Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Dziwny problem - POMÓŻCIE!!

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Aparatu tam nie ma tylko czujnik połozenia wału, kable WN idą prosto z cewek

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rocky_rybnik
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    AR 145 1,6 boxer, AR 156 SW 1,9j JTD 115KM; AR 159 SW 1,9 JTDm 8v 115 KM
    Postów
    121

    Domyślnie

    dolot jest na 100% szczelny, jutro posprawdzam czujnik położenie przepustnicy i mam nadzieję, że coś się wyjaśni dzięki chłopaki za pomoc!! ahh...nie ma to jak cenne porady z forum

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Wersje boxer miały przepływomierz? Choć wątpię żeby to było przyczyną jeśli jest przepływka... Przepraszam, ale silnik typu boxer jak narazie to dla mnie "czarna magia" choć już niebawem chcę się temu przyglądnąć z bliska. 75andrew155 ma dość duże doświadczenie i wiedzę więc radzę sprawdzić to, co kolega proponował

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfaholik-Bioły Zobacz post
    Wersje boxer miały przepływomierz?
    jeden silnik boxera miał przepływkę 1.7 16V

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    slaw8
    Gość

    Domyślnie

    A ja znowu napisze to co pisze w kółko w innych tematach - odłącz sondę lambda, zobaczysz jak się będzie zachowywał w trybie serwisowym - miałem b. zbliżone objawy - też przetestowałem cały układ zapłonu na sondzie kończąc... no i ta sonda nieszczęsna była powodem moich problemów, a w boxerze ona jest dość nisko, jeżeli nie awaria jej, to strzelałbym, że jakieś zwarcie na kablach prowadzących do niej

    Pozdrawiam

  6. #16
    john270
    Gość

    Domyślnie

    zerknij do sondy tak jak kolega pisze kumpel miał podobne objawy i to było to ... pozdr

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rocky_rybnik
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    AR 145 1,6 boxer, AR 156 SW 1,9j JTD 115KM; AR 159 SW 1,9 JTDm 8v 115 KM
    Postów
    121

    Domyślnie

    hmm...właśnie wyjąłem sondę i pojawił się problem, otóż na izolacji znalazłem ślady po ząbkach od kun (kiedyś przerabiałem to na kablach WN, notorycznie mi je przegryzały, przez pół roku miałem 3 komplety kabli na aucie)...obawiam się, że mogły mi się dobrać do przewodów z innych czujników i stąd te problemy...masakra!! posprawdzam przewody tam gdzie jest dojście, owinę schoth'em samo wulkanizującym i oczywiście znów popryskam środkiem na gryzonie Liquid Molly ;/ macie jakieś inne pomysły, żeby to pieprzone kuny przepłoszyć, z dala od mojej belluni??
    "Nieważne, czym jeździcie obecnie, i tak stracicie dla Alf głowe. Ja straciłem" - "Nie zatrzymasz mnie" - Jeremy Clarkson

  8. #18
    slaw8
    Gość

    Domyślnie

    Ponoć śmierdząca kostka domestos.. ja mam taką różową, kuny, lisy, zające mam koło siebie - blisko AWFu mieszkam i dlatego pewnie. Pogryzły kabelki już kilku moim znajomym, a moje odpukać nie ruszają. Może jednak to działa..

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rocky_rybnik
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    AR 145 1,6 boxer, AR 156 SW 1,9j JTD 115KM; AR 159 SW 1,9 JTDm 8v 115 KM
    Postów
    121

    Domyślnie

    hmm....w sumie przewodów nie naruszyły, ale izolację tak. 75andrew155 sprawdzałem zasilanie na czujniku na prawym zewnętrznym 5V na lewym ok 4,87V więc prawie tak jak podawałeś Wszystkie wtyczki z kolektora wypiąłem i owinąłem scotch'em, a na styki spryskałem "kontaktem". Filtr powietrza też przeczyściłem, bo do wymiany mu daleko, na cewce sucho, wtyczki z wtrysków również suche....hmm poczekam na deszcz i sprawdzę czy znów świruję, aż boję się pomyśleć jak sytuacja się będzie powtarzać bo naprawdę już nie mam pomysłów co to może być, ewentualnie zamienię czujnik położenia przepustnicy z drugiego silnika...
    "Nieważne, czym jeździcie obecnie, i tak stracicie dla Alf głowe. Ja straciłem" - "Nie zatrzymasz mnie" - Jeremy Clarkson

Podobne wątki

  1. Wycieraczki POWAŻNY PROBLEM !! POMÓŻCIE !!!
    Utworzone przez Dejman147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 23:57
  2. Bateria w kluczyku - problem. Pomóżcie
    Utworzone przez Rtoip156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-01-2011, 10:14
  3. koledzy pomóżcie mam problem z dachem
    Utworzone przez optiv2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-06-2010, 02:40
  4. [145] Problem ze znalezieniem przyczyny problemu - pomóżcie!
    Utworzone przez qb41side w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 02-04-2009, 03:51
  5. mam problem ze sprzegłem POMÓŻCIE!!!!
    Utworzone przez Jacek 156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2008, 10:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory