Witam. zaczne od tego, że szukałem![]()
problem mam od poczatku roku
Powyzej 120km/h wlaczala sie kontrolka check engine i brak mocy, potem powyzej 2000obrotów gasł silnik i po paru chwilach odpalał
Mechanik wymienił mi nowy EGR, regulator ciśnienia paliwa na pompie używany ale sprawdzony, nastepnie odrazu po wymianie tych dwóch części pojawiły sie objawy szarpania przy ok 2tys obrotów ale wtedy gdy wolno dodaje gazu, wczesniej tego nie było, okolo miesiaca jezdziłem z odpietym przepływomierzem i tego objawu nie było ni razu, w weekend wymieniłem przepływomierz na nowy BOSCH i objaw szarpania powrócił, czasem na drugim biegu, czasem na piatym, różnie.
Filtr paliwa wymieniany do tego komputer nie pokazywał mi błedu przed wymiana przepływomierza a mimo to szarpało teraz tez nie widzi błędu.
Czy mechanik wymienia mi na zasadzie zgaduj zgadula bo jak On tłumaczy jak cos jest zepsute w obwodzie to wymienia sie go całego, ale nie Mi takie bajeczki.
Kupa kasy poszła a nie mam sprawnego auta! frustrujace!
Co robić? sonda lambda? tankujac za 100zł robię 300km to chyba OK