Strona 81 z 311 PierwszyPierwszy ... 31717273747576777879808182838485868788899091131181 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 801 do 810 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #801
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem... MiTo jest supermini, które może komuś nie odpowiadać stylistycznie (do tego przodu jakoś się nie przekonam), ale wpisuje się w wizerunek marki "usportowionej". Nie uważam, żeby było autem dla geja, zresztą, czy gej jest gorszym kierowcą? W Polsce generalnie Alfy uważa się za "pedalskie" albo "babskie" auta, bo są zbyt ładne, a prawdziwym męskim autem jest Holzwagen, albo jeszcze lepiej Audi. BMW też zamierza zresztą wypuścić auto mniejsze od "jedynki", w dodatku z przednim napędem. Nie każdy musi jeździć wielkim klockiem.
    Giulietta jest właśnie dla mnie, bo nie lubię dużych samochodów. Dlatego mamy w rodzinie 2 auta, jedno małe (147) i jedno większe (Peugeot 307 SW), kiedy trzeba coś przewieźć. A kombi od Alfy, to jak piszą na Top Gear, bardziej "lifestyle statement" niż kombi .
    Nie do końca jestem przekonany od przodu Giulietty, ale będę się wypowiadał po wizycie w salonie.
    SUV byłby oczywiście skandalem, ale myślę, że ten segment weźmie na siebie Lancia, której sportowy charakter skutecznie już zarżnięto.

    EDIT: nowy mały Aston Martin to jest prawdziwe dno
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 20-03-2010 o 10:12

  2. #802
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem, czy można 159 ze swoim agresywnym przodem i zmrużonym złowieszczo tyłem uznać za auto dla gejów)) Co za nonsens))
    A ta Giullietta...biedna... Astra, Focus, Golf, Octavia czy inna Fabia, Toledo, Megane, C4, Ceed, volvo, A3, beema trójka, auris, mazda trójka, civic, o żesz cholera, jak ciasno, no ale Marchionne chce sprzedać setki tysięcy egzemplarzy... Jak te poranne rogaliki z kawą i viagrą dobrze muszą smakować)))
    To będzie hit, panie i panowie. Potem dołożą giulię sportwagon, tata sobie kupi. Będzie gut, gut. Marchionne gut. Boczki gut. Te boczki, strzał w dziesiątkę. Rynek na kolanach, dealerzy pracują na trzy zmiany.
    Na czwartej sprzedają Mito kobietom i gejom.
    Ciekawe tylko, czy znaczki firmowe po kilkunastu myciach, też się będą wycierać i blaknąć? Znaczek firmowy... znak rozpoznawczy, sztandar firmy.
    A chłopaki z Fiata jakoś nie mogą wypracować technologii ich produkcji i zabezpieczenia. No ale wiadomo, trzeba oszczędzać.
    Ostatnio edytowane przez Pingwin ; 20-03-2010 o 12:46

  3. #803
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Pingwin sam nie dawaj tytułów samochodom. To geje wybierają ulubione auto roku. I 159 też znalazła się na 2-gim miejscu w swojej klasie: http://www.gaybelgium.be/content/EEF...FtXqiyCTA.shtm

  4. #804
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Pingwin, w każdej klasie tak przez Ciebie rozumianej jest ścisk - a przeurocza 159 przegrywa w Polsce z koszmarnym Passatem a kilkadziesiąt (-set?) długości, zapewne w Niemczech, Czechach nie jest inaczej...
    Obawiam się, że my, Alfisti, nie mamy patentu na masowe sprzedawanie samochodów, a kolesie z Fiata i owszem .

    A tak naprawdę konkurencją dla Giulietty są BMW 1 oraz A3, a jedyną prawdziwą BMW 1. I to będzie ciężko przebić.

  5. #805
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    MNIE SIE PODOBA, pisałem o SWOIM ZDANIU.
    Piszesz o swoim zdaniu ale w sposób negujący zdanie innych i jednocześnie podpierasz się "obiegową opinią". Przy okazji tej dyskusji która ma być miłą i kulturalną wymiana poglądów zaczynasz po prostu używac słów coraz większego kalibru, AR ma budzić emocje ale chyba nie takie. Jak dla Ciebie zabrzmi: moim zdaniem tylko geje jeżdżą 159 albo 145 która wygląda jak kredens(z której strony ona jest świeża stylistycznie??), przestań bredzić i pisać elaboraty kup sobie do cholery co tam chcesz itp. A straszenie chorobami kręgosłupa to już majstersztyk. Proponuję też złożyć CV do centrali AR bo masz gotową receptę na sukces. Auto unikalne, ze specjalnie projektowanymi elementami i silnikami, o ponadprzeciętnej bezawaryjności i jakości konkurencyjne cenowo żeby osoba twojego kalibru mogła sobie je bezproblemowo kupić (będąc jednocześnie unikatem) z dobrym serwisem i całym zapleczem dające odpowiedni zysk firmie. Już na początku przyczepiłeś się tych świateł i teraz choćby nie wiem co będziesz się utwierdzał w przekonaniu że to auto jest do bani.
    Po prostu AR robiła i robi usportowione samochody z różnymi smaczkami ale świat ją dogonił i dlatego ma coraz mniejsze pole manewru żeby tak kolosalnie odstawać od innych. Dziś nie ma barier każdy projektant może pracować dla dowolnej marki, przepływ informacji jest taki że jak AR wyprodukuje klapkę wlewu paliwa w nowym designie to za kilka godzin mają jej wzór w wolfsburgu. I przed tym się nie ucieknie-indywidualistom pozostaje tuning.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 20-03-2010 o 14:56

  6. #806
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Po co ta agresja, Metan? w kwestii kręgosłupa zasięgnij po prostu opinii lekarzy specjalistów. To zaden majsterszyk: to raczej bolesna prawda w Polsce, na polskich drogach. Czytaj też ze zrozumieniem: ze zrozumieniem, powtórzę. Napisałem tych profilach opon nie dlatego, ze wyrażam w ten sposób pretensje do Włochów, człowieku... Napisałem, żeby uzmysłowić Wam, że auta publikowane na zdjęciach reklamowych wyposażone są w profile chyba 18' albo 19 nawet, przez co ich wygląd jest ciekawszy, agresywniejszy. W realu mało kto będzie takich opon W POLSCE używał, bo skaże się po prostu na uszkodzenia pleców. Dlatego to auto realnie nie będzie tak atrakcyjnie wyglądało, jak na fotosach reklamowych. Czy teraz zrozumiałeś??? Mogę raz jeszcze powtórzyć, jak wciąż nie dociera.
    Resztę sobie daruję, bo piszesz wyraźnie spieniony, przez co raczej mało myślący. Z której strony 145 jest wciąż atrakcyjna? Odpowiem Ci tak: postaw koło siebie dowolnie wybrane auta, produkowane w latach 1994-2000 (mniej więcej). Dostrzeżesz to wówczas bez pudła. Na początek proponuję astrę z tych lat, golfa i skodę. Czyli popularesy. Potem możesz dokładac pozostałe.
    Nie napisałem też , ze auto jest do bani. Nie wiem, jakie jest. Mam nadzieję, ze dobre. Nikt z nas nie wie, bo nikt go jeszcze nie użytkował. Znów czytasz i nie rozumiesz (to kluczowa umiejętność, jaką powinno się wynieść ze szkoły: czytanie ze zrozumieniem). Ja piszę, ze mnie się nie podoba ani stylistyka tego auta (szczególnie mumin) i nie podobają mi się proste zapożyczenia (boczki, kierownica i inne). Jak na auto, które ma podbić rynki i jednocześnie zachować pewne cechy wyróżniające marki, to bezsensensowne oszczędności. Ale tutaj wychodzi mentalność niezaprzeczalnego mistrza od masówki, czyli Marchionne.
    Dlatego nie lubię też Marchionne, o czym również piszę. Znów zapytam: czy teraz rozumiesz?

  7. #807
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    No właśnie po co ta agresja? Nie ja ją przecież zacząłem.
    Piszesz że 145 jest WCIĄŻ świeża i atrakcyjna stylistycznie i jako porównanie proponujesz auta z przed 10-15 lat. Na ich tle wygląda atrakcyjnie i nigdy nie twierdziłem inaczej ale przy nowych autach (nie tylko "muminach" AR) wygląda jak kredens. Zobacz np. 8c, starą Giuliettę -to dopiero jest pocieszne okrągłe wybauszone reflektorki a mimo to auta za które można sie dać pokroić. Oczywiście nie dotyczy to "rasowych alfistów", ci raczej gustują w kanciakach z wąskimi lampkami.
    Przeszkadzają ci "koncernowe" zapożyczenia w Giulietcie mimo że w 145 jest ich zapewne nie mniej, a wspaniała 159 ma nawet takie budziki jak Mito ale tam to nie jest dla Ciebie problem. Przeszkadza ci za mały grill (bo kamienie na polskich drogach), zły układ i ilość guzików na konsoli bo będzie źle się obsługiwać (mimo że nie miałes okazji spróbować) itd.
    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    Znów czytasz i nie rozumiesz (to kluczowa umiejętność, jaką powinno się wynieść ze szkoły: czytanie ze zrozumieniem).
    W każdym dyskutowanym elemencie Giulietty widzisz wady i o tym piszesz stąd też można wysnuć wniosek że dla Ciebie auto jest "do bani". A umiejętność wysnuwania wniosków na podstawie wypowiedzi innych to zaś kluczowa umiejętność przydatna w życiu pozaszkolnym. Chyba że ktoś ma jakieś inne intencje nakazujące pisać co innego a mysleć co innego.
    Niewielu mówi że Giulietta jest ładna dzięki dużym felgom a ty wtrącasz że w rzeczywistości auto będzie brzydkie bo zapewne będzie jeździło na 15. Tak jakby inne firmy prezentowały auta inaczej niż w najkorzystniejszych proporcjach. Mam w bliskiej rodzinie internistę (lekarza medycyny pracy)-obgadujemy czasem różne historie jakie schorzenia sobie ludzie fundują (odnośnie motoryzacji np, dostawcy kwitnący po 10h za kółkiem, z kłopotami krążenia przez stały ucisk pod kolanami, zwyrodnieniem kolan bo nogi cały czas krzywo, wychodzący z gorącega auta na zimno lub odwrotnie, jedzący za kierownicą, trochę przygłusi)ale jakoś aspekt profilu opony nie ma większego znaczenia klinicznego jeśli chodzi o kręgosłup. I to przy jeżdżeniu zawodowym.
    Tak więc twoja krytyka jest dość wybiórcza i nacechowana jakąś podwójną logiką.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 20-03-2010 o 19:53

  8. #808
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Też Pingwin odnoszę wrażenie, że lampy Ci się nie spodobały i skreślasz całe auto Porównując z mojego punktu widzenia 159 i Giuliettę to ta druga była większym krokiem w przód niż 159 czy 145. Wizualnie 159 wygrywa i to całkiem sporo, ale tylko wizualnie. 145 znam całkiem dobrze, bo jeździłem taką 2,5 roku. Jakbym kupił ją na początku produkcji i teraz chciałbym zmienić auto to bez zastanawiania kupiłbym Giuliettę

    Zgadzam się też z metanem w tej kwestii, że świat dogonił Alfę - choćby Audi, które ze zwykłego "das auto" zmieniło się w naprawdę ciekawą markę. I mam tu na myśli nie tylko wygląd, ale też silniki

  9. #809
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quadrifoglio156
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarny
    Postów
    421

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    . Ja piszę, ze mnie się nie podoba ani stylistyka tego auta (szczególnie mumin) i nie podobają mi się proste zapożyczenia (boczki, kierownica i inne). Jak na auto, które ma podbić rynki i jednocześnie zachować pewne cechy wyróżniające marki, to bezsensensowne oszczędności. Ale tutaj wychodzi mentalność niezaprzeczalnego mistrza od masówki, czyli Marchionne.
    Każde włoskie auto takie jest. Niedopracowane do końca. Nie rozumiem co tu ma Marchionne do tego, on nawet nie wywodzi się z branży samochodowej. Prawdziwe alfy tez takie były więc nie narzekaj. Masz kobietę ? Jeśli tak, to kochasz ją za to że jest idealna ? boczki mu się nie podobają ... pfff
    Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
    LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL

  10. #810
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    Zgadzam się też z metanem w tej kwestii, że świat dogonił Alfę - choćby Audi, które ze zwykłego "das auto" zmieniło się w naprawdę ciekawą markę. I mam tu na myśli nie tylko wygląd, ale też silniki
    Wybacz, ale moim zdaniem Audi poza kombiakami robi totalną sieczkę... No i klasa premium z przednim napędem... Nie przejdzie, miejmy nadzieję, że nowa 166 będzie w końcu RWD .

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory