Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Temat: Uszczelka pod głowicą? + Turbina?

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,4JTD CF3 '02; 166 3.0V6 '00
    Postów
    126

    Post

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jaką mocniejszą turbinę???? Turbina musi być taka jaką miałes bo inaczej co nią bedZie sterować??? - żaden program tu nie pomoże i non stop bedziesz miał przeładowanie. Jak masz stan oleju "0" to i silnik mógł się przytrzeć...
    to chyba właśnie wgranie odpowiedniego programu daje możliwość zestrojenia większej sprężarki.. a co do kopcia to może zassało olej przez uszczelnienia??

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał Izane Zobacz post
    Kłęby dymu były białe/siwe myślałem że Turbo które powiedziało "pa, pa" daje ciemne kłęby dymu :>
    Pozdrawiam
    Jak w firmowym sprinterze poszła w trasie turbina to były białe/siwe kłęby dymu,turbina,,wypluła,, cały olej ale silnik przeżył

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Remi Zobacz post
    to chyba właśnie wgranie odpowiedniego programu daje możliwość zestrojenia większej sprężarki.. a co do kopcia to może zassało olej przez uszczelnienia??
    Tak właśnie nie jest..., a właściwie tak może byc ale przy tunigu ekstremalnym, a nie takim jaki ma kolega na mysli czyli +20% więcej mocy.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    U mnie silnik także przeżył "mam nadzieje"... no ale chodzić chodzi.. cóż dziś zaczynam dzwonić do kilku firm i dowiadywać się wstępnie z Turbinami co i jak no i zaraz postaram się załatwić jakieś miejsce gdzie będe mógł Turbo wymontować z auta.

    Czy po wymianie wystarczy zalać olej i... tzw "wiooo" czy coś warto zrobić przed/po założeniu nowej Turbiny?

    A także czy ktoś ma gdzieś ciekawe tematy/strony o poprawnej wymianie Turbiny w Alfie 156?

    Pozdrawiam
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nową turbinę montuje się specyficznie (trzeba jej podać oeju pod cisnieniem w trakcie montażu) - tacy co wyjęli stara i włożyli nową, czasami krótko się nia cieszyli
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Izane Zobacz post
    Regeneracja starej turbiny w profesionalnym zakładzie (Turbo-tec Jaworzno) koszt od 900 zł do 2100 zł... także chyba nie będzie to zbyt opłacalne i te aukcje będą dobrymi pomysłami bo są tam zregenerowane Garretty na dodatek 12 miesięczna gwarancja.
    jako że garrett nie robi części do regeneracji turbosprężarek VNT , postaraj się kupić turbinę regenerowaną na częściach brytyjskiej firmy MELETT ! , bo w innym wypadku części są chińskie i dalej nie trzeba wyjaśniać ...

    jeżeli planujesz jeździć autem dobrych parę lat to jednak polecam Turbo-Tec , a jeśli chodzi o gwarancję tych turbin z aukcji to może być tak że musisz zamontować w warsztacie

    BTW ciesz się że silnik nie zassał oleju , bo prawdopodobnie turbina puściła olej na gorącą stronę w wydech
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #17
    rycerz82
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jaką mocniejszą turbinę???? Turbina musi być taka jaką miałes bo inaczej co nią bedZie sterować??? - żaden program tu nie pomoże i non stop bedziesz miał przeładowanie. Jak masz stan oleju "0" to i silnik mógł się przytrzeć...
    Dlaczego żaden program miałby nie pomóc?? W czym jest problem ?? Pytam bo sam bym chętnie wsadził większe turbo i wtryski.

  8. #18
    Hanys Romeo Avatar Adam$72
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    SI
    Auto
    sztrucel 156 2.4TDI , FZS 600
    Postów
    851

    Domyślnie

    Spytaj jeszcze tu: www.turboserwis.pl -koszt ok 1200,lub tu: http://www.turbojulita.pl/-ceny nie znam.

    W turbo tecu nie wymagaja montażu turbiny w warsztacie,jest instrukcja od nich.

  9. #19
    Palczak1987
    Gość

    Domyślnie

    Ja robiłem swoje turbo w TURBO-TEC i jestem zadowolony, szybko ją zrobili a do tego 2 lata gwarancji.

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał rycerz82 Zobacz post
    Dlaczego żaden program miałby nie pomóc?? W czym jest problem ?? Pytam bo sam bym chętnie wsadził większe turbo i wtryski.
    I co by to dało prócz non stop świecącej marchewki? Modyfikacja oprogramowanie - chiptunig współczesnych diesli polega na proporcjonalnej ( w stosunku do oryginalnego oprogramowania) zmianie parametrów wtrysku - na wykresie z hamowni jest to przesunięcie całego wykresu - kształt mniej więcej pozostaje bez zmian. Taki pospolity tuner nie bedzie miał punktu odniesienia jeśli zmienisz turbine lub wtryskiwacze (kiedyś ktoś zamienił w silniku 2,4 wtryskiwacze z pieciootworowych na szescio - efektem było tylko zwiększone spalanie i kopcenie oraz spadek mocy)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. JTS - uszczelka pod głowicą
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 08:00
  2. [156] Uszczelka pod głowicą??
    Utworzone przez Hammer w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-10-2011, 22:28
  3. Uszczelka pod głowicą
    Utworzone przez marcin220v w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-09-2011, 17:24
  4. [164] uszczelka pod głowicą
    Utworzone przez fiergloo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-03-2010, 13:05
  5. [145] Uszczelka pod głowicą?
    Utworzone przez currahee w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-06-2008, 08:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory