Witam wszystkich,
przyszedł czas na wymianę ksenonowych żarówek.
Mam 147 TI (przed FL) z ksenonowymi lampami. Możecie podpowiedzieć jakie żarniki mam zakupić?
D2S?
Witam wszystkich,
przyszedł czas na wymianę ksenonowych żarówek.
Mam 147 TI (przed FL) z ksenonowymi lampami. Możecie podpowiedzieć jakie żarniki mam zakupić?
D2S?
w instrukcji obsługi piszę wyraźnie, że w oryginalnych ksenonach jest żarnik D2S o mocy 35
![]()
jezu.... faktycznie. nie wiem jak to przeoczyłem
DS2 jest napisane. dzięki
koledzy mam problem.
Lewy Ksenon raz się zaświecał a raz nie. Później nie działał już w ogóle. Poczytałem na forum i kupiłem nowe żarniki. Założyłem i nic. Dalej nie świeci. Na 90% wydaje mi się że uszkodziła się przetwornica. Styki były zaśniedziałe. ( Dodam, że podczas deszczu lampa mi parowała ). Wyczyściłem i dalej nic.
Nie podłączałem przetwornicy z drugiej lampy więc nie mam 100% pewności. Rozkręciłem przetwornicę i nie znalazłem jakiś śladów spalenia. Da się to naprawić ? Jest tam kilka kondensatorów, cewka i kilka układów scalonych. Ma ktoś może schemat lub miał podobny problem?
Na forum znalazłem link http://hid-service.com/kontakt.htm do gościa co się zajmuje naprawą.
Co o tym sądzicie?
Ostatnio edytowane przez siapek ; 30-05-2011 o 16:34
W poprzednim poście chodziło mi o ten sterownik/przetwornice w aluminiowej obudowie, który znajduje się pod lampą. Sygnał do niego dochodzi. Zaś nie wychodzi nic do tej drugiej przetwornicy, która przykręcona jest do zdejmowanego dekielka w w lampie
mogę jeszcze dodać że silniczek w lampie pracuje i środek rusza się i reaguje na ruchy zawieszenia.