Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 49

Temat: na 28 litrach 110km!!! co jest ;/

  1. #11
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    jak by paliwo lało sie to by było czuc w srodku itp... i jestem ciekawy ile pali normalnie 1.8 po miescie a przeplywomierz nie oryginalny ma duzy wpływ na to?? bo samochod od poczatku tak bardzo duzo palił!! i pali i wolne obroty ma troszke ponad 1000 a powinno byc 950 po odpaleniu jest ok 1100 i po chwili spada na powyzej 1000 troszke i tak jest cały czas

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Obstawiam czujnik temperatury silnika. A co do paliwa to wcale nie jest powiedziane ze musi byc wyczuwalny zapach w srofdku

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A czy wykręcałeś świece i sprawdzałaeś, jak wyglądają? Czy są elegancko wypalone, czy okopcone, czy mają nagar, itp.?

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał nerlo1991 Zobacz post
    jak by paliwo lało sie to by było czuc w srodku itp... i jestem ciekawy ile pali normalnie 1.8 po miescie a przeplywomierz nie oryginalny ma duzy wpływ na to?? bo samochod od poczatku tak bardzo duzo palił!! i pali i wolne obroty ma troszke ponad 1000 a powinno byc 950 po odpaleniu jest ok 1100 i po chwili spada na powyzej 1000 troszke i tak jest cały czas
    Kolego zacznij od przepływki. Tysiące razy już na tym forum było napisane że zamienniki się w alfie nie sprawdzają. Jak było by inaczej nikt by oryginałów za parę setek nie kupował tylko każdy by śmigał na zamiennikach. Tego nie oszukasz.

  5. #15
    kirchu
    Gość

    Domyślnie [156] na 28 litrach 110km!!! co jest ;/

    Stawiam na czujnik temp. silnika te podwyższone obroty mogą świadczyć, że wciąż jest na ssaniu

  6. #16
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    dzis podłaczyłem ja pod kompa i sprawdzałem przepływke tam jest w kg na cos i u mnie na obrotach ponizej 1000 było 14kg a powinno byc 8 jak czytałem czyli znaczy to ze sprzeplywka? zrobiłem tez adaptacje krokowca i teraz mam obroty 1500 cały czas albo 1200 ;/ a wczesniej było 1000 a przy podłaczeniu na kompa były idealne ponizej 1000

  7. #17
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Jak Ci pokazuję więcej powietrza to nie ma bata by wlewało Ci więcej wachy bo mieszanka by nie była "1:1". Dlatego dziwne te Twoje wielkie spalanie. A jaką miałeś temperaturę silnika, czas wtrysku jak to sprawdzałeś? Może zimny był i na ssaniu - sprzedaj te auto komuś z głową bo szkoda auta - za bardzo skomplikowane jest to dla Ciebie - pewnie wcześniej jeździłeś golfem hehe.

  8. #18
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    wczesniej jezdziłem praktycznie nie zawodna e36 w coupe!! to jest samochod!! ja sobie nie poradze?? ha snisz chłopaku... ja soebie ze wszystkim poradze predziej czy pozniej!!

  9. #19
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Będę trzymał kciuki :-)

    Piszę Ci nie tylko ja - jedz sprawdź porządnie na kompie jakie wartości mają poszczególne czujniki i w jakich warunkach - to jest M1.5.5, więc na forum masz dużo napisanej wiedzy na temat tego ECU. Jest temat o alfadiagu i unidiagu - jak zależy Ci na aucie i tak bardzo chcesz dojść do czegoś sam to pierwsze co powinieneś zrobić to zebrać w głowię wiedzę, poczytać (chyba za dużo wymagam) do poduszki i próbować samemu dojść do czegoś, w ostateczności piszesz na forum. A teraz to ani konkretnych danych, ani żadnej podstawy nie ma by Ci pomóc. A jeśli chcesz filozofować to jest do tego inne forum ;-).

    Co do bejcy to mój bracki taką smiga :-) wiesz, nie będę komentować mentalności młodych ludzi śmigających tymi autami ;-).

  10. #20
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    posłuchaj mnie u mnie nikt nie ma zeby podłączyc ja pod kompa programow itp byłem u kilku "pajacy" któży podłaczaja ja pod kompa i nic nie wiedza co dalej takei sa warsztaty... ja sam ja podłaczyłem ostatnio sprawdziłem przepływke tylko to dałęm rade bo cały czas mi wypiernicza unidiaga wyłacza go albo traci połaczenie ;/ próbowałem juz na 4 laptopach i jest ciagle to samo ;/;/ na przepływce wyszło 14kg a powinno byc 8 wiec moze to przez to nie wiem,.... sam kombinuje bede wymieniał przepływke na oryginalna moze cos da... dodam ze udało mi sie zrobic adaptacje silnika krokowego zgodnie z opisem w unidiagu i chyba sie udało... ale nie polepszyło tylko wrecz przeciwnie... samochod jak jest zimny ma ponizej 1000 obrotow potrafi przygasac a jak sie nagrzeje 1500.... jak by mi nie wywalało z tego programu to bym sam wiecej sie dowiedział i wam mógł bym powiedziec czytałęm o unidiagu juz kilka razy jak łacze sie z samochodem to mam zawsze i robie wszystko według instrukcji... wiec nie mow ze sie nie znam. bo do tego samochodu nikt nie ma siły juz.... ale mysle ze za trud i serce kltore w nie wkładam odpłaci mi w koncu...

Podobne wątki

  1. [156] 1.9 JTD 110KM nie jeździ tak jak kiedyś.
    Utworzone przez maciaba w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 13:43
  2. Szarpie 1.9 JTD 110KM
    Utworzone przez escobar84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-06-2012, 13:35
  3. Szarpie 1.9 JTD 110KM
    Utworzone przez escobar84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 06:26
  4. termostat jtd 110km
    Utworzone przez slider2002 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2012, 10:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory