Strona 83 z 207 PierwszyPierwszy ... 33737475767778798081828384858687888990919293133183 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 821 do 830 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #821
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Dzięki za odp. A mógłbyś mi wysłać spis tych błędów?


    A swoją drogą 1Ch to 28dec a nie 34.
    Ostatnio edytowane przez skopek ; 05-01-2010 o 21:28

  2. #822
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    No tak :-) Sorki, cos zle wklepalem w kalkulator :-)

    28 to Obwód sondy lambda - pewnie oznacza cos innego niz 8, lecz odnosi sie do tego samego obwodu ??

    Niestety kody bledow biore z Serwisu CDIF2 a zeby do nich wejsc trzeba byc zarejestrowanym uzytkownikiem - posiadac CDIFa. Niestety nie moge podac logina i hasla poniewaz sam otrzymalem go od znajomego grzecznosciowo.

  3. #823
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Właśnie zarejestrowałem się na forum cdif2. Tam tego nie ma?

  4. #824
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    Na forum tego nie ma, to jest w "strefie uzytkownika"

  5. #825
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Cytat Napisał _ARO__ Zobacz post
    w ''raidzie" ?
    Nie chodziło mi o objawy, tylko jak to później naprawiać. Wlewałem już jakieś środku do przeczyszczenia wtrysków do benzyny, ale na zimnym dalej szaleje i z 3-4 min muszę czekać...jak jest mróz to więcej.
    Przepraszam najmocniej, ale nie wydaje wam się dziwne że wraz ze spadkiem temperatury problemy z porannymi rozruchami się nasilają? Ja mam już spokój od dłuższego czasu bo doszedłem do tego, że winowajcą był uszkodzony akumulator. Rozrusznik kręcił bez problemu ale jakoś później prądu brakowało na działanie całego osprzętu silnika. Podejrzewam jeszcze, że przydało by się zmienić pasek alternatora. Właśnie zauważyłem, że już kolejna osoba ma problemy autem po odpaleniu.

    Cytat Napisał ridle Zobacz post
    Witam.

    Sprawa wygląda następująco. Na zimnym silniku po dodaniu gazu obroty spadają, trochę się podławi i wróci do normalnych obrotów. Dodatkowo trochę strzela z rury. Tak jest przez jakieś 5-10minut. Po dogrzaniu ciągnie do 3000 obrotów powyżej znowu się dławi. Czy to może być przepływka. Logi poniżej.

    Powiedzcie tak szczerze, jakie macie napięcie na akumulatorze z rana przed rozruchem? Jakie podczas pracy motoru i jakie 10-15min po zgaszeniu? Czy próbowaliście już podmienić akumulatorki na inne? Może w waszym przypadku pomoże też odłączenie akumulatora na dłużej i zabranie go do domu w celu podładowania? Przy okazji chyba ECU się zrestartuje ( nie zaszkodzi na pewno )

    ps. a co do czyszczenia wtryskiwaczy, to jakby wymagały bezwzględnie czyszczenia, to chyba i latem byście się o tym dowiedzieli.... no ale wtedy sprawność akumulatora była pewnie ponad dwukrotnie wyższa niż teraz, bo było ciepło?

    pss. zauważcie jeszcze jedną prawidłowość: auto zimne ale krótko stojące w bezruchu ( godzinka-dwie ) rusza bez problemu, lub z małym zgrzytem... natomiast jak postoi dłużej na mrozie, to problemy się nasilają.. razem z pogłębiającym się rozładowywaniem akumulatora robi się tragedia?

    psss. z waszych opisów wnioskuję ( miałem identycznie ), że daję wam rozwiązanie na tacy a Wy tego nie widzicie?


    Cytat Napisał brooklyn10 Zobacz post
    Witam, od jakiegoś czasu szukam rozwiązania problemu i nie potrafię sobie poradzić, a może ktoś miał już podobny przypadek więc...

    Problem dotyczy AR 146 14 TS, a objawia się tym, że po odpaleniu silnika (gdy chodzi jeszcze na benzynie) nie mogę ruszyć autkiem. Silnik sie dusi, wchodzi na max 1300 obrotów, po wciskaniu pedału gazu przygasa. Jeśli chodzi o sam moment odpalania to niema z tym żadnego problemu... odpala od strzału, ale muszę wyczekać kilka minut, aż temperatura osiągnie te 30 stopni i instalacja zacznie podawać gaz ... wtedy wszystkie problemy znikają, auto jedzie i na gazie i na benzynie, nie szarpie, wchodzi płynnie na obroty.

    Czasem tez mam takie sytuacje, że jak już uda się ruszyć na benzynie to po 100m zafalują obroty i silnik gaśnie... po ponownym odpaleniu problemy znikają...

    Instalacja jest nowa(2 mc) ze sterownikiem stag 300
    Wymienione są: świece, kable, cewki
    Ostatnio edytowane przez minciu ; 09-01-2010 o 01:29
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  6. #826
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a w tych opisach bledów nie ma więcej parametrów srodowiskowych.
    - należało by zrobić tak, suwak opisu bledów do końca i odczytać wszytkie opisy bledu.
    - te opisy są dość ważne ponieważ mogą coś sugerować, jak np. te 20 rpm, czyli starter i problemy z podciśnien w kanale ssacym ale to tylko domysł.

    - jeszcze jedna uwaga: prosze podawać modele silników ponieważ w tych latach były równocześnie produkowane dwa , trzy modele ale miały różne ECU i rózne opisy bledów.
    np.
    alfa 146 1.8 TS '98 miała równoczesnie produkowane dwa modele silników: 322.01 ( M.1.5.5 ) oraz 671.06 ( M2.10.4).
    M2.10.4 nie miał podanych fabrycznych opisów bledów, M1.5.5 miał za to podane wszytkie opisy blędów od numeru P0001 do P0999.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #827
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Już kabelek przerobiony Żeby połączyć się z poduszką trzeba wybrać MY97AirBag System czy MY99AirBag System? Alfa 166 2.4 JTD 99r CF2 Bosch EDC15 136KM

    Połączyło się z tą i tą definicją odczytał/skasował błędy. Wiecie może co one oznaczają Ten programik jest bardzo stabilny podoba mi się
    Ostatnio edytowane przez koles_02 ; 14-01-2010 o 00:02

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  8. #828
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - poniżej lista bledów , po angielsku
    these are the Error codes for the MY97 Airbag:

    1 Airbag control unit
    2 Airbag control unit supply voltage
    3 Control light for airbag system
    4 Earth connection to control unit housing
    5 Display for deactivation of airbag, passenger side
    6 Crash Signal
    7 Crash Signal
    8 Airbag ignition circuit, driver side
    9 Airbag ignition circuit, passenger side
    0B Seat belt tension ignition circuit, driver side
    0C Seat belt tension ignition circuit, passenger side
    0E Sidebag ignition circuit, driver side
    0F Sidebag ignition circuit, passenger side
    12 Resistance seat-occupied sensor, passenger side
    14 Keylock switch for disabling passenger airbag
    15 Driver side front side impact sensor
    17 Passenger side front side impact sensor
    19 Cable configuration
    21 Ignition circuit, window bag, driver side
    22 Ignition circuit, window bag, passenger side
    28 Power supply
    1A Warning lamp circuit
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #829
    arq
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    Panowie mam mały problemik,posiadam kabel Niebieski VAG USB KKL + ADAPTER OBD2 FIAT 3PIN i tutaj jest ten problem,bo ten adapter ma czerwony kabelek z żabką,domyślam sie ze to plus tylko nie mam pojęcia gdzie go podczepić,proszę o podpowiedz.
    Dziękuje

  10. #830
    scyzorsw
    Gość

    Domyślnie jaki mam Motronic

    Witam
    Mam dwa pytanka, jaki mogę mieć motronic w mojej Alfa Romeo 146 1.4 TS z 1997 a kod silnika to AR33503 (z tego co sądzę to M2.10.4).
    Czym mogę się połączyć z tym motronikiem
    Wiem że jest taka opcja jak szukaj, ale po przeczytaniu całej tej dyskusji to mam mętlik w głowie ,z tego co zrozumiałem to chyba alfadiag ale nie jestem pewien
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory