Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: 2.5 V6 zatarta?

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wiesz to nie jedyny problem tego silnika był, waliła po oczach lampa ciśnienia oliwy i tłukł się "dół" silnika.
    To pewnie nie od temperatury silnika tylko od złego oleju lub jego braku

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Gościu jeździł na padniętym termostacie, wydmuchało uszczelkę, dalej tak latał i teraz silnik na złom. Znane przypadki głupoty i bezmyślności. Przypadki które bez sprawnego chłodzenia setki km robią, co wtedy od tego silnika jeszcze wymagać?.

    termostat z reguly jak pada to jest otarty, wiec chlodzenia ma az nadto, wiec co ma uszczelka do tego?

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jak silnik jest zatarty to rozrusznik nie powinien go ukręcić. Tu jeśli odpala i wkręca się na obroty to nie jest zatarty. A co mu tam dokładnie dolega to na pewno stwierdzą mechanicy.

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    To pewnie nie od temperatury silnika tylko od złego oleju lub jego braku

    Z tego co chłopak opisywał termostat zaciął się w pozycji zamknięty, jakakolwiek jazda powyżej 70km/h kończyła się marchewą do tego ciągnął za sobą białą wstęgę, wiatraki na full i kaput. Ugotował, zatarł wsio jedno, jak już mruga żebrać od oliwy i klepie dół silnika nie ma co nawet miski zdejmować i rąk brudzić.

    ---------- Post dodany o godzinie 21:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:38 ----------

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Jak silnik jest zatarty to rozrusznik nie powinien go ukręcić. Tu jeśli odpala i wkręca się na obroty to nie jest zatarty. A co mu tam dokładnie dolega to na pewno stwierdzą mechanicy.
    A co powiesz jak złapie panewke na czopie korbowym, zerwie zamki, silnik pracuje w miarę normalnie, jednak klepie korba i z wału nie ma co zbierać.

    Tak dla ciekawskich. fotka panewki z silnika który normalnie odpalał, pracował, KJSy zaliczał, miał ciśnienie oliwy w normie:


    Mały krater ;]
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 17-03-2010 o 21:44
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Z tego co chłopak opisywał termostat zaciął się w pozycji zamknięty, jakakolwiek jazda powyżej 70km/h kończyła się marchewą do tego ciągnął za sobą białą wstęgę, wiatraki na full i kaput. Ugotował, zatarł wsio jedno, jak już mruga żebrać od oliwy i klepie dół silnika nie ma co nawet miski zdejmować i rąk brudzić.

    ---------- Post dodany o godzinie 21:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:38 ----------



    A co powiesz jak złapie panewke na czopie korbowym, zerwie zamki, silnik pracuje w miarę normalnie, jednak klepie korba i z wału nie ma co zbierać.

    Tak dla ciekawskich. fotka panewki z silnika który normalnie odpalał, pracował, KJSy zaliczał, miał ciśnienie oliwy w normie:


    Mały krater ;]
    Nic więcej nie powiem, bo napisałem, że co mu tam dokładnie dolega to stwierdzą mechanicy - może być, że to będzie panewka, ale na odległość to wróżył nie będę.

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    termostat z reguly jak pada to jest otarty, wiec chlodzenia ma az nadto, wiec co ma uszczelka do tego?

    Jakie reguły? Termostaty padają także w pozycji zamkniętej, na to chyba nie ma reguły? chyba że o czymś nie wiem. Już nie raz przerabiane, także raczej się nie mylę.

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Jakie reguły? Termostaty padają także w pozycji zamkniętej, na to chyba nie ma reguły? chyba że o czymś nie wiem. Już nie raz przerabiane, także raczej się nie mylę.
    Oczywiście że tak termostat moze stanąć w każdej pozycji

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Termostatu jako części mechanicznej, przy zacinaniu raczej nie obowiązują żadne reguły.

  9. #19
    Waldy
    Gość

    Domyślnie

    A sprawdzales pompe wody ?

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Jakie reguły? Termostaty padają także w pozycji zamkniętej, na to chyba nie ma reguły? chyba że o czymś nie wiem. Już nie raz przerabiane, także raczej się nie mylę.

    mowi sie z "reguly" a wiekszosc % przypadkow zepsutego termostatu jest na otwartym... pozatym to mozna w latwy sposob wykluczyc czy zamkniety, wystarczy dotknac weza przy chlodnicy jak sie zagrzeje... i po klopocie

Podobne wątki

  1. 2.5 V6 Zatarta sprężarka klimy
    Utworzone przez Tomek G. w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-09-2021, 17:29
  2. Zatarta sprężąrka kimatyzacji
    Utworzone przez ESKUDO1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-06-2011, 14:44
  3. [146] Zatarta panewka!!!
    Utworzone przez adriano1809 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-03-2011, 14:51
  4. prezarka od klimy zatarta!!!
    Utworzone przez zychuNO1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-08-2009, 09:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory