Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Problem 156 cięzko odpala

  1. #11
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    noo nie wiem nie znam sie az tak ale nic nie wskazywało wczxesniej zeby sie cos z wtryskami działo :/ zobaczymy jutro pojade je czyscic chodz watpie by to cos pomogo, nie zaszkodzi sprawdzic :] znajomy mechanik powiedział ze tu cos z obrotami bedzie hmm ale to tylko powiedział jesli ja nie zdiagnozuje problemu to bede zmuszony mu w czawrtek autko oddac

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    wtryski powinny byc czyszczone jak jest gaz w aucie ale to zalezy od generacji instalacji gazowej
    tak przy okazji mógłbyś polecić dobry sposób czyszczenia wtryskiwaczy?

    mam w alfie gaz (sekwencja),samochód jeździ bardzo dobrze na paliwie i na gazie.


    moja druga ulubienica...

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - po swoich doświadczeniach z zapachem benzyny widze że chyba jedyna droga to

    - zaznaczam tylko ze czyszczenie w samej wannie ultradzwiekowej minimum 50 W , pozwala tylko doczyścic tak w 75 % i to tylko zewnętrznie.
    - usunięcie gumy, siarki z okolic dyszy to tylko w metodzie czyszczenia " zwrotnego, generatorem.
    - albo druga metoda z wiaderkiem , pompą paliwa za 100 zł z alegro oraz z preparatem firmy WYNN.
    - ta ostanie metoda ma swoje wady , ponieważ pompa paliwa aby sie "zalać" potrzebuje prawie 2 do 3 litrów płynu WYNN, po 55 zł za litr oraz 2 szybkozłaczki do pompy oraz do listwy paliwowej.

    p.s.
    - jak pytałem o cenę czyszczenia wtryskiwaczy we wrocławiu, to krzykneli po 25 zł za sztukę, a w rozmowie podali ze w wannie siedzi taki wtryskiwacz 20 minut, a co z generatorem czyścicie generatorem , po drugiej stronie telefonu cisza.
    --
    - z tym preparatem to nie ma problemu ponieważ ma nawet ładny zapach.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    wtryski wyczysczone :] nie pomogo a co lepsza rano jak do pracy sie zbierałem to marchewa zgasnac mi nie chciała dopiero za drugim czy trzecim razem jak silnik zaskoczył to zgasła :// ehhh jest to moja trzecia bella 156 ii tylko ta ma jakies dziwne kaprysy widze ze chyba mechanik sie kłania

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a wiesz może jak były czyszczone wtryski, czy raczej oddałes i odebrałes auto po czyszczeniu ?
    - ja bym podłączył alfadiaga
    - podobny problem byl kiedys z cewka W.N. która miała wewnętrzne przebicie.
    - auto stało 2 miesiące w ASO, dopiero pomiar oscyloskopowy wykazał jej sparadyczne przebicie.
    - w 156 TS trudno to jest pomierzyc, poniewaz iskra jest jednocześnie na 1, 4 cylindrze oraz na 2, 3.
    - czyli nawet jak wyrzucisz cewkę od 1 cylindra to auto odpali i pojedzie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #16
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    czyszczenie ultradzwiekowe tak przynajmniej mi powiedziano jutro jeszcze bede sie bawił unidiagiem zobaczymy moze on cos pokaze... jesli nie no to mechanik sie tym zajmnie ja nie posiadam tyle czasu roboczego zeby zeby sie tym samemu zajac chodz i tak staram sie jak moge

    noo własnie te cewki jak juz auto odpali hmm ale tak nie do konca to tak jak by chodził na 3 cylindry znaczy sie obroty ma barrzo niskie w granicach 400 moze tak bym to ujoł ze ledwo zipie dopiero po kilkukrotnym zgaszaniu odpalaniu lapie normalnie

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tak podejrzewałem że będzie to czyszczenie ultradzwiekowe.
    - z wtrykami jest problem ponieważ wanna ultradzwiekowa nawet jak rozbije zanieczyszczenia obok iglicy w środku to nie ma jak potem aby te drobiny mogły się wydostać z iglicy.
    - guma i siarka dalej pozostaja na iglicy.

    - ale masz racje oddaj auto mechanikowi, lepiej zająć się zarabianiem pieniedzy, zwłaszcza że nauka kosztuje i zabiera dużo czasu.
    - też miałem jednego klienta który narzekał na "poranne" odpalanie auta, stwierdziłem wtryskiwacze i klient je tam gdzieś wyczyścił.
    - ale dalej problem był, pozostał.
    - dopiero oddanie wtryskiwaczy do zakładu specjalistycznego dało rezultat i ja tam byłem i widziałem jak sie czyści profesjonalnie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A czy był sprawdzany układ dolotowy- może jest gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze? To mogłoby tłumaczyć objawy złej pracy silnika, bo jak bierze lewe powietrze to chodzi tak, jak na 3 - ch cylindrach. Rozumiem, że świece, przewody WN i ciśnienie paliwa masz sprawdzone?
    No i nie podoba mi się ta świecąca kontrolka bo to mogłoby oznaczać też problemy z czujnikiem wału. Ale tu akurat podłączenie pod komputer wyjaśni sprawę.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 12-01-2010 o 21:04

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Zacznij od diagnozy na AlfaDiag.. Uni jest jakiś dziwny, bo przynajmniej w moim wypadku nie widział wszystkich błędów.
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  10. #20
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    skasowałem wszystkie błendy wyczysciłem przepływke bo jakies dziwne napiecie pokazywalo i jak narazie ok zobaczymy jak nabije troche km czy dalej bedzie swirował czy moze to wystarczyło

    Dzieki wszystkim za sugestie :]

Podobne wątki

  1. Cięzko wybijający się 4 bieg.
    Utworzone przez wilu934 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-06-2015, 11:13
  2. Cięzko pali jak ciepła (benzyna)
    Utworzone przez alfabymikrut w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-03-2014, 16:47
  3. problem skrzynia biegów-cięzko wchodzi wsteczny
    Utworzone przez karolezz w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 20:40
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 19:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory