Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: BRAK MOCY 156 2,5 v6 scr

  1. #1
    michal100
    Gość

    Domyślnie BRAK MOCY 156 2,5 v6 scr

    Prosze o pomoc brak mocy 2,5 v 6 ecu 2.1 156 scr

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - cos sie uwziął na te parametry adaptacyjne, ważne sa ale na nich nie kończy się diagnostyka.
    - pokaż czas wtrysku, temperaturę silnika, obroty biegu jałowego, wyprzedzenie zapłonu, kąt otwarcia przepustnicy na biegu jałowym oraz Lambda Regulation Row 1, Lambda status pre-cat.
    - dynamiczny test przepływomierza.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    sprawdzane na biegu jalowym

  4. #4
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    mam nadzieje ze to wystarczy pozdrawiam

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - MAF - przepływność dobra
    - ale za to wychodzą błędy Unidiaga, szczególnie temperatura powietrza , potem napięcie baterii oraz temperatura wody chłodzacej.
    - sonda lambda ładnie działa, brakuje mi statusu sondy ale może dla tego modelu nie ma takiego parametru.
    - także nie ma Lambda Regulation Row 1, może brak w parametrach Unidiaga.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 27-02-2010 o 21:48
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    scr z alfadiaga
    Zauważyłem ze jak rano jade to autko jest bardziej chętne do jazdy( zimne ) jak się rozgrzeje to robi mułowaty poza tym jest spore spalani paliwa poprawia się jak wyl akumulator przez kilkadziesiąt kilometrów jest bardziej chętna do jazdy a potem znów L

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - witamy w klubie alfadiaga,całkiem inne i prawdziwe wykresy, dane.
    - jeszcze troche zbyt pomieszane parametry ale to jest wybaczalne na poczatek.
    - jak dajesz sond lambda numer 1 na wykresie, to na tym samym nie zamieszczaj sondy lambda numer 2.
    - sonda lambda , obroty silnika, temperatura silnika i lambda regulation Row 1 , wszystko dla danej sondy.
    - ale z wykresów nic nie widać, wszystkie parametry poprawne.
    - no moze wyprzedzenie zapłonu ale ja nie znam parametrów tego silnika.
    - FRA dobre, TRa dobre, Lambda regulation row 1 dla sondy 1 poprawne, sonda druga ( chyba za katalizatorem nie ma wykresu sinusoidy, czyli dobrze ), czas wtrysku w normie
    - tu trzeba poczekać na użytkowników tego modelu + programu alfadiag 3.3.0.11.

    - aby sie nie nudzić można zrobic "test odciecia " dla MAF-a , przepływomierza.
    - czyli na wykresie obroty, temperatura silnika, MAF napięcie oraz MAF przepływnośc wyliczona przez ECU.
    - nie wspomnę że ten test ma być robiony z dynamicznym dodaniem gazy, po nagrzaniu silnika. Jak my to mówimy do odcięcia obrotów przez ECU.
    - poszukam na sieci innych wykresów dla ECU Me2.1
    - a może reset silnika krokowego , reset parametrów adaptacyjnych juz robiłes ??
    - po resecie naturalnie adaptacja ECU, czyli obroty jałowe i zagrzanie do włączenia wentylatora na II bieg.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 11:07
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    jeśli reset polga na odłączeniu akumulatora to już był robiony i pomogala to na kilkadziesiąt kilometrów jeśli jest Inn metoda to bardzo proszę o informacje

    pozdrawiam

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tak jak pisałem znam sie na M1.5.5 , w twoim modelu nie ma resetu parametrów adaptacyjnych.
    - kilka fotem z sieci, nie znalazłem z czasem wyprzedzenia zapłonu oraz lambda status.

    --

    --

    --

    --


    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 11:37
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #10
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    pomiary mafa i reszty

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory