10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A co to ma do rzeczy ja tylko podałem przykład jakby odpalać zimny silnik gazem tak jak teraz to napisałeś to zużycie gazu poszło by mocno w górę. Czy muszę się znać na LPG żeby się wypowiadać na ten temat ? ja piszę proste pytania i argumenty a nie profesorskie wywody. Dociekam i pytam i oczekuję że ktoś mi to wyjaśni kto to uzywa i trochę się na tym zna a zna się jak widać niewielu i nie oczekuję też profesorskich odpowiedzi![]()
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Mi gazu pali tyle samo co benzyny, to kwestia dobrze wyregulowanej instalacji. Co do instalacji to mnie założenie instalacji sekwencyjnej na 6cylindrów kosztowała by równe 2tys zl z wyrobieniem wszelkich papierków. Nie daje się doić gazowniką którzy na montażu jednej instalacji zarabiają ponad tysiąc złotych. Lepiej samemu sobie kupic i jechac do znajomego gazownika aby popodbijał co trzeba.
A ja na zakończenie tego miłego wieczoru powiem tylko tyle - > Jeden woli brunetki, drugi blondynki, jeden PB drugi LPG, jeden znajdzie wymówkę jakie to V6 świetnie mimo że nie ekonomicznie i dlaczego nim jeździ a nie dieslem ;]
Spór stary jak świat, jak z wyższością jednych świąt nad drugimi, nie ma co bić piany na darmo, mamy wolność słowa i poglądów...
Pozdrawiam idę pić piwo i oglądać mecz dalej ;]
---------- Post dodany o godzinie 21:56 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:54 ----------
Proszę nie pisz głupot, policz różnicę wartości opałowych LPG i PB i Ci wyjdzie ile więcej pali prawidłowo wyregulowana instalacja LPG względem PB.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 17-03-2010 o 22:28
Wartość opałowa benzyny wynosi 29MJ/l, wartość opałowa LPG to ok. 22MJ/l resztę wniosków niech wyciągnie sobie hOse166, jak dobrą ma instalację i jak miło z nią się współpracuje silnikowi ;] Ale widzę że handluje częściami to problemu z dorwaniem nowej/dobrej głowicy nie będzie miał ;]
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts