te zostaw w spokoju,ciebie interesują panewki korbowodowe.
jeśli nie znasz ich pochodzenia to nie zakładaj.na firmowych są oznaczenia i nazwa firmy.
http://www.unto.pl/uszczelniacze-zaw...ele-p-251.html
kolor to zielony lub czerwony.
te zostaw w spokoju,ciebie interesują panewki korbowodowe.
jeśli nie znasz ich pochodzenia to nie zakładaj.na firmowych są oznaczenia i nazwa firmy.
http://www.unto.pl/uszczelniacze-zaw...ele-p-251.html
kolor to zielony lub czerwony.
moja druga ulubienica...
sposób dokręcania głowicy jest nastepujący
-krok 1 - 20 Nm
-krok 2 - 40 Nm
-krok 3 - 90 stopni
-krok 4 - 90 stopni
-krok 5 - 90 stopni
Głowica jest przykręcona 10 śrubami w 2 rzędach, przykręcasz wg kolejności jak niżej:
8 6 2 5 10
7 3 1 4 9
Przyjmujemy, że rozrząd jest przy śrubach nr 8,7, a sprzęgło przy śrubach 9, 10.
Czy możesz napisać, kiedy robiłeś rozrząd i czy sprawdzałeś potem ustawienie napinacza?
-Rozrzad byl zmieniany okolo 15 tys.km .Napinacz watpie zeby byl sprawdzony.
-Wyzej wymienionych rzeczy ja nie robilem,narazie prosze nie pytac dlaczego osobiscie nie sprawdzalem itd.
-Na koniec po calej naprawie postaram sie napisac krotka historie co i jak,teraz w tej kwesti bede milczal aby nie robic niepotrzebnej jak narazie dyskusji.
No i udalo sie bella odpalila:-)
Po wstawieniu naprawionej glowicy,skreceniu wszystkiego do kupy itd samochodzik odpalil.
Po przejechaniu okolo 30km po miescie jak narazie zero bledow,i o dziwo wogle obroty nie faluja(odpukac).
-jedynie co to pompa wspomagania cos chalasuje i spryskiwacze nie dzialaja
-jaki powinien byc olej do wspomagania??
Jutro postaram sie wkleic zdjecia i opisac co jak i dlaczego,taka mala historie.
Wg instrukcji obsługi do układu wspomagania należy stosować olej TUTELA GI/A (G.M.DEXRON II)
- ale napisz co dokładnie wymieniono, wałki rozrzadu, popychacze, zawory, uszczelnienia prowadnic, prowadnice zaworów, uszczelki.
- żebyśmy mieli rozeznanie, co może powodować ewentualne błędy w ECU.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
no to użytkownika tygrysek wcięło![]()
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Witam. Znajomy ma problem ze swoją Alfa 1.8 TS. Chodzi o to, że miał naprawianą głowice, wymiana zaworów. Po około dwóch tygodniach jechał spokojnie, zredukował z 5 na 4 i w tym momencie silnik zaczął klepać jak diesel. Stukanie przyspiesza wraz z obrotami. Dzisiaj podłączyłem pod komputer i pokazał się błąd P0335 oraz P0130. Czy możliwe jest, że przeskoczył pasek powiedzmy o jeden ząb i teraz tłoki klepią o zawory podczas pracy? Czy błąd P0335 mógł wyskoczyć przez to że przestawił się rozrząd? Pozdrawiam