Felgi ma ładne ;-)
Felgi ma ładne ;-)
.:164 3.0 V6:.
Silnik 2.0i turbo do Alfy 164 pierwszy raz włożono w 1988roku. Po raz pierwszy do samochodu tej marki zaadaptowany zostaje silnik benzynowy nie będący konstrukcją Alfa Romeo. Jest to 4-cyl. silnik rzędowy o pojemności skok. 1995 cm3 (średnica x skok: 84x90 mm), przejęty ze zmianami z Lancii Thema 2.0t - Lancii Delta Integrale. Wywodzi się od wolnossącego silnika 2-litrowego z Lancii Beta Coupé, HPE i Monte Carlo, a jeszcze dawniej z Fiata 131 Supermirafiori, 132 2000 i Argenta, należąc do rodziny jednostek (1.4, 1.6, 1.8 i 2.0) fiatowskich, projektowanych w latach 1966-77 przez Aurelio Lamprediego, znakomitego konstruktora z firmy Ferrari. Silnik 2.0i turbo ma dwa górne wałki rozrządu w głowicy, napędzane paskiem zębatym, osiem zaworów, blok odlewany z żeliwa, a głowice ze stopów lekkich, za zasilanie odpowiada elektroniczny wtrysk wielopunktowy Bosch LE2-Jetronic. Doładowanie zapewnia turbosprężarka Garrett T3 chłodzona wodą, wraz z chłodnicą międzystopniową i systemem overboost. Od odmiany z Lancii Thema silnik różni się odjęciem wałka wyrównoważającego. Przy stopniu sprężania 8:1 moc wynosi 171KM/5250 obr./min., a moment obr. 278 Nm/2500 obr./min.
Ostatnio edytowane przez h0se166 ; 26-01-2010 o 09:21
Silnik Fiatowski 2 litry Turbo we 164 był montowany nawet w roku 1992 i był sprzedawany na rynku włoskim też i w tym roku. Mam taki silnik wymontowany ze 164 z tego roku
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
aaaaaj ja by, chciał ją , rzadki okaz, a felgi z QV i Q4 po lifcie, oczywiście dla mnie to jest rocznik przed 90, a tak poza tym jestem z Chełma i znam wszystkie alfy w moim mieście , i szczerze mówiąc to nie widziałem jej u nas
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11119376 tu nawet jest podobny silnik lancii.
Wracając do Twojego Artykułu. Jestem właścicielem tego autka. Fakt jestem młody 24lata ale potafię zadbać o auto! Każdy płyn klocki rozrząd było wymienione po zakupie! Sprzedaje tylko i wyłącznie gdyż moja dziewczyna boi się tego samochodu jest dla niej za duży i nie chce nim jeździć! Auto nie było na chełmińskich blachach tylko pochodzi z LUBARTOWA!!!!!!!!!!!. Co do silnika miałeś rację jest to rzędowe R4 8V rozrząd DOHC. a zawartość bagażnika jest to zwykła własnej roboty tuba podłączona pod radio zmieniarka już była wsadziłem tylko głośniki JBL w tylną półkę i pienner w drzwi radio to kaseciak kenwod który już był ze zmieniarką. Auto ladnie pracuje turbina była używana praktycznie kilkanaście razy ale nie żyłowana i jest w świetnym stanie!
---------- Post dodany o godzinie 13:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:57 ----------
A tablice miała LLB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![COLOR="Silver"]
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-02-2010 o 08:37
[QUOTE=milus86ukf;277183]Auto ladnie pracuje turbina była używana praktycznie kilkanaście razy ale nie żyłowana i jest w świetnym stanie!
---------- Post dodany o godzinie 13:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:57 ----------
A tablice miała LLB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![COLOR="Silver"]
Jak to turbina była używana kilkanaście razy?? O.o
Myślałem ze jej się używa (prawie) cały czas podczas jazdy...![]()
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 07-02-2010 o 08:37