Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: 2.0 v6 TB nie pełna moc

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    To co piszesz, to wróżąc z fusów najbardziej pasuje na potencjometr przyspieszenia...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #12
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    podłączyłem sie pod kompa i co sie okazało błąd jest a dokładniej "zawór elektromagnetyczny ograniczenia doładowania". gdzie to jest i jako koszt tego może ktos wie.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    nowe to z 500-700zł podejżewam, warto dopasowac od GTV lub 164 turbo bo zasada działania jest taka sama.

  4. #14
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    a gdzie to jest zamocowane? czy jestem w stanie samemu to rozebrać i naprawiać?

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    musisz poszukac, moze później jak nie zapomne to sprawdze gdzie to jest ale gdzies na przewodzie w okolicy turbiny. Nie którzy rozbierają i naprwiają tą membrane w środku bo w niej prawdopodobnie zrobila sie juz dziurka.

  6. #16
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    a od czego można dopasować używaną?

  7. #17
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    widze ze tu fachowej opinii nie uzyskam :-(

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    no od jakiegoś silnika z turbo, najważniejsze to to by pasowała kostka lub trzeba było by ja przerobić lub dopasować z innego auta z silnikiem turbo który tyle samo bara podaje.

  9. #19
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    zmówiłem w serwisie alfy cena 411zł. a może ktoś wie czy by pasowało od JTD ?

  10. #20
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    problem nadal jest ten sam tzn szarpie nadal na każdym biegu przy głębszym wciśnięciu gazu. przy bardzo delikatnym jest ok. Wymienił już przepływomierz, czujnik położenia wału, moduł zapłonowy, elektro-magnetyczny zawór regulujący cisnie doładowania. Na kopie nic nie pokazuje. Co mam robić!!??Juz nie am pomysłu i nikt nc nie wie.

    Prosze was POMOCY!!!!!!

Podobne wątki

  1. Zaślepka EGR - pełna czy częściowa?
    Utworzone przez raxor19 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-04-2016, 14:58
  2. Nie pełna moc
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-10-2012, 20:06
  3. Stodoła pełna klasyków. W tym sporo Alf
    Utworzone przez alces1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 30-12-2011, 20:46
  4. Stodoła pełna skarbów
    Utworzone przez dance1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-05-2009, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory