Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45

Temat: Version

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    A Wasze Alfy po wpisaniu VINu w EPER też są Anglikami??

    Tj. fiutek przy SX czy DX macie?


  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gereme
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 Ti 1,9 JTD 16V SportWagon, obecnie jest Alfa Romeo BRERA 2.4 JTDm 210 KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Qki, na szczęście filutek stoi przy SX. Znasz historię swojej Belli ? Czy to jedyne przekłamanie epera ? Zbieram wszystkie informacje na temat rozbieżności między danymi odczytanymi z tabliczek znamionowych, a danymi w eperze. Chcę mieć więcej argumentów w ręce podczas rozmowy z przedstawicielem FAP. Może tym razem nie zbagatelizują problemu.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Gereme ; 08-01-2010 o 16:19
    ...no ALFA, no fun !!!

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Sprawdziliśmy z Mattem kilka Alf, wszystkie były SX czyli Anglikami - chyba że źle to interpretuję? W każdym bądź razie:

    1. Moja - SX
    2. Alfa wystawiona na eBayu z kierą po prawej, z Anglii - SX
    3. Matta - SX
    .........


    ??


  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    755

    Domyślnie

    A tak trochę poza tematem. Czy EPER jest do ogólnego dostępu dany przez AR? Czy te wersje są nielegalne? Bo jak ktoś chce lokalnie na kompie to wiem że trzeba coś tam pozmieniać.
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gereme
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 Ti 1,9 JTD 16V SportWagon, obecnie jest Alfa Romeo BRERA 2.4 JTDm 210 KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Cytat Napisał p.maiki Zobacz post
    A tak trochę poza tematem. Czy EPER jest do ogólnego dostępu dany przez AR? Czy te wersje są nielegalne? Bo jak ktoś chce lokalnie na kompie to wiem że trzeba coś tam pozmieniać.
    Jak poprosisz w ASO to możesz od nich uzyskać starszą wersję ePER'a całkiem legalnie (oczywiście nie jest to regułą, czasami mają opory). Jedyne co trzeba zmienić to datę w systemie, na wymaganą przez daną wersję.
    ...no ALFA, no fun !!!

  6. #26
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Z tymi SX i DX byłbym ostrożny, w setup'ie programu wyraźnie się zaznacza kierownicę po prawej lub lewej nie ma możliwości zaznaczenie obydwu, stąd może wynikać ten błąd. Ale pewnie po wejściu odnośnie części będzie już prawidłowo pokazywał te, które pasują do "anglika". Jeżeli można poproszę jakiś numer nadwozia wersji z kierownicą po &$##@ stronie, z ciekawością popatrzę.

  7. #27
    marcolukas
    Gość

    Domyślnie

    ja też mam SX a alfa z włoch

  8. #28
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcolukas Zobacz post
    ja też mam SX a alfa z włoch
    To raczej chyba dobrze.
    Oznaczenia SX lewa, DX prawa (najczęściej stosowane do oznaczenia po której stronie jest kierownica), lub czasami inaczej GS (guida sinistra) GD (guida destra). Czyli sinistra z włoskiego to lewa, destra to prawa. W eperze oznaczenia stron części SN i DS na tej samej zasadzie.

  9. #29
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gereme
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 Ti 1,9 JTD 16V SportWagon, obecnie jest Alfa Romeo BRERA 2.4 JTDm 210 KM
    Postów
    138

    Domyślnie

    Tak jak obiecałem przekazuję do publicznej wiadomości stanowisko FAP w rzeczowej sprawie. Oto treść pisma jakie otrzymałem.

    "Odpowiadając na Pańskie pismo z dnia 29.12.2009 roku po analizie zgromadzonych informacji należy stwierdzić, że prawidłowy typ silnika zamontowanego w samochodzie ALFA ROMEO 156 o numerze nadwozia 0XXXX187 powinien mieć postać 937A5000 i moc 150 kM co jest zgodne z danymi zawartymi na tabliczce znamionowej.
    W początkowym okresie produkcji samochodu ALFA ROMEO 156 o sincomie 116.886.3 montowano silniki o typie 192A5000 i mocy 140 kM.
    W trakcie produkcji tej wersji samochodu dokonano zmian i dotychczasowy silnik o oznaczeniu 192A5000 zastąpiono silnikiem o oznaczeniu 937A5000.
    W Katalogu Części Zamiennych informacja ta została zawarta w pozycji "Modyfikacja".
    Niestety brak jest tej informacji w tablicy przy wprowadzaniu danych pojazdu.
    Równocześnie pragniemy poinformować, że Pana uwagi przekazaliśmy do Dyrekcji FIAT GROUP AUTOMOBILES w Turynie w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

    Dziękujemy za kontakt i łączymy pozdrowienia.
    Z poważaniem.
    "
    i tu podpisy.

    Czyli jednak coś drgnęło, miejmy nadzieję że wszystko uda się wyjaśnić i w konsekwencji wyprostować.
    Ostatnio edytowane przez Gereme ; 08-01-2010 o 16:44
    ...no ALFA, no fun !!!

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    Była156 TS 1999,była147jtdm 150KM 2005,159 TiQ4 2010 159 ti 2,4 Q4 201
    Postów
    162

    Domyślnie

    Gratulacje GEREME za precyzję,szybkość i konsekwencję w dzialaniu !!!

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory