hehe, Piotriix było już lekko po 17-tej, a że montował to w garażu pod Lublinem i największe jakie miał było 2.5mm to stwierdził zapewne że spróbuje bez dysz
ale co ciekawe w ten dzień jeździła jak szalona ale dziś znowu jest do d.....![]()
hehe, Piotriix było już lekko po 17-tej, a że montował to w garażu pod Lublinem i największe jakie miał było 2.5mm to stwierdził zapewne że spróbuje bez dysz
ale co ciekawe w ten dzień jeździła jak szalona ale dziś znowu jest do d.....![]()
Wrzuciłem dziś krokowca do denaturatu na całą noc, może po takim przeczyszczeniu obroty się ustabilizują
Jeśli to Jej nie pomoże to wezmę te dysze i pojadę do Zavoli na Firlejowską, może oni coś wykombinują
Grzesiek, z tego co widziałem u niego w dziale Nasze Belle, ma sporo roboty przy swoim Democarze więc nie będę zawracał mu tyłka![]()
Gdy zrobisz lpg to i problem z obrotami zniknie.Całe zamieszanie robi ŻLE ustawione lpg.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
no i du.... reduktor do wymiany
Jakieś 2 tygodnie temu sam regenerowałem reduktor; kupiłem zestaw regeneracyjny i powymieniałem wszystko co się dało.Oczywiście spirali,które oddają ciepło,nie udało się odratować ponieważ przy demontażu były tak zapieczone w nagarze, że przy demontażu zamieniły się w ciągnione druty.
Wszystko wyczyściłem, złożyłem jak należy i pojechałem na regulację.
Na regulacji wyszło że jednak wtryski się skończyły, zmieniłem wtryski to teraz z kolei reduktor nie trzyma ciśnienia
Ciśnienie skacze nieliniowo nawet do 3,5 bar podczas jazdy ( na postoju 1,8) i morał z tego taki że trzeba dołożyć kolejne "stówki" do instalacji.
Szlag mnie już trafia z tym gazem![]()
Jeśli tak jak piszesz instalacja ma 25000km zrobione i poleciały wtryski [to mnie akurat nie dziwi] ale i reduktor to trzeba zastanowić się nad parametrami pracy instalacji, szczególnie nad warunkami przejścia na LPG jakie ustawił monter, skamieniały szlam w parowniku i tak szybkie zużycie membran to ewidentnie wina zbyt niskiej temp. przejścia na LPG. Druga sprawa sprawdź czy dobrze w obieg cieczy wpięto reduktor.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Grzesiek te ostatnie czerwone valteki, które miałem zrobiły 25kkm natomiast instalacja ma jakieś 65kkm tak więc parownik też swoje już przeszedł.
Temperatura przejścia na LPG jest bodajże na 30 stopni (jeździłem parę dni z ustawioną na 20 stopni ale to było nieporozumienie).
Co do reduktora to wpięty jest poprawnie i na stan dzisiejszy to winię za wszystko ten reduktor. Jeśli kiedyś wymienię na nowy i wyreguluję gaz to zdam relacjację czy problem ustąpił.
Pozdrawiam