Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: 2.0 v6 TB nie pełna moc

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Słuchaj weź kogoś z lapkiem i softem do alfy i jazda w trasę, przy deptaniu gdy szarpie zobaczcie co ze składem mieszanki jest, nawet zerknięcie we wskazanie zwykłej sondy wąskopasmowej jaką masz w aucie dużo powie, problem może leżeć nawet w pompie paliwa, osprzęt silnika możesz mieć sprawny a pompa przy większym zapotrzebowaniu na PB przysiada ciśnieniem i za ubogo i szarpanie może być, w pewnych warunkach ecu wtrysku nie wywali błędu, zwłaszcza gdy jak piszesz występuję to przy "głębszym depnięciu" wtedy nie czyta wskazania sondy, leje ze sztywnej mapy paliwowej względem odczytu MAF/MAP i rpm silnika + sygnał czujnika położenia przepustnicy.

    Ja stawiam na problem z układem paliwowym.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    nie sadze aby to była pompa bo mam instalacje gazową i na gazie jest to jeszcze bardziej odczuwalne do tego stopnia ze przy wciśnięciu do dechy na drugim biegu to od 3500 szarpie i sie dławi tak mocno ze auto nie przyspiesza. Jak popuszczę gaz to od razu wyrywa do przodu. macie jakieś pomysły?

  3. #23
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał loudner Zobacz post
    nie sadze aby to była pompa bo mam instalacje gazową i na gazie jest to jeszcze bardziej odczuwalne do tego stopnia ze przy wciśnięciu do dechy na drugim biegu to od 3500 szarpie i sie dławi tak mocno ze auto nie przyspiesza. Jak popuszczę gaz to od razu wyrywa do przodu. macie jakieś pomysły?

    sprawdzałeś dolot głównie szczelnośc czy nie dmucha poza obieg (te same objawy) złączka ,łacznik etc..

    Pzdr
    Ostatnio edytowane przez robak#21 ; 23-02-2010 o 22:37
    [*]


  4. #24
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    wszystkie złączki sa oryginalne jedynie zostało usunięty rezonator na dolocie bo tam teraz jest reduktor

  5. #25
    loudner
    Gość

    Domyślnie

    No i sprawa rozwiązana!!! co sie okazało ?? Okazało sie ze dać jakiemuś mechanikowi proste zadanie to za trudne. Kazałem wymienić olej filtry świece itd okazało się ze ów mechaniki to de.....il !!!!! Włożył świece te od przodu które sa łatwo dostępne firmy bosch. Niby dobrze ale włożył takie co nie sa do tego auta przypisane zła ciepłota i odległość iskry itd porostu złe. Na domiar tego świece które są ciężko dostępne przy grodzi nie są wcale wymienione!!! Innej firmy inna ciepłota itd . Wniosek taki ze jedna cześć "V" miało nowe złe świece a druga bardzo stare świece!!!

Podobne wątki

  1. Zaślepka EGR - pełna czy częściowa?
    Utworzone przez raxor19 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-04-2016, 14:58
  2. Nie pełna moc
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-10-2012, 20:06
  3. Stodoła pełna klasyków. W tym sporo Alf
    Utworzone przez alces1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 30-12-2011, 20:46
  4. Stodoła pełna skarbów
    Utworzone przez dance1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-05-2009, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory