Prosze o pomoc brak mocy 2,5 v 6 ecu 2.1 156 scr
Prosze o pomoc brak mocy 2,5 v 6 ecu 2.1 156 scr
- cos sie uwziął na te parametry adaptacyjne, ważne sa ale na nich nie kończy się diagnostyka.
- pokaż czas wtrysku, temperaturę silnika, obroty biegu jałowego, wyprzedzenie zapłonu, kąt otwarcia przepustnicy na biegu jałowym oraz Lambda Regulation Row 1, Lambda status pre-cat.
- dynamiczny test przepływomierza.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
sprawdzane na biegu jalowym
mam nadzieje ze to wystarczy pozdrawiam
- MAF - przepływność dobra
- ale za to wychodzą błędy Unidiaga, szczególnie temperatura powietrza , potem napięcie baterii oraz temperatura wody chłodzacej.
- sonda lambda ładnie działa, brakuje mi statusu sondy ale może dla tego modelu nie ma takiego parametru.
- także nie ma Lambda Regulation Row 1, może brak w parametrach Unidiaga.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 27-02-2010 o 21:48
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
scr z alfadiaga![]()
Zauważyłem ze jak rano jade to autko jest bardziej chętne do jazdy( zimne ) jak się rozgrzeje to robi mułowaty poza tym jest spore spalani paliwa poprawia się jak wyl akumulator przez kilkadziesiąt kilometrów jest bardziej chętna do jazdy a potem znów L
- witamy w klubie alfadiaga,całkiem inne i prawdziwe wykresy, dane.
- jeszcze troche zbyt pomieszane parametry ale to jest wybaczalne na poczatek.
- jak dajesz sond lambda numer 1 na wykresie, to na tym samym nie zamieszczaj sondy lambda numer 2.
- sonda lambda , obroty silnika, temperatura silnika i lambda regulation Row 1 , wszystko dla danej sondy.
- ale z wykresów nic nie widać, wszystkie parametry poprawne.
- no moze wyprzedzenie zapłonu ale ja nie znam parametrów tego silnika.
- FRA dobre, TRa dobre, Lambda regulation row 1 dla sondy 1 poprawne, sonda druga ( chyba za katalizatorem nie ma wykresu sinusoidy, czyli dobrze ), czas wtrysku w normie
- tu trzeba poczekać na użytkowników tego modelu + programu alfadiag 3.3.0.11.
- aby sie nie nudzić można zrobic "test odciecia " dla MAF-a , przepływomierza.
- czyli na wykresie obroty, temperatura silnika, MAF napięcie oraz MAF przepływnośc wyliczona przez ECU.
- nie wspomnę że ten test ma być robiony z dynamicznym dodaniem gazy, po nagrzaniu silnika. Jak my to mówimy do odcięcia obrotów przez ECU.
- poszukam na sieci innych wykresów dla ECU Me2.1
- a może reset silnika krokowego , reset parametrów adaptacyjnych juz robiłes ??
- po resecie naturalnie adaptacja ECU, czyli obroty jałowe i zagrzanie do włączenia wentylatora na II bieg.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 11:07
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
jeśli reset polga na odłączeniu akumulatora to już był robiony i pomogala to na kilkadziesiąt kilometrów jeśli jest Inn metoda to bardzo proszę o informacje
pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 11:37
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
pomiary mafa i reszty![]()