Czujnik to jakieś 60zł - jak wymieniasz termostat to i czujnik
Czujnik to jakieś 60zł - jak wymieniasz termostat to i czujnik
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
czyli 140, a ile wezmą za robocizne ?
Pewnie drugie tyle. Ale wymiana jest prosta i śmiało sam wymienisz - jak wyjmiesz akumulator to masz idealny dostęp
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Mi za wymianę chyba z 30zł skasowano ;>
Dodam tutaj żeby nie zaśmiecać forum.Padł mi termostat , szukając nowego napotkałem na poważny problem.W moim aucie siedzi ten po lewej(83st otwarcie) a niby dedykowany to ten po prawej (88 st).Różnica jest też w budowie(chodzi tylko o tą rurkę od góry. Auto to AR 165 1.6 TS 1998r. I co Wy na to??
jak ten czujnik wygląda, bo nie mogę tego uświadzyć na allegro. Czy wymiana płynu jest konieczna przy wymianie termostatu bo wymieniałem niedawno ?
jedź do ASO kup sobie termostat po nr VIN - będzie pasował na pewno, a różnica w cenie nie jest taka duża. Czujnik temperatury masz tutaj:
http://ekatalog.intercars.com.pl/993...c=0&lang_id=PL
Ale uwaga bo są 3 i 4 pinowe więc kup właściwy, a najlepiej to kupować termostat z zamontowanym już czujnikiem temperatury. Wymiana płynu nie jest konieczna, ale trochę ci się podczas wymiany rozleje (jakies 1-2l)
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No to znowu problem... Mam pytanie czy 2.4jtd nie powinien przypadkiem trzymać temp. 90 C ? Wymieniłem chłodnicę, termostat - a temp na wskaźniku jak dojdzie do 90 C to spada do 70... i tak non stop... z tego co patrzyłem w innych samochodach temp = 90 C i koniec... nie ma żadnego falowania... A tu mi się pojawia 90 - 70 90 - 80 .... czy to nie jest szkodliwe dla silnika ? i w czym może tkwić szkopuł :> ?