Strona 36 z 49 PierwszyPierwszy ... 262728293031323334353637383940414243444546 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 487

Temat: [156] Unidiag alez to bardzo proste

  1. #351
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał jazzu Zobacz post
    ...ja przeciąłem pin, ten kontowy złoty, który łączy te 2 płytki prostopadle położone względem siebie.
    Czyli w tym miejscu przerwać ścieżkę? i dalej według instrukcji?

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  2. #352
    ViP Rowerzysta Avatar jazzu
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 SW 1.8 TS (2001)
    Postów
    380

    Domyślnie

    mój kabelek jest troszkę inny,ale jeśli masz miernik to przedzwoń czy to jest pin 7
    jeśli tak to tnij
    I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem, tak świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem...

  3. #353
    kamil_pk
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam taki sam układ płytek jak kolega wyżej. Czy ktoś jednak mógłby powiedzieć jaka jest idea przerywania ścieżek oznaczonych na biało i żółto? http://www.driver87.webpark.pl/kabel.jpg

    Bo u mnie lecą one zupełnie inaczej, więc obrazkowa metoda przeróbki nie bardzo się sprawdza. I tak styk 14 złącza jest połączony z miejscem zaznaczonym na czerwono, natomiast styk 6 jest połączony z miejscem zaznaczonym na niebiesko.

    I jeszcze jedno ostatnie pytanie. Czy nie możnaby podłączyć reszty od razu w ten sposób? Usuwając kable oznaczone czerwonym krzyżykiem a te na zielono od razu dać pod styki złącza.
    http://www.driver87.webpark.pl/kabel2.jpg

    Pytam, bo każdy kabel pomimo identycznych połączeń ma inne rozmieszczenie ścieżek itp, więc miejsce przecięcia zaznaczone na fotce niewiele mówi. Rozumiem, że bez zamontowanych przełączników nie powinno być połączenia między tym miejscem na żółto http://www.driver87.webpark.pl/kabel3.jpg a stykiem 7 (zaznaczone przez kolegę wyżej miejsce jest połączone ze stykiem 10)? Dopiero przełączniki w położeniu ECU łączą to miejsce ze stykiem 7, w położeniu ABS ze stykiem 1, natomiast AirBag ze stykiem 3?
    Ostatnio edytowane przez kamil_pk ; 29-12-2009 o 11:45

  4. #354
    ViP Rowerzysta Avatar jazzu
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 SW 1.8 TS (2001)
    Postów
    380

    Domyślnie

    Ja też na początku kierowałem się manualem, ale dałem sobie spokój....
    Pewnie jest kilka wersji sprzętowych tego kabelka, weź poprostu miernik do ręki i przedzwoń 7 pin i tnij.
    I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem, tak świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem...

  5. #355
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    Witam
    Zacząłem swoją przygodę z obd2, troszkę się namęczyłem żeby się połączyć, ale się udało
    Używam programu FiatECUScan141.exe i pokazało mi takie coś


    P0110 - INTAKE AIR TEMP. (1) SIGNAL HIGH STORED
    P0101 - MASS AIR FLOW (2) SIGNAL LOW STORED
    P0704 - TRANSMISSION/GEAR SYS (5) INVALID SIGNAL STORED
    P0404 - E.G.R. DEVICE (5) INVALID SIGNAL STORED

    jak juz pisałem dopiero z tym zaczynam i mam pytanie czy po prostu nacisnac tylko clear errors??
    Nie chciałbym, bardziej narobić se problemów.
    po wymianie filtrów i oleju zapomniałem przepływki podpiąć i tak wjechałem do garażu, może to przez to sa te dwa pierwsze błędy
    Pozdrawiam
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

  6. #356
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @palchon
    - kolego masz cały temat tylko o tym programie i autach JTD.
    - Un idiag to całkiem inny program,
    --
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...slugi_jtd.html
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #357
    kilu
    Gość

    Domyślnie

    Witam,
    Połączyłem się dzisiaj z ECU ME3.1 Selespeed używając definicji Alfa156Selespeed_ME31.
    Wszystko poszło sprawnie, wykasowałem błędy ale jak chciałem zczytać parametr TRA wywaliło mnie z błędem z unidiaga. FRA zczytało bezproblemu ale jest za to jakies niskie: 0,5. Czas wtrysku około 1,41 ms.
    Chciałem zrobić reset parametrów wpisując 0xFD potem 0xFE i dupa blada. W logu pokazał się jakiś error, zaczęła migać chwile kontrolka skrzyni. Auto odpaliło jesdnak normalnie, nie załapało żadnych błędów.
    Czy do selespeeda sa inne komendy do resetu parametrów czy definicja była zła?
    Może należało by użyć definicji AlfaLancia_ME731, z opisu wynika że też selespeeda obsługuje.
    Pozdrawiam i czekam na propozycje

    EDIT: Udało się komuś znaleźć cracka do Alfadiag'a?
    Ostatnio edytowane przez kilu ; 09-01-2010 o 19:34

  8. #358
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 1999 (ME3.1)
    Postów
    3

    Domyślnie

    Czytam ten wątek tami z powrotem od dwóch dni ale nie znalazłem mojego przypadku (ewentualnie post powyżej

    Chce dokonać resetu ECU UniDiagiem 0.4.0.3 (albo czym kolwiek innym) w
    Fiat Bravo 2.0 HGT '99
    ECU Bosch Motronic ME3.1 (ten sam co w 156 Selespeed)
    Używam pliku definicja dla tej Alfy.

    Po wpisaniu 0xFE do klawiszem "In Out Ctrl LI 30" dostaje komunikat, że komenda nierozpoznana przez ECU. Podobnie jak przy resecie adaptacji przepustnicy 0xFD. (tak na którejś ze stron tego wątku radził Bubu321 dla M1.5.5)

    Reset mode 0x01

    Czy w tym ECU da się wogóle dokonać restu FRA i TRA??

    Wcześniej bawiłem się AlfaDiagiem (jakieś dwa lata go używam) i nie ma w nim możliwości dokonania resetu tego ECU.

    Właśnie dostałem możliwość uczestniczenia w forum UniDiag na yahoo i ściągnąłem nowe definicje do 20V (FiatLancia_20V_ME31_2.def).
    Po naciśnieciu "Reset ECU" dostaje taki komunikat (na def z selespeed to samo):

    ButtonEcuReset
    ECU Reset
    Error in request : 11 type : 11, Service Not Supported

    Czy powyższy komunikat oznacza, że ECU nie wspiera resetu czy nie rozumie komendy wysłanej przez UniDiaga (np.ze względu na błąd składni)

  9. #359
    datuning
    Gość

    Domyślnie

    Czy mógłby ktoś wrzucić link do programu KWP71, będę bardzo wdzięczny. Przeszukałem całe forum i nigdzie nie mogę znaleźć.

  10. #360
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał datuning Zobacz post
    Czy mógłby ktoś wrzucić link do programu KWP71, będę bardzo wdzięczny. Przeszukałem całe forum i nigdzie nie mogę znaleźć.
    Proszę bardzo

    http://winiar00.w.interia.pl/KWP71Diag.rar

Podobne wątki

  1. Licznik bardzo bardzo bardzo dziwny temat
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 14:02
  2. Unidiag Szczecin
    Utworzone przez kripp w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-05-2010, 09:21
  3. unidiag
    Utworzone przez ursusc360 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-11-2009, 21:10
  4. UNIDIAG do 2.5 V6
    Utworzone przez bmw535i89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-04-2009, 17:12
  5. Unidiag
    Utworzone przez marcin_512 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-12-2008, 18:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory