Witam mam problem. Problem polega na tym że jak wcisnę gaz do oporu to ciężko sie wkręca a jak już słychać turbinę to tak jak by był zamulony. Czasmi słychać jak szczela, prycha. Co to może byc? Przepływomierz nowy org. Bosch nowy termostat.
Witam mam problem. Problem polega na tym że jak wcisnę gaz do oporu to ciężko sie wkręca a jak już słychać turbinę to tak jak by był zamulony. Czasmi słychać jak szczela, prycha. Co to może byc? Przepływomierz nowy org. Bosch nowy termostat.
Sonda lambda żyje??
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
odepnij przepływke i sprawdz jak bedzie chodził, jezeli lepiej to znaczy ze wadliwa przepływka co czesto sie zdarza, znajomy elektronik nie sprowadza boschów bo miał non stop dużo wadliwych zakupionych w sklepie i przeszedł na inną firme zamiennika.
czyli co po odłączeniu przepływki ma byc lepiej? Jak sprawdzić czy sonda jest dobra? a przepływka jak nie bosch to co? kupiłem nową przepływke i możliwe ze jest uszkodzona?
Znajomy który sprzedaje w sklepie z częściami tak jak i znajomy elektronik który zajmuje się elektroniką w autach powiedzieli mi że Bosch to kicha i jest dużo zwrotów przepływek bo często przychodzą z hurtowni na sklep i nie trzymają parametrów dlatego elektronik przeszedł na inną firma(nie pamiętam nazwy) i ani razu go nie zawiedli. Pewnie dałeś za przepływkę z 650zł? bo kiedys tez to mnie straszyło ale przełożyłem czujnik wewnętrzny z od innego przepływomierza o tych samych symbolach i auto chodzi bez zastrzezen a kontrolka zgasła, różnica w mocy maskryczna. Jak odepniej przepływke to ecu przechodzi w stan awaryjny i komputer leje na wtryski z twardej mapy i nie ma wszystkich koni mechanicznych ale auto powinno płynnie przyśpieszać i echodzić na obroty bez żadnych niespodzianek.
Podłączenie pod kompa to podstawa. Wszystko inne to wróżenie z fusów. Wskazane przez Ciebie objawy mogą być związane z awarią turbiny, potencjometru przyspieszenia, przepływomierza, lambdy lub każdego innego elementu osprzętu związanego z dawkowaniem powietrza/paliwa.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
czyli najlepiej to podłączyć sie pod kompa i tyle tak?
odłączyłem przepływke i był słabszy ale efekty takie same. gdy mam włączony lub sie załączy STR na 5 biegu przy 80 km/h to sie strasznie muli a jak nie wcisne do opru tylko tak do połowy nawet to ładnie przyspiesza co to może znaczyć. jak jechałem na trasie to nawet przy 160 potrafi tak dziwnie robić tak jak by sie zachłysnąć dławił i chiał kaszlnąć.
Ostatnio edytowane przez loudner ; 03-02-2010 o 16:58
No to w takim razie jedz na komputer.
jutro wieczorem jade na kompa do znajomego sam jestem ciekaw co pokaże