Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Problem 156 cięzko odpala

  1. #1
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie Problem 156 cięzko odpala

    Koledzy mam taki problem i normalnie juz nerwy mnie zjadaja :]
    Mianowicie za kazdym razem czy silnik ciepły czy zimny jest problem z odpaleniem. Auto odpala i odrazu gasnie albo jak odpal to tak jak by na 3 cylindry chodzil.
    Świece wymieniłem wszystkie ngk wieloelektrodowe kable nowe a problem nie zniknoł Mam pytanie boo nie jestem miliarderem i nei chce odrazu połowy silnika wymieniac
    Do wymiany pozostał mi wariator czy to on moze byc przyczyna??? zee tak ciezko alfa odpala???

    Autko to Alfa 156 2.0TS

  2. #2
    dududs
    Gość

    Domyślnie

    wariator odpada,
    a masz gaz? a gdy już odpali to chodzi normalnie?? może to filtr paliwa

  3. #3
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    nie mam gazu samo paliwko

    swiece nowki kable ok marchewa sie nie swieci :]

  4. #4
    dududs
    Gość

    Domyślnie

    może to filtr paliwa ale nie jestem pewien

  5. #5
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    filtr hmm zobaczymy chodz tego nie podejrzewam boo autko jak juz odlapi to jezdzi normalnie przyspieszenie jest ok tak samo z obrotami zero falowania

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    W tym aucie (2.0TS) nie ma filtra paliwa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    noo czyli jestem w kropce :]

    Pan majster z serwisu Alfa Fiat stwierdził ze ten typ tak ma a jak mu powiedziałem ze to nie mozliwe bo stało sie z dnia na dzien to sie chwilke zastanowił ii powiedział ze po czujnikach mam sobie poklepac :// widac jakich mechanikow w serwisach mamy ://
    Ostatnio edytowane przez Raf2pp ; 11-01-2010 o 16:39

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jest filtr paliwa, jesli tak to można nazwać, ale nie wymienialny , tylko można go wyczyścić.
    - co osobiście nie radzę poniewaz dostep jest zbyt skomplikowany.
    - filtr jest załozony na samym dole pompy paliwa aby pompa nie pobierała wody z benzyny.
    - twoje problemy to mi wyglada na przytkane wtryskiwacze.

    Kod:
    - czyszczenie wtryskiwaczy powinno być wykonywane co 60 tys. km, a potem co 40 tys.km.
    - auta zagazowane co 40. tys. km.
    
    - objawy zabitych wtryskiwaczy:
    
    a. - zimny silnik zle startuje
    b. - w pierwszych sekundach pracy silnika słychać mechaniczne piski z wtryskiwaczy
    c. - po dodaniu lekko gazu słychać wystrzał przed nabraniem obrotów
    d. - po rozgrzaniu silnika , na biegu jałowym praca jest normalna
    e. - podczas jazdy z wyższymi obrotami odczuwa sie nieregularną prace silnika, dyskonfort z jazdy.
    - ponizej brudny filtr pompy paliwa i po wymyciu.

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 11-01-2010 o 17:19
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Raf2pp
    Gość

    Domyślnie

    jedynie co do tego pasuje too ze zle startuje
    u mnie problem wystepuje przy zimnym jak i ciepłym silniku nic od wtryskow nie słachac chodz nie wiem czy były czyszczone nabite mam 160 tys wiec chyba poprzedni wałasciciel nic takiego nie robił

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ciężko jest wtryskiwace sprawdzic w domowych warunkach.
    - ja po czyszczeniu wtryskiwaczy uzyskałem zmniejszenie czasu wtrysku z 3.5 msek na 3.0 msek oraz prawie 40 % wzrost wydajności wtryskiwaczy.
    - wtryski powinny byc czyszczone jak jest gaz w aucie ale to zalezy od generacji instalacji gazowej
    - metoda dolewania STP do paliwa mało skutkuje w takim przypadku.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Cięzko wybijający się 4 bieg.
    Utworzone przez wilu934 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-06-2015, 11:13
  2. Cięzko pali jak ciepła (benzyna)
    Utworzone przez alfabymikrut w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-03-2014, 16:47
  3. problem skrzynia biegów-cięzko wchodzi wsteczny
    Utworzone przez karolezz w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 20:40
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 19:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory