Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: Co to za wersja 164?

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie

    Felgi ma ładne ;-)
    .:164 3.0 V6:.

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    Silnik 2.0i turbo do Alfy 164 pierwszy raz włożono w 1988roku. Po raz pierwszy do samochodu tej marki zaadaptowany zostaje silnik benzynowy nie będący konstrukcją Alfa Romeo. Jest to 4-cyl. silnik rzędowy o pojemności skok. 1995 cm3 (średnica x skok: 84x90 mm), przejęty ze zmianami z Lancii Thema 2.0t - Lancii Delta Integrale. Wywodzi się od wolnossącego silnika 2-litrowego z Lancii Beta Coupé, HPE i Monte Carlo, a jeszcze dawniej z Fiata 131 Supermirafiori, 132 2000 i Argenta, należąc do rodziny jednostek (1.4, 1.6, 1.8 i 2.0) fiatowskich, projektowanych w latach 1966-77 przez Aurelio Lamprediego, znakomitego konstruktora z firmy Ferrari. Silnik 2.0i turbo ma dwa górne wałki rozrządu w głowicy, napędzane paskiem zębatym, osiem zaworów, blok odlewany z żeliwa, a głowice ze stopów lekkich, za zasilanie odpowiada elektroniczny wtrysk wielopunktowy Bosch LE2-Jetronic. Doładowanie zapewnia turbosprężarka Garrett T3 chłodzona wodą, wraz z chłodnicą międzystopniową i systemem overboost. Od odmiany z Lancii Thema silnik różni się odjęciem wałka wyrównoważającego. Przy stopniu sprężania 8:1 moc wynosi 171KM/5250 obr./min., a moment obr. 278 Nm/2500 obr./min.
    Ostatnio edytowane przez h0se166 ; 26-01-2010 o 09:21

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    Silnik 2.0i turbo do Alfy 164 pierwszy raz włożono w 1988roku. Po raz pierwszy do samochodu tej marki zaadaptowany zostaje silnik benzynowy nie będący konstrukcją Alfa Romeo. Jest to 4-cyl. silnik rzędowy o pojemności skok. 1995 cm3 (średnica x skok: 84x90 mm), przejęty ze zmianami z Lancii Thema 2.0t - Lancii Delta Integrale. Wywodzi się od wolnossącego silnika 2-litrowego z Lancii Beta Coupé, HPE i Monte Carlo, a jeszcze dawniej z Fiata 131 Supermirafiori, 132 2000 i Argenta, należąc do rodziny jednostek (1.4, 1.6, 1.8 i 2.0) fiatowskich, projektowanych w latach 1966-77 przez Aurelio Lamprediego, znakomitego konstruktora z firmy Ferrari. Silnik 2.0i turbo ma dwa górne wałki rozrządu w głowicy, napędzane paskiem zębatym, osiem zaworów, blok odlewany z żeliwa, a głowice ze stopów lekkich, za zasilanie odpowiada elektroniczny wtrysk wielopunktowy Bosch LE2-Jetronic. Doładowanie zapewnia turbosprężarka Garrett T3 chłodzona wodą, wraz z chłodnicą międzystopniową i systemem overboost. Od odmiany z Lancii Thema silnik różni się odjęciem wałka wyrównoważającego. Przy stopniu sprężania 8:1 moc wynosi 171KM/5250 obr./min., a moment obr. 278 Nm/2500 obr./min.
    Przepraszam że tak spytam, ale czy Ty jesteś autorem tego tekstu, czy to tylko ctrl+C/ctrl+V ?

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Silnik Fiatowski 2 litry Turbo we 164 był montowany nawet w roku 1992 i był sprzedawany na rynku włoskim też i w tym roku. Mam taki silnik wymontowany ze 164 z tego roku

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    352

    Domyślnie

    aaaaaj ja by, chciał ją , rzadki okaz, a felgi z QV i Q4 po lifcie, oczywiście dla mnie to jest rocznik przed 90, a tak poza tym jestem z Chełma i znam wszystkie alfy w moim mieście , i szczerze mówiąc to nie widziałem jej u nas

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dyny164 Zobacz post
    a tak poza tym jestem z Chełma i znam wszystkie alfy w moim mieście , i szczerze mówiąc to nie widziałem jej u nas

    To słabo znasz te Alfy z Chełma, rok temu miała tablice LC xxxxxx
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11119376 tu nawet jest podobny silnik lancii.

  8. #18
    milus86ukf
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    To pierwsze 2.0 turbo wkładane do 164, silnik bliźniaczy z Fiatem Cromą i Lancią Themą, rzędowe R4 8V twincam, rozrząd DOHC regulacja na płytkach, osprzęt wtryskowy Bosch ale nie pamietam który już dokładnie, wtrysk full grupa, głównie ten silnik pojawiał się przed 1992rokiem ale na niektórych rynkach zabawił bodajże do 98r. nawet. W zależności od drobnych szczegółów moc od ok. 170KM do 200KM.


    Wracając do tego dokładnie egzemplarza, obecny właściciel kupił ją gdzieś koło kwietnia tego roku, pamietam dobrze to auto, było na Chełmskich rejestracjach, sam miałem je ochotę kupić ale się spóźniłem, tylko teraz tak, coś nie długo się nią nacieszył, nie chcę krakać ale żeby nie wyszło że nieumiejętne traktowanie auta i zaczynają się problemu z turbiną i dołem silnika. Druga sprawa że patrząc na zawartość bagażnika i jakość tego sprzętu grającego jakiś młody gniewny dorwał się do tego auta ;/

    Wracając do Twojego Artykułu. Jestem właścicielem tego autka. Fakt jestem młody 24lata ale potafię zadbać o auto! Każdy płyn klocki rozrząd było wymienione po zakupie! Sprzedaje tylko i wyłącznie gdyż moja dziewczyna boi się tego samochodu jest dla niej za duży i nie chce nim jeździć! Auto nie było na chełmińskich blachach tylko pochodzi z LUBARTOWA!!!!!!!!!!!. Co do silnika miałeś rację jest to rzędowe R4 8V rozrząd DOHC. a zawartość bagażnika jest to zwykła własnej roboty tuba podłączona pod radio zmieniarka już była wsadziłem tylko głośniki JBL w tylną półkę i pienner w drzwi radio to kaseciak kenwod który już był ze zmieniarką. Auto ladnie pracuje turbina była używana praktycznie kilkanaście razy ale nie żyłowana i jest w świetnym stanie!

    ---------- Post dodany o godzinie 13:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:57 ----------

    A tablice miała LLB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![COLOR="Silver"]
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-02-2010 o 08:37

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    [QUOTE=milus86ukf;277183]Auto ladnie pracuje turbina była używana praktycznie kilkanaście razy ale nie żyłowana i jest w świetnym stanie!

    ---------- Post dodany o godzinie 13:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:57 ----------

    A tablice miała LLB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![COLOR="Silver"]



    Jak to turbina była używana kilkanaście razy?? O.o
    Myślałem ze jej się używa (prawie) cały czas podczas jazdy...
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-02-2010 o 08:37

  10. #20
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał milus86ukf Zobacz post
    turbina była używana praktycznie kilkanaście razy ale nie żyłowana
    Możesz rozwinąć tę myśl ?
    .:164 3.0 V6:.

Podobne wątki

  1. [159] Wersja wyposażenia
    Utworzone przez Maikel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-06-2012, 13:01
  2. Co to za wersja?
    Utworzone przez pawyl007 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 19:00
  3. AR 156 FL wersja TI
    Utworzone przez Dumel w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 09:30
  4. [146] kluczyk , immo wersja 1 i wersja 2
    Utworzone przez bubu321 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2008, 05:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory