Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: osłona przegubu a kolumna kierownicza?

  1. #1
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie osłona przegubu a kolumna kierownicza?

    Witam, mam pytanie -dzisiaj na kilka godzin oddałem Bellę na wymianę osłony wewnętrznego przegubu prawego.O umówionej godz. zadzwoniłem do mechanika i ? dowiedziałem się,że z pod osłony przekładni kierowniczej tak mocno cieknie olej, że autem nie da się jechac.Wcześniej nie miałem żadnego problemu z maglownicą, oleju z układu kierowniczego nigdy nie ubywało.Moje pytanie- czy przy wymianie w/w osłony można uszkodzic przekładnię, czy to tylko zbieg okoliczności, że akurat dzisiaj zaczęło się z niej lac? Pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Raczej malo prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelnień maglownicy przy wymianie osłony przegubu, bo to zupełnie inne miejsce. To by trzeba było chcieć specjalnie uszkodzić z czystą premedytacją.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    Miałem już problem z maglownica jest to spory koszt naprawy,sama regeneracja to 550 zł,wymiana 200,250zl,plus nowy płyn.Możesz naprawić to w łodzi na przędzalniana 6,na hasło /nalepka/dostaniesz 5 procent rabatu,jeśli będziesz miał ich wizytówkę dodatkowe 10 na montaż,taka operacja u nich trwa jakieś 5 godzin.

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Próbuję dowiedziec się, czy maglownicę mógł uszkodzic mechanik wymieniający teraz osłonę przegubu, ponieważ przekładnia była dokładnie rok temu wymieniona(mam jeszcze 5dni gwarancji), ale w innej firmie zajmującej się tylko przekładniami(Mirków k. Wrocławia).Boję się, że jeśli warsztat gwarancyjny stwierdzi jakieś uszkodzenie w maglownicy powstałe nie z jego winy to znowu pełny koszt naprawy pokryję sam.Wiem,że przy wymianie osłony był duży problem z odkręceniem śrub podpory(pękł nawet jeden klucz),czy jeżeli przeciwstawny klucz przy jej odkręcaniu był opierany o drążek wychodzący z maglownicy nie mógł jej uszkodzic? Pozdrawiam.

Podobne wątki

  1. [146] Osłona przegubu
    Utworzone przez macminik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-07-2012, 14:31
  2. [159] Kolumna kierownicza - stuki
    Utworzone przez grzdylu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 12:37
  3. Kolumna kierownicza luz
    Utworzone przez syfon w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-09-2010, 19:35
  4. [145] osłona przegubu
    Utworzone przez Parzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 15:42
  5. [166] Kolumna Kierownicza
    Utworzone przez laabor w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-03-2008, 18:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory