Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 49 z 49

Temat: na 28 litrach 110km!!! co jest ;/

  1. #41
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    robiłem kilku krotnie dzis adaptacje i nic ;/ odpalam sa obroty 1000 dam gazu spadnie na 1360 i tak stoi ;/;/ dodam ze wyskakuja mi 3 błedy cały czas P1513 P1653 P1511 WIE KTOS CO TO ZA BŁĘDY ?? I PRZY 1360 OBROTOW AIR FLOW RATE 17.6 KG/H A FRA 0.9766

    ---------- Post dodany o godzinie 13:58 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:56 ----------

    a jak chcaiłem sonde sprawdzic to pisało landa sensor status Lean /rich/cold i jeszcze cos sie zmianiało raz tak raz tak ;/ co to moze byc panowie??

  2. #42
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Coś z połączeniem kabelka z przepustnicą, zobacz czy Ci nie wypadł, albo czy nie masz gdzieś przerwy.
    P1513 Idle actuator circuit short to earth
    P1513 Idle actuator circuit open circuit
    P1513 Idle actuator circuit short to B+
    P1511 Idle actuator, throttle plate potentiometer short to earth
    P1511 Idle actuator, throttle plate potentiometer open circuit/positive short

    A tutaj Mistrzu czujnik położenie wałka rozrządu zgłasza błąd,a raczej ECU, który tego czujnika nie widzi :-)
    P1653 Camshaft timing control short to earth
    P1653 Camshaft timing control open circuit
    P1653 Camshaft timing control short to B+

    Proszę: http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=24968

    Czytaj i ucz się na pamięć :-)

  3. #43
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @MarcinTM

    P1653 to raczej wariator, elektromagnes wariatora, sterowanie.

    - wynika z tym bledów, podanych bez parametrów środowiskowych ( ściągane chyba Unidiagiem ) ze problem jest z osprzętem silnika krokowego, kable, brak połaczenia.
    - co dokładnie jest pokażą parametry środowiskowe, czyli w alfadiagu przesuniecie suwaka bledu do samego dołu !!
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #44
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie - łańcuszek błędów z powodu bałaganu w kabelkach :-)
    U mnie po odłączeniu przepustnicy pokazało tylko błąd krokowca i położenia przepustnicy i tym się sugerowałem.

  5. #45
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    obroty juz sa dobre ponizej 1000 ;] wszystko ładnie chodzi itp po dokrecalem wszystkie opaski itp widocznie powietrze ciagnoł przy przepustnicy a co z ta sonda?

    ---------- Post dodany o godzinie 19:09 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:06 ----------

    a o co chodzi bałagan w kabelkach?? xD ktoś coś proponuje? wszystko jest dobrze podłaczone, wczesniej guma od przepustnicy nei była dokrecona i dlatego były takie obroty ale obroty sa juz ok musze jeszcze raz wrzucic i sprawdzic czy znow powróca te błedy...

  6. #46
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    No, to mogło być przyczyną wysokich obrotów(a czasem nie ;-) ), a co do bałaganu - opaska jak nie była dokręcona to nie powinien ECU pokazywać błędu jakie pokazuję bo nie dociśnięta opaska nie ma wpływu np. na połączenie potencjometru z przepustnicą. Dlatego pisałem o bałaganie z kablami :-).

    Sonda jak ma sprawną grzałkę i nie jest leniwa nie pokazuję po rozgrzaniu auta "Cold" - nigdy. Ładny sinus powinien pływać na wykresie od ~0.1...0.2V w góre do ~0.9V. Dlatego prosiło Cię sporo osób byś zrobił logi alfadiagiem z rozgrzewania autka.
    Ostatnio edytowane przez MarcinTM ; 23-12-2009 o 19:26

  7. #47
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    no ok w swieta sie pobawie i zainstaluje alfadiaga ;] dzieki panowie za pomoc i tka wogole WESOŁYCH ŚWIĄT

  8. #48
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki i wzajemnie, ale byś lepiej pomagał w domu,a nie siedział w Belli ;-)

  9. #49
    nerlo1991
    Gość

    Domyślnie

    panowie cud xDDDDDDDD po zmianie przepływki na oryginalna spalanie spadło z 28l na ponizej 10!! a wszystko w miescie ;] za 20zł zrobiłem 50km i nie zgasła tylko szkoda była ja meczyc bardziej ))) juz koniec "smiesznego testowania"

Podobne wątki

  1. [156] 1.9 JTD 110KM nie jeździ tak jak kiedyś.
    Utworzone przez maciaba w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 13:43
  2. Szarpie 1.9 JTD 110KM
    Utworzone przez escobar84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-06-2012, 13:35
  3. Szarpie 1.9 JTD 110KM
    Utworzone przez escobar84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 06:26
  4. termostat jtd 110km
    Utworzone przez slider2002 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2012, 10:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory