Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Poważne problemy

  1. #1
    Piotrek3006
    Gość

    Domyślnie Poważne problemy

    Witam koledzy

    Właśnie dziś się okazało że w mojej AR pierdzielnęła chlodnica... stąd pierwsze pytanie nowa czy używana? jak nowa to prosiłbym o rady!

    Druga sprawa że chciałem zobaczyć jak tam rozrząd i pompa wody bo przy odpalaniu straszny swist był i się okazało że to chyba rolka napinacza od klimy się posypała ale dziwne że wspomaganie wysiadło... czy to jest na tym samym pasku czy jak? nie mam jak sprawdzić bo autko stoi w garażu i czeka aż skompletuje części... poradźcie coś prośba bo tu się zima zbliża a jeździć nie ma czym...

    P.S. nie wspomnę już o rozrządzie bo nie wiem skąd wziąć hydrauliczny napinacz heh

  2. #2
    archibaldi
    Gość

    Domyślnie

    chłodnice radzę nową kupić bo stara może być w takim stanie, że niedługo będzie też do wymiany a to roboty dużo a i ryzyko przegrzania silnika nie warte oszczedności

  3. #3
    Piotrek3006
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie przebuszowałem forum i to racja. Na allegro są jakieś ale po opisach nie widać żeby były do V6 a w ogóle jak to jest z tymi chłodnicami? bo już sam nie wiem gdzie jest chłodnica klimy gdzie wody... ta która u mnie jest dziurawa to ta która jest najbliżej silnika. Przed nią jest chłodnica klimy?

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219

    Domyślnie

    Tak ta z przodu to klimatyzacji, znacznie cieńsza i troche mniejsza, a ta bliżej silnika to wody. Najlepiej zmierzyć sobie starą chłodnice i szukać wymiarami na allegro z całej grupy fiata, ale warto pamiętać o tym, że na allegro podają wymiary samego radiatora.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    115

    Domyślnie

    U siebie wymieniałem chłodnicę, oryginał - kosztowała mnie 330zł brutto. Rdzeń aluminiowy a obudowa plastikowa. trzeba było uważać przy wymianie - strasznie to wszystko delikatne, lekko coś dotkniesz i zaraz wgięcie robi się. Wymieniałem ją sam, we własnym zakresie. Chłodnica oczywiście na zamówienie, ale następnego dnia już była do odbioru.

  6. #6
    Piotrek3006
    Gość

    Domyślnie

    Endriu - gdzie kupiłeś ten oryginał? w ASO? kupiłeś sam radiator (tak to sie chyba nazywa) czy z plastikiem całym za 330? bo cena kusząca ja po zniżkach w intercars mam za 680 całą

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    ja kupiłem do 146 zamiennik 250zl i 50zl kosztowało mnie dorobienie miejsca na czujnik tmp. do wentylatora, bo za zamiennik z miejscem na czujnik chcą 450zl.
    A poro po wspomagania to po napinaczu domyślam się że v6, wspomaganie jest zasilane oddzielnym paskiem niż klima, ale z kółka sprężarki od klimy, wiec jak sprężarka się nie kreci to wspomaganie też nie.
    Napinacz rozrządu zmień na mechaniczny, już nie pamiętam na którym forum alfy widziałem opis wszystkich napinaczy występujących w tych silnikach i zmiany z hydraulicznego na mechaniczny, ale był trzeba poszukać.
    Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 24-11-2009 o 08:52
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    115

    Domyślnie

    Kupiłem ją w Białymstoku w firmie, która specjalizuje się w układach chłodzenia. Miałem do wyboru zamiennik kilkadziesiąt złotych tańszy od orginału i orginał - wybrałem orginał. Chłodnica jest kompletna, tzn rdzeń i obudowa. Ale tak szczerze powiem że jakość tego jest taka sobie, wygląda mi to na coś podobnego do tych chłodnic z allegro

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    A poro po wspomagania to po napinaczu domyślam się że v6, wspomaganie jest zasilane oddzielnym paskiem niż klima, ale z kółka sprężarki od klimy, wiec jak sprężarka się nie kreci to wspomaganie też nie.

    Z tego co wiem to koło pasowe od sprężarki non stop się kręci , a gdy załączysz klimę to docisk elektromagnetycznym załącza sprężarkę do rolki i sprężarka dział

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Z chłodnicami do V6 nie ma problemu i występują tylko kompletne, pierwszy raz słyszę że chłodnica występuje nie kompletna bez plastikowych boczków.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Dwa problemy z AR 147
    Utworzone przez wiiktor11 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-12-2015, 20:43
  2. [156] Dwa problemy 1.8 TS
    Utworzone przez dankin w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 13:51
  3. Dwa problemy z AR 156
    Utworzone przez hexen w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-05-2011, 21:24
  4. [GTV] Kupiłem GTV 2.0 TB i odkryłem kilka wad, oceńcie czy są poważne
    Utworzone przez JjF w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-05-2011, 00:30
  5. [164] Będę kupował - jakiej wersji szukać? Poważne pytanie...
    Utworzone przez wedsew w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 12-05-2011, 15:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory