Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Czy żarnik xenonowy się kończy?

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie Czy żarnik xenonowy się kończy?

    Objaw jest taki - odpalam auto, włączam światła, czekam chwilę (coraz dłuższą) - świecą. 5-10-15-20 min. gasną. Wyłączam, włączam, czekam chwilę - świecą.
    I tak w kółko. Na początku dotyczyło to jednego i "trzymał" godzinę, dwie, a teraz trafiło oba i czekać trzeba na odpalenie coraz dłużej i świecą coraz krócej. Żarniki, czy przetwornice?
    Miał ktoś z Kolegów podobny objaw (może identyczny)?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Brema
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold,159 Tbi,GT QV 170 HP
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Żarniki
    żarniki

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    764

    Domyślnie

    U mnie objaw gaśnięcia jednego z żarników powodowała przepalona żarówka postojowa... po wymianie obu postojówek na identyczne 6 watowe problem gaśnięcia żarnika zniknął... u Ciebie żarniki mogą być najzwyczajniej do wymiany.

    Pozdrawiam,

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    No i wymieniłem żarniki. Droga przez mękę - prawy jakoś poszedł, ale lewy to masakra. Nazwanie tego paranoją technologiczną będzie komplementem dla konstruktorów...
    Anyway - wymieniłem - pierwsze odpalenie - zaświeciły - piękny biały kolor (5000). Wyłączyłem, włączyłem ponownie - zapaliły się po 3 minutach. Wyłaczenie - i już się nie zapaliły. Rozumiem, że przetwornice?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Brema
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold,159 Tbi,GT QV 170 HP
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    że przetwornice?
    lub starter,który siedzi w lampie ?

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Rozumiem, że przetwornice?
    podepnij pod examiner, może to jakaś drobnostka, np. uszkodzenie kabla.

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ducrider Zobacz post
    lub starter,który siedzi w lampie ?
    A to wszystko nie siedzi czasem razem w przetwornicy właśnie?

    ---------- Post dodany o godzinie 10:23 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:22 ----------

    Cytat Napisał Kali_33 Zobacz post
    podepnij pod examiner, może to jakaś drobnostka, np. uszkodzenie kabla.
    Obydwie lampy zachowują się identycznie...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  8. #8
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Ja stawiam na przetwornice , żarnik jak dobry to swieci i koniec kropka!. Kolego tylko nie szalej z oryginalnymi przetwornicami bo drogo ja mam zamiennik za 120 zl już 2 lata i śmiga.

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Chcę dać do regeneracji.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Obydwie lampy zachowują się identycznie...
    no to raczej obie przetwornice by nie padły. Mam u siebie podobny problem z jedną lampą, czasem żarnik nie odpala, przekładałem z drugiej lampy żarnik, przetwornicę - bez efektu, jest to samo. Jak wyłączę lampy i jeszcze raz włączę - zapala się.

Podobne wątki

  1. [159] Żarnik d1s
    Utworzone przez paweltbu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-04-2018, 06:49
  2. Żarnik ksenonowy.
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 23-06-2014, 18:55
  3. Czy ten ŻARNIK da radę
    Utworzone przez Revol84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-12-2011, 22:01
  4. [147] jaki żarnik ?
    Utworzone przez siapek w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-06-2011, 10:04
  5. palnik xenonowy spalony?
    Utworzone przez spoker w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-03-2010, 23:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory