Czyli w sportowych pakietach jest układ kierowniczy od QV.
Co do klocków hamulcowych to już nie jestem taki pewien, że są takie same bo jeden kolega na alfaklubie twierdzi, że ma inne, cytat:
"Kolega mówi tu o fabrycznym sportpacku, sam tak± wersję posiadam.
Z tego co sam zauważyłem, to:
- skóra na kierownicy i gałce,
- tapicerka - szaro czarny welur z wyszywanymi czerwon± nici± napisami Alfa Romeo na oparciach foteli przednich,
- pakiet wizualny jak LE500 - progi, lotka, lakierowane CAŁE zderzaki (z listewkami) i lusterka w kolorze nadwozia,
- usztywnione zawieszenie i inne przełożenie kierownicy - mały obrót, znakomite prowadzenie w czasie jazdy, aczkolwiek koszmar na parkingu,
- inne hamulce - przód, dziwna sprawa, bo powierzchnia ¶cierna klocka jest taka sama, ale jego mocowanie jest inne - jakby była zastosowana większa zwrotnica - wchodz± klocki od Bravo 1.9TD i 2.0"
Czyli co? Zwrotnica od QV![]()