Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 49

Temat: Klejnot wymagający szlifu

  1. #11
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał allah Zobacz post
    Czyli do roboty regulacja zaworów i przepływomierz? Ewentualnie regulator napiecia i pasek od alternatora?
    Jak jeździsz mało to daj spokój z gazem. Bo właśnie częściej trzeba regulować instalkę, po za tym w 164 są przepływki klapowe, które w 95% przypadków padają przez LPG. A to wszystko są koszta, a chyba nie o koszta chodzi w LPG(zaznaczam, jeśli mało jeździsz)

    Pasek od alternatora do wymiany, mam nadzieję, że pasek rozrządu wymieniłeś. No i alternator do sprawdzenia.

    Zawory do sprawdzenia, pewnie wydechowe będą potrzebować regulacji, przy dolotowych jest dużo zabawy.
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 03-01-2010 o 12:57
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  2. #12
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Pasek alternatora wymienie jak tylko bede mogl odpalic auto - poprzedni wlasciciel wszystko notowal, pasek wymienil przy 220 tys przebiegu, teraz mam 296, a pasek byl na 80, takze spokojnie. LPG musze ogarnac bo na wakacdje planuje zrobic duza trase, w sumie pod to przygotowuje Alfe.

  3. #13
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał allah Zobacz post
    pasek wymienil przy 220 tys przebiegu, teraz mam 296, a pasek byl na 80
    Czyli że rozrząd był robiony przy 280 tysiącach? Bo nie rozumiem za bardzo sensu wypowiedzi.

    Jeśli do regulacji będą zawory dolotowe to czeka Cię wymiana paska przy okazji, bo trzeba zdjąć wałek rozrządu

    LPG musze ogarnac bo na wakacdje planuje zrobic duza trase, w sumie pod to przygotowuje Alfe.
    Ja po poprzedniej Alfie stwierdziłem, że wolę mieć spokój. A jedna trasa na rok do ruiny mnie nie doprowadzi. Urok 12 zaworówek z gazem .
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 03-01-2010 o 13:37
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  4. #14
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Notatka w zeszycie wlasciciela:
    Alfa romeo 164, wymiana paska przy stanie 220 tys km, nastepna po 80 tysiacach.
    Teraz mam 296 czyli powinienem wymieniac.

    Logicznie rzecz biorac powinienem najpierw jechac z zaworami, a moze przy okazji bede miusial pasek, tak?

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    Logicznie rzecz biorąc to jedź do mechanika, który się zna na włoszczyźnie :]
    Pasek przy prawie 80tys to już nie przelewki...ja na rozrządzie i innych paskach napędzających robię nie więcej niż 50-55 tysi, bo dalej się boję żeby nie strzelił rozrząd czy coś.
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

  6. #16
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał allah Zobacz post
    Notatka w zeszycie wlasciciela:
    Alfa romeo 164, wymiana paska przy stanie 220 tys km, nastepna po 80 tysiacach.
    Teraz mam 296 czyli powinienem wymieniac.

    Logicznie rzecz biorac powinienem najpierw jechac z zaworami, a moze przy okazji bede miusial pasek, tak?
    Zawory i pasek rozrządu do zrobienia na już. Rzekłbym, że i na wczoraj nawet. A jak robić silnik to od razu wszystko, żeby go nie rozgrzebywać co 100 kilometrów.

    Gorzej jak będzie pitting na szklankach, bo wtedy też szklanki zaworowe do wymiany. Spróbuj na paprotnej, chociaż nie wiem czy się podejmą 12 zaworówki. Znam usera tego forum z Wrocławia który specjalizuje się w dwunastkach, ale nie wiem czy sobie życzy, aby go tutaj ujawniać. Jak będzie chciał to się odezwie.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  7. #17
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Ile liczyć na wymiane rozrządu? Mechanik za pasek + rolki policzył sobie 600 zł, to okej?

  8. #18
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał allah Zobacz post
    Ile liczyć na wymiane rozrządu? Mechanik za pasek + rolki policzył sobie 600 zł, to okej?
    A zawory sprawdzone?
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  9. #19
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Sprawa stoi w miejscu tak jak auto, na razie rozgladam sie za mechanikiem ktory to zrobi.

  10. #20
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Okej, rozrząd ogarnąłem, niestety, pojawiły sie inne problemy. Dzis jak jechalem, i zatrzymalem sie juz pod domem, to omylkowo puscilem sprzeglo, i samochod zgasl. Cos strasznie glosno strzelilo, po otwarciu maski okazalo sie ze 6 srebrnych rur montowanych na gumowych uszczelkach z obejmami odłączyło się od reszty silnika, a z tyłu za całym blokiem jeszcze odłączyła się jedna rurka gumowa. Jak to sie stało, i co to konkretnie za usterka?!

Podobne wątki

  1. Wał korbowy czy nadaje sie do szlifu?
    Utworzone przez Maximdj1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 03-05-2017, 09:38
  2. Nurburgring - wyprawa na najbardziej wymagający tor świata..
    Utworzone przez BiG_G w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-05-2011, 16:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory