Strona 27 z 149 PierwszyPierwszy ... 17181920212223242526272829303132333435363777127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 1482

Temat: JTD, nowy program diagnostyczny tylko do obsługi JTD.

  1. #261
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ten program jednym sie łaczy , innym tak jak mnie, nie.
    - można użyć Alfadiaga.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-03-2010 o 14:42
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #262
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    A może ktoś wie, dlaczego po ściągnięciu FiatECUScan13, w trakci próby uruchomienia, wyświetla się: /Aplikacja nie została właściwie zainicjowana(0x0000135)./ ???

  3. #263
    chudy
    Gość

    Domyślnie

    polaczylem sie a zbs 5.3 za pomoca KWP71 sprawdzilem błedy i oto co mi sie pokazalo:
    Read diagnostic faultcodes :
    Bytes received: 0D 00 00 2C 14
    DTC: 0x0D = 13
    state : 0
    type : 0x00 unknown
    condition1 : 0x00
    condition2 : 0x2C
    counter : 0x14

    Clear diagnostic faultcodes :
    OK
    mam rozumiec ze numer błedu to DTC: 0x0D = 13 czyli z tego co znalazłem na forum X=0x0D Rear LH speed sensor in O.C. czyli uszkodzony tylny lewy sensor?

  4. #264
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaszary Zobacz post
    A może ktoś wie, dlaczego po ściągnięciu FiatECUScan13, w trakci próby uruchomienia, wyświetla się: /Aplikacja nie została właściwie zainicjowana(0x0000135)./ ???
    A masz zainstalowane NET Framework?

    http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

  5. #265
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    co oznaczają te błędy w 1.6t.s

    p0170 fuel trim - signal high - stored
    p0655 engine overheat light cct - no signal - fatal

    Bubu321 - udało mi się połączyc z benzynową wersją 156, a dokładnie 1.6T.S z 99r.
    do połączenia wybrałem to: bosch motronic M1.5.5 injection TS 98
    bo na tym: bosch motronic Me7.3.1. eobd injection też się połączył, ale po jakimś czasie zerwał połączenie i pokazywał jakies herezje....

    przebieg wg. licznika to 92654km
    wg. odometer w bosch motronic M1.5.5 injection TS 98 - 87207,2km
    a wg. odometer w bosch motronic Me7.3.1. eobd injection - 30 793,5km, jeszcze w innym parametrze odometer at last programming - 23936,1km
    Ostatnio edytowane przez majster ; 14-03-2010 o 13:37

  6. #266
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Wie ktokolwiek jak jest z błędem:
    -P0404 - Układ recyrkulacji spalin - sygnał poza zakresem/wydajność*?
    EGR jest zaślepiony, błąd jest ciągły, silnik to 2.4 CF2

    Błąd powinien być w moim przypadku czy nie? Jeżeli nie to czy to, że jest ma jakieś konsekwencje?

  7. #267
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bolec-scnm Zobacz post
    Wie ktokolwiek jak jest z błędem:
    -P0404 - Układ recyrkulacji spalin - sygnał poza zakresem/wydajność*?
    EGR jest zaślepiony, błąd jest ciągły, silnik to 2.4 CF2

    Błąd powinien być w moim przypadku czy nie? Jeżeli nie to czy to, że jest ma jakieś konsekwencje?
    sprawdź połączenie elektryczne z zaworem,a jak nie to uszkodzony masz zawór,oczywiscie przed zaślepieniem wyczyściłeś go

  8. #268
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Nie czyściłem, jak kupiłem auto, EGR był już zaślepiony.
    Połączenia elektrycznego tam nie widziałem, wydaje mi się, że w CF2 zawór jest sterowany podciśnieniem, ale pewien nie jestem.

  9. #269
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    byc moze jest sterowany podcisnieniowo,tego nie jestem pewien bo mam nowszy silnik.W takim razie rozbierz go i zobacz co sie dzieje w srodku

  10. #270
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Ale wrócę do pierwszego pytania:
    Jeżeli jest zaślepiony to powinien być błąd?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 29-06-2022, 13:28
  2. JTD nowy program doagnostyczny tylko do obsługi JTD
    Utworzone przez madtoc w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 12:09
  3. [145] Program diagnostyczny
    Utworzone przez zmar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 22:54
  4. [155] program diagnostyczny?
    Utworzone przez bazyl_78 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 21:19
  5. [145] program diagnostyczny dla ECU M2.10.4
    Utworzone przez bubu321 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory