Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: uszkodzony krokowy (wykryte na kompie)

  1. #21
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    wiesz co w tmy momencie jestes smieszny... od .1.5miesiac a walcze kur... z obrotami nikt nie moze na to poradzic w koncu mi sie udało a ty z tekstem 1000 obrotow to nie idalna wartosc? lepiej jak mia skakały cały czas 1800-2200?? a 950 a 1000 to nie duza roznica wazne ze nawet na moment sie nie wachaja obroty

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    obroty biegu jałowego dla 156 TS to 840 obr/min +/- 50 obr/min.
    840 --> /60 == 14 Hz, to jest potrzebne dla koła na wale korbowym oraz dla regulacji zapłonu.
    - gratulacje dla kolegi za wytrwałość.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    Mam pytanie. Jeżeli teraz krokowiec nie steruje u Ciebie przepustnicą na jałowym nic sie nie bedzie działo????? Mozna tak jeżdzić???? W niczym to nie zaszkodzi???

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    spróbowalem tak ze odlaczylem wtyczke z krokowca ale auto gaśnie, a jak trzymam na gazie tnie sie.
    Ostatnio edytowane przez FacesOfDeath ; 15-12-2009 o 10:43

  5. #25
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    bo krokowy silniczek musi byc podłaczony!! wyjmiesz wtyczke -silnik gasnie

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Panowie, to jest szok. Nie wiem, jak ten samochód jeździ, bo krokowy jest jednocześnie czujnikiem położenia przepustnicy, ale wychodzi na to, że ECU steruje wtryskiwaczami przyjmując wartości zastępcze z przepływki, na podstawie temperatury i ilości zasysanego powietrza.
    Bubu, jak to widzisz, bo jeszcze można by odłączyć całą elektronikę, wstawić gaźnik i byłoby po kłopocie.

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    pod jednym warunkiem , ECU to M1.5.5 oraz samochód nie starszy niz 2000 X.
    - gdzieś jest temat że nawet pali mniej bez sondy lambda.
    - tylko nie wiem dlaczego tego nie zauwazyli ci panowie z włoch.
    - niestety pobyt na hamowni trochę nas otrzeżwi,
    - a widząc co było na zlocie to raczej nie zanosi się na jazdę emerycką.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    Panowie Panowie. My tylko dzielimy sie spostrzezeniami nikt nikomu nic nie nakazuje ani nie poprawia napewno fabryki z Włoch.

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał FacesOfDeath Zobacz post
    Panowie Panowie. My tylko dzielimy sie spostrzezeniami nikt nikomu nic nie nakazuje ani nie poprawia napewno fabryki z Włoch.
    Wiem, ale już tak całkiem na poważnie to myślę, że bez krokowego na przepustnicy nie ma mowy o dobrych osiągach samochodu. To, że falowanie na wolnych obrotach ustąpiło, nie znaczy, że wszystko działa, jak należy. Bo pewnie działa właśnie dzięki wartościom zastępczym, przyjmowanym przez ECU.
    Ja sam jeżdżę od 2 lat bez czujnika Halla, ale na LPG II generacji, więc nic się nie dzieje, ale i tak cały czas męczy mnie ta czerwona marchewka na zegarze.

  10. #30
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    a wiec tak u mnie jest silnik krokowy normalnie ząłoznoy!! tylko przepustnice zrobiłem zeby była zamknieta a nie uchylona jak wczesniej... silnik krokowy działa!! nic mi nie swieci zadne wtryski ładnie chodzi na rownych obrotach!! co do osiagow hmmm wczesniej leciaęłm 170 i cos mi dziwnie było... (jak obroty falowały przed moja kombinacja) po kombinacji wracałem spokojnie... patrze 180 i samochod przyspiesza!! czyli osiagi bdb spalanie wczesniej miałęm 24l!! autentyczne od wlania paliwa od 0 w baku jak zgasł do zgasniecia... wszystko w cyklu miejskim, dzis obliczyłem w cyklu miejskim jak sobie nie załuje w sumie jezdze do 4-5 tys spalanie wyszło 15l !!! czyli jak narazie same pozytywy

Podobne wątki

  1. Błędy na kompie i wyciek oleju
    Utworzone przez ciecieszek w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-05-2012, 21:25
  2. Możliwe Polskie menu w kompie???
    Utworzone przez Revol84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 17:03
  3. jak sprawdzic czy jest uszkodzony silnik krokowy?
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-12-2009, 22:08
  4. falujace obroty... uszkodzony krokowy?
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 22:41
  5. [166] Błedy na kompie
    Utworzone przez fopak w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-09-2008, 17:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory