Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 567891011121314151617181920 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 191

Temat: [156] Termostat

  1. #141
    Gwynbleidd
    Gość

    Domyślnie

    w 2.4 jtd nie mam proplemow, temperatura 85-90C..
    ale w 156 2.0 TS, temperature 90stopni osiagam dopiero po dłuższym postoju
    trasa 70-80stopni, czy to dobrze?

  2. #142
    Seferiel
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał JFC Zobacz post
    Jeżeli założyłeś firmy Vernet, to niestety one tak działają skokowo, raczej nie ma się czym przejmować taki ich urok.
    tak vernet ;/

  3. #143
    Gwynbleidd
    Gość

    Domyślnie

    up1

  4. #144
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    164

    Domyślnie

    czyli jesli vernet zly to jaki zakladac? bo szykuje sie wymiana i mnie

  5. #145
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Ciekawe ile razy jeszcze bedzie polecany Behr...

  6. #146
    Seferiel
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał aro_1977 Zobacz post
    Ciekawe ile razy jeszcze bedzie polecany Behr...
    Tak jak kolega pisał Behr... Tylko kurdę z dostępnością jest tragedia.. Szukałem chyba tydzień czasu i 0 ;/
    Gosciu w sklepie motoryzacyjnym "szpec" powiedział że BEHR nie robi termostatów Odpuściłem pojechałem do następnego sklepu a on że nie ma skąd sprowadzić bo ani AutoLand ani InterParts nie mają Behra do 156 2.4 na stanie ;/ więc Valeo wsadziłem

  7. #147
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    164

    Domyślnie

    mam ts wiec moze bedzie inna sytuacja. A do 1.9 JTD dostalem ter,ostat BEHR bez problemow

  8. #148
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gwynbleidd Zobacz post
    ale w 156 2.0 TS, temperature 90stopni osiagam dopiero po dłuższym postoju trasa 70-80stopni, czy to dobrze?
    Mam to samo. Trasa cały czas 70C, na postoju i czasem w lecie dochodzi na 90C - mówię oczywiście o wskaźniku kabinowym. Byłem z tym w ASO, twierdzą że wszystko ok. Ale ja podejrzewam brak 1 biegu wentylatora.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  9. #149
    ideally
    Gość

    Domyślnie

    Wczoraj zakupiłem a dziś była wysyłka - termostat behr z przesyłką za pobraniem kurierem - razem 142zł. (autosklep24: allegro). Do tego jeszcze zamówię jutro na miejscu za 89zł czujnik temp boscha, bo eps jest za niecałe 50zł, no ale wolę kierować się ku oryginałowi, chyba że eps jest ok, więc do jutra popołudnia ktoś mi wyjaśni, dlaczego lepiej brać eps'a skoro nie ma może różnicy...

    Wymieniam termostat, bo w osłupienie mnie samochód wprawił w sobotę, gdy przejechałem dwa kilometry i był całkowicie zimny, po kolejnych 2km było już na wskaźniku prawie 120 st. a chłodnica zimna! Więc odpaliłem go jeszcze raz i puścił termostat płyn w obieg i szybko spadła temperatura. Po tym incydencie nie zwlekam ani dnia

  10. #150
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Witam! Ja męczyłem się z zepsutym termostatem jakieś 4 miesiące. Po 15 km silnik zimny, temperatura na termometrze w zbiorniczku 60 'C, grzał się do 90'C tylko w korkach ( na dłuższym postoju). Kupiłem termostat Verneta w Focie (musiałem szybko załatwić bo mrozy....) Wymiana trwała około godzinki. Po dokładnym odpowietrzeniu inny samochód!! Po przejechaniu około 7 km (temp. na zewnątrz -6'C) silnik w pełni nagrzany (wskazówka milimetr pod 90'C). I tak cały czas, nie ma żadnego problemu, chwila i jest ciepło dla mnie i dla silnika :-).

    Ps. Uwaga nie wiem jak inne modele verneta, ale u mnie króciec na który nakładamy wąż do chłodnicy miał w innym miejscu wypust ( nie na górze tak jak na wężu, tylko z boku). Ale nie przeszkadza, naciąłem w tym miejscu lekko wąż i jest ok.

    Ps2. Termostat był razem z uszczelką, ale dodatkowo dałem jeszcze masę uszczelniającą. Wszystko gra!

    Ps3. Sprawdziłem stary termostat w garnku. Nie domykał się do końca. Był jakoś w 1/5 otwarty.

    Ps4. Nie czekajcie z wymianą termostatu, niewielki koszt a i dla nas lepiej i dla silnika. Jeśli po odpaleniu po około 5 minutach rura idąca do chłodnicy robi się ciepła, TO WYMIENIAĆ!!! Jeśli termostat jest sprawny, ma być zimna do około 80'C.

Podobne wątki

  1. termostat 1.6 ts
    Utworzone przez daniel1986 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2014, 11:50
  2. Termostat
    Utworzone przez czanket w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 10:57
  3. [156] Termostat
    Utworzone przez mar_1981 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 18:42
  4. Termostat EPC
    Utworzone przez cysio w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-11-2009, 08:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory