Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Zimny bardzo słaby

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zdecydowanie masz coś nie tak - mój czy zimny czy ciepły ma taką sama moc - zreszta auta kolegów także. Przyczyn szukaj:
    -niedomykającym sia zaworze EGR
    -przepływomierzu
    -nieszczelnym dolocie powietrza
    -pompa paliwa + regulator cisnienia daje nieodpowiednie ciśnienie lub którys wtryskiwacz leje
    -niewłasciwe luzy zaworowe (w silnikach 8v ustawia się je co 40tys km)
    -uszkodzona turbina lub zapieczone kierwownice zmiennej geometrii (jesli masz) lub uszkodzone ich sterowanie - jeśli nie masz zmiennej geometrii toprzyjrzyj się zaworowi upustowemu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fiejtekt
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.9 JTD 2002r
    Postów
    293

    Domyślnie

    Ale dlaczego wszystko mija gdy sie nagrzeje to mnie ciekawi ??

  3. #13
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Hamburg, Niemcy
    Auto
    156 3.2 V6 GTA
    Postów
    168

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiejtekt Zobacz post
    cieżko auto rozpedzić 1,2,3 - około 50 km/h ( juz na mnie trąbia) dopiero po przejechaniu sporego kawałka drogi - czy tak ma być jeśli tak to nie mam wiecej pytań
    Nie no, takie coś nie powinno się dziać, to przesada żeby nie móc się rozpędzić i żeby trąbili, może już duże przedmuchy masz i dopiero jak porządnie się rozgrzeje silnik to jakoś to jeździ. Dużo ma najechane to JTD?

  4. #14
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Pod koniec listopada miałem sytuacje absolutnie awaryjną - o 2 w nocy zaczęła się akcja porodowa więc liczyło się tylko dojechać jak najszybciej, było lekko na minusie ( może -2), mój silnik 20 s po odpaleniu miał już 4 tys obr i ciągnął jak głupi w całym zakresie aż pod same drzwi szpitala. Byłą to nadzwyczajna sytuacja w której nie liczyło się nic więcej jak tylko dojechać ale jest dowodem na to że sprawny diesel powinien mieć moc zawsze. Więc z takimi objawami masz na pewno coś nie tak, pierwsze co bym zrobił na twoim miejscu to odpiął przepływkę i sprawdził jak jest bez niej, powinien jechać prawie normalnie.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiejtekt Zobacz post
    Ale dlaczego wszystko mija gdy sie nagrzeje to mnie ciekawi ??
    Przecież napisałem ci co masz do sprawdzenia

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    ...
    -niedomykającym sia zaworze EGR
    -przepływomierzu
    -nieszczelnym dolocie powietrza
    -pompa paliwa + regulator cisnienia daje nieodpowiednie ciśnienie lub którys wtryskiwacz leje
    -niewłasciwe luzy zaworowe (w silnikach 8v ustawia się je co 40tys km)
    -uszkodzona turbina lub zapieczone kierwownice zmiennej geometrii (jesli masz) lub uszkodzone ich sterowanie - jeśli nie masz zmiennej geometrii toprzyjrzyj się zaworowi upustowemu
    Po nagrzaniu np. EGR się uszczelnia, albo kierownice turbiny się ruszają itp.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fiejtekt
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.9 JTD 2002r
    Postów
    293

    Domyślnie

    Czy ta zaślepka EGR bedzie dobra?
    http://www.allegro.pl/item875476116_..._przed_01.html

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nie znam sprzedawcy - na allegro jest kilku którzy sprzedają - nie wybieraj najtańszej, bo jest ze zwykłej stali nierdzewnej, nie z kwasoodpornej
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fiejtekt
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.9 JTD 2002r
    Postów
    293

    Domyślnie

    Problem z słabym silnikiem zażegnany przyczyną był zabrudzony przepływomierz ( pęknięta obudowa filtra przy przepływomierzu ). Wymieniona obudowa i filtr wszystko pięknie wyczyszczone i jest ok. Dziękuje za podpowiedzi SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Podobne wątki

  1. Licznik bardzo bardzo bardzo dziwny temat
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 14:02
  2. JTD zimny bardzo ciężko pali- świece dobre!
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 21:23
  3. 2.4 jtd słaby na dole
    Utworzone przez LybraSW w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 10:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory