Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Problemy ze skrecaniem.

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No tak, tylko jak wytłumaczyć, że w tych samych koleinach pirelli nie skręcały, a firestony skręcają?

  2. #12
    Wujek_Staszek
    Gość

    Domyślnie

    A bieżnik? Może zależy od jego rzeźby

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar Dugit
    Dołączył
    08 2009
    Auto
    159 SW 2.0JTDm i 156 SW 1.9JTD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Lub jedna z opon jest uszkodzona wtedy również będzie ściągać.

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Opony są nowe, żadnych uszkodzeń.

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    No tak, tylko jak wytłumaczyć, że w tych samych koleinach pirelli nie skręcały, a firestony skręcają?
    Inne ciśnienie?

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ciśnienie OK - zawsze takie same.

  7. #17
    baronkowaty
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam te same opony ktorymi jezdzilem przed zima i wtedy bylo wszytsko ok chyba ze nie bylo az tyle dziur. A czy przy zmianie opon mogli mi cos tam walnac tak ze trzeba robic zbieznosc?

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Nad czym Ty się zastanawiasz?
    Cytat Napisał baronkowaty Zobacz post
    wulkanizatorzy mi zalozyli tylko bez wywazania
    Procedura prosta --> umyć felgi --> usunąć wszystkie pozostałości po ciężarkach --> napompować --> WYWAŻAĆ....

    Jeśli nadal ściąga --> sprawdzasz zbieżność/kąty

    Normalna eksploatacja...

  9. #19
    baronkowaty
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    Nad czym Ty się zastanawiasz?


    Procedura prosta --> umyć felgi --> usunąć wszystkie pozostałości po ciężarkach --> napompować --> WYWAŻAĆ....

    Jeśli nadal ściąga --> sprawdzasz zbieżność/kąty

    Normalna eksploatacja...
    Dziekuje Ci twardy ty nasz guru. Nad tym sie zastanawiam ze wczesniej tez tak robilem a nie mialem takich jaj ze mi skreca!

  10. #20
    Tfaruk
    Gość

    Domyślnie

    Skręcanie to już nie jest takie normalne
    Jeszcze zależy co przez to rozumiesz, bo czasami w koleinie lubi gdzieś uciec, ale generalnie zazwyczaj jedzie do przodu

    Ja miałem problem na poprzednich oponach (Yokohama), że auto było ciężkie do utrzymania w tych koleinach i strasznie nerwowo się prowadziło - pomogło wyważenie...

    Jeżeli chodzi o różnice Yokohama - Pirelli to zdecydowanie lepiej zachowują się Pirelli (P Zero Nero 215/45 R17) - auto dużo stabilniejsze na koleinach, dziurach itp...

Podobne wątki

  1. Dwa problemy z AR 147
    Utworzone przez wiiktor11 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-12-2015, 20:43
  2. 3 problemy...
    Utworzone przez Jack92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:58
  3. Dwa problemy AR 156 98r
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-12-2011, 17:04
  4. Dwa problemy...
    Utworzone przez Prezes_07 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-06-2010, 18:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory