc "na górze" i dość..

    TS ma moc na górze, a przez co, jak mówisz się "psuje"... więc jak tym jeździć?


  5. #85
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Alfa nam się kojarzy z benzyniakami tak, a może to się niedługo zmieni jak będą w nie inwestować i się sprawdzą, np. z okresu pięciu lat wstecz Audi mi się wcale nie kojarzyło z TDI a teraz... 3.0TDI i 4.2TDI hmm

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  6. #86
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    TS ma moc na górze, a przez co, jak mówisz się "psuje"... więc jak tym jeździć?
    Tak samo jak jeździć dieslem z turbiną, która również się psuje.

    Cytat Napisał koles_02 Zobacz post
    Audi mi się wcale nie kojarzyło z TDI a teraz... 3.0TDI i 4.2TDI hmm
    Bo do tych R4 sprzed kilku lat wstyd się było przyznać

  7. #87
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    tylko turbobenzyna, zaden turbodiesel.

  8. #88
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał adasco Zobacz post
    Diesel nie pasuje do alfy i juz.
    Ale do autobusu owszem
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 14-11-2009 o 23:52

    diesel power http://je.pl/qeuy

  9. #89
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Mówi się, że opinia o awaryjności Alfy bierze się z zasłyszanych opinii bądź stereotypów.
    Większości sympatyków marki się to nie podoba, a jednak teraz mamy do czynienia z podobnym zjawiskiem wewnątrz tej grupy.
    Odrobinę niesmaczne i to nie dlatego, żebym nie był zadowolony z mojego TSa, który bądź bo bądź ma już nabite niemal 200k (pewnie mam licznik w drugą stronę przekręcony, bo żaden TS tyle nie wytrzyma ) tylko dlatego, że piszą to ludzie którzy raczej nie mieli z tymi silnikami nic wspólnego (jeśli się mylę wyprowadźcie mnie z błędu).

    A w temacie:
    Nie miałem okazji jeździć ani JTDm ani TBi, jednak coś mi mówi że wybrałbym TBi.
    Przekonacie mnie do diesla jak któryś z następców 599GTB będzie napędzany takowym

  10. #90
    ViP Alfa i Omega Avatar rdk_
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    [ Płock ]
    Auto
    AR 159 [2.4 JTDm 20v]
    Postów
    382

    Domyślnie

    Kolego sedici, niewiem skad wynika twoja niechec do silnikow T.S ( znana chyba wszystkim na 2 popularnych forach) Czyżbyś w przeszlosci zaniedbal poziom oleju w posiadanym T.S ? Fakt, czesto czyta sie na forum o panewkach w T.S , co mnie osobiscie przeraza. Jedank ja posiadajac AR 1 rok i przejechaniu ponad 20 - 25 kkmm, zlego slowa powiedziec nie moge, zapewne tak jak i reszta ktora wymienia olej ( dobry olej a nie z beczki 2 krotnie przepalony) na czas. Fakt oleju troche wezmie, jednak nie odbiega norma od reszty silnikow. Nie to ze moja bella jest bezawaryjna, zeby nie bylo ze leje i jezdze. Wymiana klockow, filtrow, plynow i innych czesci eksp. zawias, lozysko w moim przypadku + jakies duperele (zacinajacy sie zamek, urwany przycisk od opuszczania szyby itd, chyba kazdy posiadacz auta uzywanego powinien miec to uwadze).




    Ps.

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    i mamy prze....bane już na całym forum .
    No chyba Cie nie zjedza. Przynajmniej statystycznie

    Grupy społecznościowe:


    JTD/ JTDm Diesel Power

    Uczestnicy 27

    V6

    Uczestnicy 22

    Boxer

    Uczestnicy 20


    Twin Spark

    Uczestnicy 19

    Statystycznie widac kogo na 4um jest najwiecej

    Peace
    Ostatnio edytowane przez rdk_ ; 15-11-2009 o 12:55
    Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


    Alfa Romeo 156 [1.8 T.S 16v 144HP 2001r ] SPORTPACK / Berilna / 2008-2011r
    Alfa Romeo 156 [2.4 JTD 10v 136HP 1999r ] SPORTPACK / Berilna / 2011 - .....
    Alfa Romeo 159 [2.4 JTDm 20v 200HP 2007] SPORTWAGON / 2018-.....

Podobne wątki

  1. [159] Miska olejowa 159 2.0 JTDm 170KM - porównanie kodów produktu
    Utworzone przez Kąkol w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-02-2022, 09:24
  2. porównanie 155 vs. 156 ?
    Utworzone przez boorek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 01-04-2011, 22:38
  3. Porównanie 164 i 166
    Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 27-10-2010, 21:03
  4. Sprzęgło i skrzynia, porównanie 1.9 i 2.4 JTDm
    Utworzone przez pr0k0p w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 19:55
  5. Porównanie
    Utworzone przez Leszek K w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 21:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory