raczej nie ;]
aj jak bym zarabial miliony to bym tez zrobil taka wymiankęnarazie to trzeba opanowac to co mam amorki chłodnica;] i rozrząd zrobic;]
neilik gdzies zaginal z filmikiem?!... miales nagrac cos a tu cisza, wiosna byla na chwile a Ty nic...co jest? ;| silnik sie rozlecial czy co
joke
![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Jesli jezdzisz na ecu od 2.5 to konieczna jest zmiana map.
Ja juz szukam silnika 3.0 do swojej i bede robil swapa wlasnorecznie![]()
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
Coś więcej napiszesz? U siebie w tej chwili mam konfigurację silnik 3.0 plus sterownik me2.1 od 2,5 do tego wtryskiwacze xxxxx701 czyli 249ccm [największe jakie były w 3.0 używane w autach przed 2000r.] przeleciałem się z szerokopasmowką w wydechu i nie ma problemu z AFR, w zakresie do 6000rpm AFR nie ucieka powyżej 15,1:1 więc OK w okolicach odcięcia idzie znowu na bogato poniżej 14:1 ale lepsze to niż ubogo, jedyny minus jak się depcze do odcięcia z tyłu jadący widzi siwoczarny dymek ;] [fabrycznie wystrojone GTA tak samo ma].
Jedyne co trzeba dbać o paliwo, na pb95 odzywa się KS i sterownik cofa trochę zapłon no i mniej funu z jazdy więc leje tylko 98.
Zgodzę się że optymalnie pod względem zużycia paliwa wystrojone auto nie jest. Druga sprawa gdyby zostawić wtryski xxxxx702 od 2,5 o wydajności 200ccm lub wsadzić wtryski od pozmianowej 3.0 o wydajności 224ccm dostały by przy ganianiu z na full otwarta przepustnica głowice ze względu na za uboga mieszankę.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 05-04-2010 o 21:41
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A ty nie znasz eco drivingu ? do 2 tys i zmiana biegu !![]()
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
wasyl, z takim potworem pod maską to nie lada wyzwanie zmieniać biegi przy 2000rpm. Ten samochód aż się prosić, żeby mu wcisnąć pedał gazu do końca![]()